7.8/10
Bezorging
7.8/10

G. Mastenbroek Bouwsupport

Op 30-6 een douglas houten deur besteld en direct betaald, deze zou op 12-9 bezorgd worden. Volgens de website op voorraad. Word ik op 11-9 gebeld dat de deur niet meer op voorraad is en dat ik een... Op 30-6 een douglas houten deur besteld en direct betaald, deze zou op 12-9 bezorgd worden. Volgens de website op voorraad. Word ik op 11-9 gebeld dat de deur niet meer op voorraad is en dat ik een prijsverhoging moet betalen omdat de deuren duurder zijn geworden. Dit terwijl de prijs op de website ongewijzigd was. Noodgedwongen heb ik toe moeten geven omdat ik bij mijn klanten de schuur niet 3 maanden zonder deur kan laten.
De verkoper vond het blijkbaar al zo netjes om (pas 2,5 maand na de bestelling) contact met mij op te nemen, dat een compensatie of aanvullende service niet mogelijk was.

Beste G. Mastenbroek Bouwsupport,
Beste G. Mastenbroek Bouwsupport,
Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen en uw opmerkingen. Wij hebben uw beoordeling uitgebreid besproken en zien in dat de communicatie intern wat te wensen overlaat. Hier zijn wij meteen mee aan de slag gegaan. Verder moet ik u melden dat u niet 12-9 uw bestelling bezorgd kreeg maar 12-8. Wij hebben geen 2,5 maand later contact met u opgenomen. Ik geef toe dat, wanneer u uw bestelling op 30-06 geplaatst en betaald heeft, het te lang duurde voordat er contact met u opgenomen werd over de voorraad. Helaas zijn wij ook afhankelijk van onze toeleveranciers. Ik hoop u in de toekomst nog een keer te zien wanneer u hout nodig heeft en wij u kunnen aantonen dat wij met zulke beoordelingen echt wat doen. #wooditbemagic

Chris Mulder

Geleverde materialen in orde en volgens afspraak geleverd.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor de fijne beoordeling. Ik zal dit intern doorgeven. Fijn weekend en tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Jan Meddens

Heel erg positief. Ik werd op de hoogte gehouden over de status en kon de afleverdatum wijzigen.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor deze goede beoordeling. Ik zal dit intern doorgeven. Tot de volgende bestelling en voor straks een fijn weekend. #wooditbemagic

Dagmar Spee

Volledig assortiment tegen normale prijzen

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw geweldige beoordeling. Ik zou zeggen, zeg het voort. To de volgende bestelling. #wooditbemagic

Rob

Goede communicatie, ruime keus in houtafmetingen en levering volgens afspraak.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling en uitgebreide opmerking. Ik zal dit intern doorgeven. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Werner Strelow

Communicatie kan beter, had best even mogen doorgeven dat de bestelling niet voor de vakantiesluiting geleverd kon worden.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling en opmerking. Dit zal intern gecommuniceerd worden en gaan wij zeker mee aan het werk. #wooditbemagic

Erwin Driever

Teleurstellende lange levertijd

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses dat u lang heeft moeten wachten op uw levering. Wij zijn intern bezig om dit te optimaliseren door een extra chauffeur in te plannen zodat wij beter en... Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses dat u lang heeft moeten wachten op uw levering. Wij zijn intern bezig om dit te optimaliseren door een extra chauffeur in te plannen zodat wij beter en vaker kunnen leveren. #wooditbemagic

RR Voll

Bedankt voor uw beoordeling. Tot de volgende bestelling. #Wooditbemagic

Pia Benzon

Fantastisch

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw geweldige beoordeling. Tot de volgende bestelling. @wooditbemagic

Peter Rijpstra

Vriendelijk personeel, eerst iets gekocht, collega zei gelijk je kunt beter iets anders nemen.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling en opmerking. Ik zal dit intern doorzetten. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic