Tjirk

Hardhouten tuindeurkozijn besteld om af te halen op locatie (Den Dolder). Product was volgens website op voorraad, maar kon het pas na 2,5 weken afhalen (bleek na bestelling).
Sowieso erg rommelig en traag bestelproces: ontving direct na bestelling een bevestiging, maar pas 5 dagen later een bevestiging dat de order was verwerkt. Ruim 1,5 week daarna bericht dat het product de volgende dag afgehaald kon worden in een tijdslot van 2 uur. En een maand na de bestelling ontving ik uiteindelijk de formele factuur.
Bij afhalen op de werf op zich vriendelijk personeel, maar wist niemand waar het bestelde pakket was. Uiteindelijk een pakket meegekregen dat ergens op een stapel werd gevonden, zonder naam of bestelnummer erop (waarschijnlijk wel het juiste pakket).
Kwaliteit van dit hardhouten kozijn viel ook tegen. Weliswaar hardhout, maar Keruing, dus eigenlijk niet beter dan geïmpregneerd grenen of vurenhout.
Al met al geen aanbeveling...

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Spijtig om te lezen dat het gekochte artikel niet voldeed aan uw wens. Wij zijn helaas afhankelijk van onze toeleverancier. Had u eerder aan de bel getrokken dan was er misschien nog een mogelijkheid geweest om dit te bespreken met onze toeleverancier. Intern hebben wij u overige punten besproken en gaan wij onze werkwijze waar nodig is aanpassen. #wooditbemagic

Score voor Brevé Tuinhout: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Hardhouten tuindeurkozijn