7.8/10
Bezorging
7.8/10

J. Naber

Bestelling lag netjes klaar en alles klopte

Reactie Brevé Tuinhout:

Dank voor uw review. Wij werken achter de schermen hard om onze service en dienstverlening te verbeteren. Heel fijn dat alles al klaar lag en zien u graag weer verschijnen mocht u iets nodig... Dank voor uw review. Wij werken achter de schermen hard om onze service en dienstverlening te verbeteren. Heel fijn dat alles al klaar lag en zien u graag weer verschijnen mocht u iets nodig hebben.

Martin

Kwaliteit hout is goed, geen twisters.

Reactie Brevé Tuinhout:

Dank voor uw review. Hieruit zien we toch enige punten ter verbetering aan onze kant. Wij hopen dat u tevreden bent met het geleverde materiaal en wensen u veel succes met uw... Dank voor uw review. Hieruit zien we toch enige punten ter verbetering aan onze kant. Wij hopen dat u tevreden bent met het geleverde materiaal en wensen u veel succes met uw project.

Ton André

Gewoon goed, bestelling, bevestiging op maat zagen en afhalen allemaal prima geregeld!

Reactie Brevé Tuinhout:

Als onderdeel van onze dienstverlening is het afkorten op maat een onderdeel wat wij kunnen aanbieden. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en de tijd die u heeft genomen om deze review te... Als onderdeel van onze dienstverlening is het afkorten op maat een onderdeel wat wij kunnen aanbieden. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en de tijd die u heeft genomen om deze review te schrijven.

Walter van Look

Erg goed

Reactie Brevé Tuinhout:

Heel fijn dat u zo tevreden bent met onze service. Veel succes met uw project en wij hopen dat het een mooi resultaat zal worden.

Liesbeth Schep

Zeer slecht

Reactie Brevé Tuinhout:

Dank voor de genomen moeite om een review te plaatsen. Jammer dat u ons zelfs op punten slecht beoordeeld die niet eens van toepassing waren voor uw project.
Na diverse bezoeken op locatie...
Na diverse bezoeken op locatie hebben wij een advies en een offerte verstrekt.
De locatie was nog niet bouwrijp door werkzaamheden van de gemeente en daarop hebben we dit een half jaar lang volledig overlegd met uw echtgenoot.
Alle gebruikte materialen zijn besproken en dit is door de aannemer zelf op locatie gebracht om het project aaneensluitend af te ronden.
Klantvriendelijkheid is iets geheel persoonlijks evenals de vriendelijkheid van de klant. Voor u ook 1 ster retour.
Info over de verloop staat u in uw recht tot beklag. De knelpunten waren meer van cosmetische aard en niet bouwtechnisch. Dit hebben wij geprobeerd zsm op te pakken echter weersinvloeden zijn helaas onvoorziene omstandigheden waar wij geen invloed op hebben. Excuses voor de ervaren ongemakken en wij wensen u toch veel plezier met uw tuinschuur.

gj slootweg

Prettig contact alleen de informatie van de materialen is zeer slecht

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw review. Dit is een feedback van klanten die we vaker horen en daarom werken we hard aan een nieuwe website waarin dit als prioriteit is meegenomen.
Toch bedankt voor het fijne...
Toch bedankt voor het fijne contact en de bestelling en wij wensen u veel succes met uw project.

Arie De Haan

De bestelling kon niet geleverd worden voor het bedrag uit de advertentie

Reactie Brevé Tuinhout:

Helaas werken wij met snelkoppelingen van onze leverancier waarbij zij de informatie inlezen op onze website. Om dit op te lossen werken wij achter de schermen aan een nieuwe en verbeterde... Helaas werken wij met snelkoppelingen van onze leverancier waarbij zij de informatie inlezen op onze website. Om dit op te lossen werken wij achter de schermen aan een nieuwe en verbeterde website.
Ondanks het fijne tussentijdse contact willen wij u toch bedanken voor uw bestelling.

Gert Jan ter Welle

Snel en adequaat

Ton André

Vandaag 20-1-2022 eerder bij Wanda bestelde en op maat gezaagde hout (Douglas planken en balkjes) opgehaald in den Dolder. Dat was één dag eerder als gepland en alles lag keurig netjes klaar. Door... Vandaag 20-1-2022 eerder bij Wanda bestelde en op maat gezaagde hout (Douglas planken en balkjes) opgehaald in den Dolder. Dat was één dag eerder als gepland en alles lag keurig netjes klaar. Door vriendelijke medewerker (waarvan ik de naam niet weet) geholpen ‘alles’ in de auto te laden. Ik ben super tevreden!

Willems

Vandaag de levering gehad zoals afgesproken..maar ik had rond oud en nieuw nog wat planken extra besteld deze zaten er niet bij....ik heb contact gezocht met Breve en toen kreeg ik Hennie aan de... Vandaag de levering gehad zoals afgesproken..maar ik had rond oud en nieuw nog wat planken extra besteld deze zaten er niet bij....ik heb contact gezocht met Breve en toen kreeg ik Hennie aan de lijn die heeft me gelijk vriendelijk en goed te woord gestaan....resultaat een paar uur later alsnog de planken thuis bezorgd gekregen....echt top

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen maar vooral voor deze fijne, uitgebreide opmerking. Ik zal dit intern doorgeven en dan zeggen wij tot de volgende bestelling. #wooditbemagic