7.8/10
Bezorging
7.8/10

Gert Polman

John Schreuder

Levert rabatdelen die ik niet bij een ander kon bestellen

Han de Hoop

Zeer toegankelijk bedrijf en goede serviceverlening

John

Goede prijs kwaliteit artikelen. Zeer prettige communicatie met de medewerkers gehad.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor deze geweldige beoordeling. #wooditbemagic

Nevin Jay Provily

Fijne ervaring met dit bedrijf. Goede prijs - kwaliteit verhouding en goede bezorgservice

Arend Sesink Clee

Uitstekend

Javari

Arrogant personeel. Totaal niet meedenkend. Op mail of app word slecht gereageerd en als je beld om 17u40 word er gemeld dat je de volgende dag maar terug moet bellen omdat ze naar huis willen... Arrogant personeel. Totaal niet meedenkend. Op mail of app word slecht gereageerd en als je beld om 17u40 word er gemeld dat je de volgende dag maar terug moet bellen omdat ze naar huis willen terwijl ze tot 17u open zijn.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Jammer dat u ons zo ervaren heeft. Intern hebben wij dit besproken en zullen hier in de toekomst beter op letten. #wooditbemagic

Krijn

Snelle levering en vriendelijke bezorgers

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. #wooditbemagic

Peter Rebergen

Twee maal hout besteld de afgelopen 12 maanden. Ging prima. Al zou ik liever “live” bestellen. Helaas, door corona, niet mogelijk

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen en uw vertrouwen. Wij zien dit ook graag anders. Helaas zijn dit nog onze maatregelen. wooditbemagic

Jelmer Hoogendoorn

Groot assortiment en snel af te halen!

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic