7.8/10
Bezorging
7.8/10

Martijn Lambregts

Levering duurde heel erg lang

Rudy De Vakman

Teleurstellend

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen.
Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen.
Aan de hand van uw foto's begrijpen wij dat de vlonderplanken van zeer slechte kwaliteit waren. Onze excuses hiervoor. Om u tegemoet te komen hebben wij u 8 stuks planken gecrediteerd. #wooditbemagic

Clemens De Vries

Goede service, goed bereikbaar, prima prijs/kwaliteit

Bedankt voor deze goede beoordeling. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Pim van Vliet

Slecht, dag voordat we hout konden komen halen gebeld dat hout niet meer leverbaar was. Daarvoor al 2x contact opgenomen. Geen alternatief aangeboden, geen reden opgeheven van het niet kunnen... Slecht, dag voordat we hout konden komen halen gebeld dat hout niet meer leverbaar was. Daarvoor al 2x contact opgenomen. Geen alternatief aangeboden, geen reden opgeheven van het niet kunnen leveren.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling.
Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling.
Deze artikelen hadden niet meer getoond mogen worden in onze webshop. Wij hebben al onze leveranciers gebeld of er nog ergens voorraad in was. Helaas was dit niet meer het geval.
Onze excuses voor de slechte communicatie. Dit is intern doorgegeven. #wooditbemagic

Dennis van Slooten

Zeer goed geholpen

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor deze geweldige beoordeling. Ik zal dit intern doorzetten. #wooditbemagic

J. Van Herpen

Uitstekend, goede sortering en prima levering

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor deze geweldige beoordeling. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Johannes Olland

Ouderwets fantastische service en kwaliteit!

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Ik zal dit intern doorgeven. @wooditbemagic

Gerrit Veldhuizen

Een prachtig bedrijf, welke van vader/moeder op zoon is overgegaan.
Prima hout. De coronaregels zijn een nadeel voor het bedrijf.

Bert

Waardeloos bestelde artikel zou volgens de site op voorraad zijn , deze besteld en betaald , gebeld om te vragen of ik deze volgende dag kan ophalen gezien ze op voorraad zijn , is het antwoord dat... Waardeloos bestelde artikel zou volgens de site op voorraad zijn , deze besteld en betaald , gebeld om te vragen of ik deze volgende dag kan ophalen gezien ze op voorraad zijn , is het antwoord dat de site moet worden bij gewerkt en dat ze niet zeker weten of artikel überhaupt nog wel komt . Na de vraag hoe het zit met het terug storten van het aankoop bedrag word vermeld dat we maar een mail moeten sturen en dat het nog wel ruim een week kan duren voor het is terug gestort ,Brevé bedankt voor de service , NIET!!!!

Beste relatie,
Het kan voorkomen dat de voorraad niet gelijk loopt met de werkelijkheid. Wij zijn bezig om de webshop te optimaliseren.
Onze werkwijze is dat wij uw annulering graag op de...
Beste relatie,
Onze werkwijze is dat wij uw annulering graag op de e-mail willen hebben zodat daar geen misverstanden over kunnen ontstaan.
Zodra dit alles is verwerkt zullen wij overgaan tot het terugbetalen van het door u betaalde bedrag.
Onze excuses voor het ongemak.
Team Verkoop Brevé
#wooditbemagic

Matige kwaliteit hout, leek op botte zaagsnedes, meerdere afwijkende butsen en grote spliters bij de hoeken.
Werd bij contact gegooid op "natuurproduct".
Jammer, had niet voor een klein...
Werd bij contact gegooid op "natuurproduct".
Jammer, had niet voor een klein bedrag gekocht.

Beste relatie,
Jammer dat deze bestelling niet deed aan uw verwachtingen.
Beste relatie,
Jammer dat deze bestelling niet deed aan uw verwachtingen.
De opmerkingen die u beschrijft en de foto's die wij hebben bekeken is dit inherent aan de houtsoort Douglas. #wooditbemagic