Reviews

8.9 / 10
631 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

631 Reviews

NBP

8/10

Zeer goed, snelle resultaten en makkelijke afhandeling


Kelly

5/10

De bloedafname door studenten was een slechte ervaring!! Evenals de afname locatie. Uitslag en communicatie wel prettig verlopen.


Maria Tops

6/10

Na aanvraag test, snelle reactie. Jammer was dat de bloedafname niet vanzelfsprekend was op de 1e locatie, werd geweigerd. En dat verwacht je niet. Na contact kreeg ik een nieuwe locatie. Ook daar... Na aanvraag test, snelle reactie. Jammer was dat de bloedafname niet vanzelfsprekend was op de 1e locatie, werd geweigerd. En dat verwacht je niet. Na contact kreeg ik een nieuwe locatie. Ook daar was het allemaal niet zo gemakkelijk. Uiteindelijk wel bloed geprikt. de uitslag was er dan weer heel snel. Telefonisch contact en daarna een schriftelijke bevestiging.

Reactie Bloedwaardentest:

Vanwege de coronacrisis is het niet mogelijk om op alle 800 locaties in Nederland te laten prikken. Wij zoeken altijd een prikpost in de buurt waar de afspraken mee zijn en die open is. De... Vanwege de coronacrisis is het niet mogelijk om op alle 800 locaties in Nederland te laten prikken. Wij zoeken altijd een prikpost in de buurt waar de afspraken mee zijn en die open is. De verwijsbrief die je van ons krijgt zou voldoende moeten zijn, zodat de prikpost de factuur naar ons kan sturen. Maar bij 800 prikposten werken wel 4000 (partime) mensen en het is niet altijd mogelijk om aan iedere prikster de afspraken duidelijk te maken. Als je een van onze eigen prikposten wilt gebruiken dan kan het zijn dat je wat verder moet reizen.


Terry Meerveld

10/10

Uitslag van NK cellen immunodifferentiatie test was door een (niet door Bloewaardentest veroorzaakte) pre-analytische fout onbetrouwbaar. Mocht de test kosteloos nog een keer doen. Prima service van... Uitslag van NK cellen immunodifferentiatie test was door een (niet door Bloewaardentest veroorzaakte) pre-analytische fout onbetrouwbaar. Mocht de test kosteloos nog een keer doen. Prima service van Bloedwaardentest!


R.S. Brouwer

8/10

Goed en snel


Malgorzata Filipek

10/10
(Bewerkt)

Goed


Marjolein van Buuren

1/10

Communicatie over een nabepaling met het aanwezige bloed was slecht. Uitslag werd erg laat teruggekoppeld, waarbij tussen datum van uitslag op brief en datum terugkoppeling naar mij meer dan twee... Communicatie over een nabepaling met het aanwezige bloed was slecht. Uitslag werd erg laat teruggekoppeld, waarbij tussen datum van uitslag op brief en datum terugkoppeling naar mij meer dan twee weken zat.
Op mijn mails in de tussentijd kreeg ik geen reactie.

Reactie Bloedwaardentest:

Wat ontzettend vervelend dat dit misgelopen is, we hebben je klacht in onze interne klachtenprocedure opgenomen. Het monster is op 8 juni afgenomen, op 9 juni ontvangen en de uitslag is op 12 juni... Wat ontzettend vervelend dat dit misgelopen is, we hebben je klacht in onze interne klachtenprocedure opgenomen. Het monster is op 8 juni afgenomen, op 9 juni ontvangen en de uitslag is op 12 juni per e-mail verstuurd, echter er is iets mis gegaan met het email adres. Neem gerust contact op of bel bij het uitblijven van een uitslag, want het kan zijn dat een email niet goed aankomt. De rapportage tijden per soort onderzoek varieren. De meeste uitslagen zijn binnen enkele dagen klaar, maar er zijn ook onderzoeken die 2 weken in beslag nemen, dat ligt aan het soort onderzoek, we proberen dit zoveel mogelijk per test te vermelden op de website. Als er niets bij staat is moet de uitslag binnen een week binnen zijn.


Caroline Bruin, de

4/10

Onduidelijk waar ik wezen moest, stond nergens aangegeven in het gebouw. Daarna rondgevraagd, kom je bij de persoon zit je in de gang aan een tafel. Echt slecht geregeld.