The Chronic Solotion

J

Goede uitleg op hun website over hoe het process werkt van een bloedtest bestellen, en het resultaat binnenkrijgen. Ik zou het zeker aanraden als je meer wilt weten over je gezondheid dan de... Goede uitleg op hun website over hoe het process werkt van een bloedtest bestellen, en het resultaat binnenkrijgen. Ik zou het zeker aanraden als je meer wilt weten over je gezondheid dan de huisarts je kan vertellen.

dario

Horrible service... my blood test is disappeared and no one is able to give me an explanation of what happened.

Reactie Bloedwaardentest:

Dear Dario,
Thank you for your review.
Dear Dario,
Thank you for your review.
We have checked what went wrong and have contacted you about it. Your survey did not disappear, but the results are always sent to the applicant. In this case, you changed applicants without our knowledge. When you pointed this out, we immediately resent the result.
I hope everything is now handled to your satisfaction.
Kind regards,
Het Bloedwaardentestteam

Alexandra Tatucu

Ben tevreden over bloedwaardentest!

Julian

Uitstekende en snelle service

Omar

Het is heel goed ik werd goed geholpen en snelle antwoorden op vragen via email en telefonisch ik ben heel tevreden

Marjo

Je moet eerst bestellen voordat je een prik locatie door krijgt

Reactie Bloedwaardentest:

Beste Marjo,
We hebben recent contact met je gehad en daarbij aangegeven dat je altijd kunt mailen of bellen om te informeren naar de dichtstbijzijnde priklocatie.
De verwijsbrief ontvang...
Beste Marjo,
De verwijsbrief ontvang je pas nadat je een bestelling hebt geplaatst.
We hebben hierna geen verdere reactie van je ontvangen, maar willen benadrukken dat het mogelijk is om vooraf te informeren waar je terecht kunt voor een bloedafname.
Het Bloedwaardentestteam

Evert