Leen Geluk

Zeer goed.

Malgorzata Mayer

Professioneel

Sine Bagatur

Mijn ervaring is heel goed.

Arenda Geersing

Heel prettig. Duidelijk, makkelijk aan te vragen, snelle uitslag. Klantvriendelijk!

Belinda van den Broek

Snelle uitslag, niet alle bloedbuisjee en geen urinebakje ontvangen, daardoor maar deel van de onderzoeken gedaan. Wel wat geld terug gekregen, maar m.i. niet voldoende voor de gemiste onderzoeken

Reactie Bloedwaardentest:

Als een test niet uitgevoerd kan worden dan krijg je de mogelijkheid om de test alsnog uit te voeren , of het geld terug. De losse prijs voor een test is soms wat hoger dan het bedrag waarvoor een... Als een test niet uitgevoerd kan worden dan krijg je de mogelijkheid om de test alsnog uit te voeren , of het geld terug. De losse prijs voor een test is soms wat hoger dan het bedrag waarvoor een test in een pakket zit. Wij storten altijd direct het geld terug voor testen die niet uitgevoerd kunnen worden. Je dient zelf zorg te dragen voor een schoon opvang bakje voor de urine, wij leveren het opzuigstukje en het gele buisje dat ingestuurd moet worden. Dit omdat een urineopvangbakje niet door de brievenbus past.

Malgorzata

Een mooi concept en een perfecte uitvoering ervan! Je hebt het ook in je eigen hand als een klant. Ben tevreden over het verloop en alles is nu heel duidelijk. De uitslag was binnen 3 of 4 dagen.... Een mooi concept en een perfecte uitvoering ervan! Je hebt het ook in je eigen hand als een klant. Ben tevreden over het verloop en alles is nu heel duidelijk. De uitslag was binnen 3 of 4 dagen. Zal zeker terugkomen bij de Bloedwaardentest.nl.

Lucie Van Schaick

Ik heb een goede ervaring ,ben teruggebeld en daarbij is mijn uitslag uitgelegd

Annemiek Beerse

Heel goed geregeld. Jullie kregen zelfs een compliment bij het bloedprikken zelf, dat alles er verzorgd uitzag en de papieren die erbij zaten erg duidelijk waren ?

Jaap Straakenbroek

Bloed laten testen , goede info en snel resultaat. alles goed voorbereid.