J.P. Heederik

Betrouwbaar snel makkelijk mbt prikpost in mijn buurt.

Lindy

Uitslag wederom onbetrouwbaar wegens hemolyse. Er zijn bedrijven die wel dezelfde dag nog bloed in het lab conserveren en testen maar dat inzicht kwam voor mij (en mijn moeder) helaas te laat.... Uitslag wederom onbetrouwbaar wegens hemolyse. Er zijn bedrijven die wel dezelfde dag nog bloed in het lab conserveren en testen maar dat inzicht kwam voor mij (en mijn moeder) helaas te laat. Wegegooid geld dus, jammer.

Reactie Bloedwaardentest:

Door stress neemt de kans op hemolyse toe, door verhoogde hartslag en bloeddruk. Zorg dus dat je rustig bent voor de bloedafname. Professionele intraveneuze bloedafname zal altijd stuwing tijdens de... Door stress neemt de kans op hemolyse toe, door verhoogde hartslag en bloeddruk. Zorg dus dat je rustig bent voor de bloedafname. Professionele intraveneuze bloedafname zal altijd stuwing tijdens de bloedafname trachten te voorkomen, want daar kan ook hemolyse door ontstaan. Er kan ook sprake zijn van erfelijke hemolytische anemie. Tijdens de bloedafname kan celschade is ontstaan, waardoor de rode bloedcellen hemoglobine zijn gaan afscheiden. Zorg ervoor dat de monsters niet aan extreme temperaturen worden blootgesteld. Aanbevolen wordt niet boven de 45°C en niet onder de -10°C . Serummonsters moeten voldoende kunnen uitstollen bij kamertemperatuur (18°C-25°C), dit kan bij onze buizen al in 15 tot 30 minuten. Let op dat u de enveloppe voor legingstijd in de brievenbus stopt op de dag dat de bloedafname heeft plaatsgevonden, of dat je deze tijdig afgeeft op een Postnl servicepunt voor de verzending per medische post.
Als een monster afgekeurd wordt omdat het hemolytische is, krijg je bij ons altijd je geld terug.

Talitha Despomare

Zeer snel en efficiënt

Harry

Nette fahandeling, snel en professioneel

Marcel

Vriendelijke attente bejegening
Beetje lang wachten op uitslag (14 dagen bijna); wel tussentijdse uitslagenop te vragen.

Sjors Bleeker

Prima. De goederen kwamen 2 dagen na de bestelling. De uitslag van de test kreeg ik na 1 dag.