Ann Pluim

Helemaal prima

Hanneke

Duidelijke uitleg en snelle resultaten.

E.N. Smit

Materiaal zoekgeraakt tijdens postbezorging. Aankoopbedrag retour ontvangen, maar de rekening van de prikpost ligt wel op mijn bordje.

Kelly

Mijn ervaring met bloedwaardentest is zeer positief.
Dit was de tweede keer dat ik gebruik maakte van hun testen.
Vooraf per e-mail uitgebreid vragen gesteld over het bloedonderzoek. Mijn ervaring met bloedwaardentest is zeer positief.
Dit was de tweede keer dat ik gebruik maakte van hun testen.
Vooraf per e-mail uitgebreid vragen gesteld over het bloedonderzoek.
En heel uitgebreid werd hierop geantwoord wat specifiek week getest welke antistoffen.
Heel prettig.

Ik ga zeker vaker gebruik maken van bloedwaardentest.

Leen Geluk

Zeer goed.

Malgorzata Mayer

Professioneel

Sine Bagatur

Mijn ervaring is heel goed.

Arenda Geersing

Heel prettig. Duidelijk, makkelijk aan te vragen, snelle uitslag. Klantvriendelijk!

Belinda van den Broek

Snelle uitslag, niet alle bloedbuisjee en geen urinebakje ontvangen, daardoor maar deel van de onderzoeken gedaan. Wel wat geld terug gekregen, maar m.i. niet voldoende voor de gemiste onderzoeken

Reactie Bloedwaardentest:

Als een test niet uitgevoerd kan worden dan krijg je de mogelijkheid om de test alsnog uit te voeren , of het geld terug. De losse prijs voor een test is soms wat hoger dan het bedrag waarvoor een... Als een test niet uitgevoerd kan worden dan krijg je de mogelijkheid om de test alsnog uit te voeren , of het geld terug. De losse prijs voor een test is soms wat hoger dan het bedrag waarvoor een test in een pakket zit. Wij storten altijd direct het geld terug voor testen die niet uitgevoerd kunnen worden. Je dient zelf zorg te dragen voor een schoon opvang bakje voor de urine, wij leveren het opzuigstukje en het gele buisje dat ingestuurd moet worden. Dit omdat een urineopvangbakje niet door de brievenbus past.