Arend J. Veldkamp

Thomas

Snelle en makkelijke afhandeling van de gevraagde test

J.P. Heederik

Behulpzaam,zelfs voor een digibeet als ik. snel en goede service mn door Marion!!! Blijf vaste klant! Marion for president!!!!!

peter huijbregts

Monika Schmitz

Snel en vriendelijk geholpen door de klantenservice. het pakje was verkeerd bezorgd omdat er een verkeerd huisnummer opgezet was. Het zou handiger zijn om een track en tracé te ontvangen dan had ik... Snel en vriendelijk geholpen door de klantenservice. het pakje was verkeerd bezorgd omdat er een verkeerd huisnummer opgezet was. Het zou handiger zijn om een track en tracé te ontvangen dan had ik eerder kunnen zien waar het pakje bezorgd was. Verder alles prima

R Delft

Positief, snel

Claudia

Goed dat de mogelijkheid er is dat je zelf je bloed kunt laten controleren. Bloedwaardentest biedt goede testpakketen. Resultaten waren snel binnen (3 dagen). Eerste bestelling ging helemaal goed.... Goed dat de mogelijkheid er is dat je zelf je bloed kunt laten controleren. Bloedwaardentest biedt goede testpakketen. Resultaten waren snel binnen (3 dagen). Eerste bestelling ging helemaal goed. Tweede bestelling kreeg ik een verwijzing naar een prikpunt in het ziekenhuis waar ze weigerden om te prikken voor bloedwaardentest dus toen was ik voor niks daarheen gegaan. Jammer dat bloedwaardentest niks gedaan heeft om dit iets te compenseren. Verder tevreden.

karin meij

Bloedtest gedaan

José

Bloedwaardentest laten uitvoeren.

Yara Jaidy van Essen

1e keer, op een vergeten houder ivm zelf prikken prima geregeld.