Eddy

Reactie Bloedwaardentest:

Bij navraag of wij wat kunnen verbeteren omdat respondent ons bedrijf nimmer zou aanraden aan anderen wat dit zijn/haar antwoord: "Mijn ervaring is goed, zoals ik ook bij de eerste vraag heb... Bij navraag of wij wat kunnen verbeteren omdat respondent ons bedrijf nimmer zou aanraden aan anderen wat dit zijn/haar antwoord: "Mijn ervaring is goed, zoals ik ook bij de eerste vraag heb ingevuld, maar ik zal een bedrijf als het uwe nooit aanbevelen (of afraden). De reden is dat ik het een hele rare vraag vind als het om dit soort onderwerpen gaat. Ik loop in mijn omgeving niet te koop met mijn lichamelijke problemen en hoe ik daarmee omga. Als ik uw bedrijf ter sprake zou brengen, gaan mensen vervolgens vragen wat ik dan mankeer, enz. en dit wellicht weer verder rondbazuinen. Daar heb ik geen belang bij". Wij kunnen niet anders dan de mening van deze respondent waarderen.

R. M. Driebergen

Prima procedure en snelle uitslag. Ook de mogelijkheid om nog meer onderzoek op al afgenomen bloed na te bestellen is goed.

anonymous

De test werd snel opgestuurd, resultaat binnen twee weken zoals beloofd.

anonymous

Uitgebreide uitleg, uitslagen en snel test in huis.

Keesh

Correcte uitvoering onderzoek.
Priklocatie uitstekend bereikbaar.

Verbeterpunten:
Graag bij onderzoeken die meerdere dagen duren, dit zo mogelijk op de site vermelden.
Dit...
Correcte uitvoering onderzoek.
Priklocatie uitstekend bereikbaar.

Verbeterpunten:
Dit ivm de ontvangst van de e-mail met de uitslagen

Bij extra aangevraagde onderzoeken binnen vijf dagen met de reeds afgenomen bloedsamples, aanpassing van de orderbevestiging.
Nu is de tekst dat een nieuwe set wordt opgestuurd.
Dit is zeer verwarrend.

Goed, duidelijk en snel!

anonymous

Discreet, Snel Antwoord, Snelle Service, Vriendelijk & Behulpzaam!

Overzichtelijke uitslag

Ievgeniia Cheglykova

De enige service ik gebruik, еecht vertrouwbare:))