S. Oerlemans

Zeer positief verrast. Testen aangevraagd voor mijn moeder. Ook bij telefonische navraag vooraf over specifieke vragen, mogelijkheden, procedure, goed geholpen.
Ik ben zeer onder de indruk...
Ik ben zeer onder de indruk van de begeleidende informatie bij het labrapport. Niet alleen dat het wordt gedaan maar ook inhoudelijk. Was reeds bekend met de materie vanwege analyses van mijn eigen bloed, veel zelfstudie gedaan. Ben het hier in Duitsland niet gewend dat laboratoria begeleidende uitleg geven.
Ook het aanbod om met een arts, therapeut te kunnen spreken vind ik erg goed.
Eind vorig jaar heeft mijn moeder via de huisarts eea laten testen. Heel moeizaam en niet de juiste/complete analyses voor elkaar gekregen, ondanks herhaaldelijk aangeven dat buiten ziekenfondsverzekering zelf betalen geen probleem was. Was erg vervelend allemaal.
Deze ervaring is een verademing en er is nu een compleet beeld waarop kan worden gehandeld, keuzes kunnen worden gemakt hoe verder.
Een groot dankjewel aan het hele team.

Kees

Prima. Enige plek zover ik weet waar je zelf dingen kan laten testen

Arthur van Bijleveld

Duidelijke instructies en uitleg van het resultaat. Wel vreemd dat je in Rotterdam alleen bij Franciscus-locaties terecht kon voor bloedafname, de Star-locaties waren gewoon geopend.

René van den Broek

MJ van Dijk

Heel prettig, duidelijke website, bij vragen wordt dit telefonisch heel goed opgelost.

Bram Vermeulen

Prima ervaring! Goede en vlotte communicatie, de testuitslagen waren ook heel snel binnen (met 2 werkdagen). Ook de aanvullende testen die we hadden besteld als nabepaling werden keurig met 2 dagen... Prima ervaring! Goede en vlotte communicatie, de testuitslagen waren ook heel snel binnen (met 2 werkdagen). Ook de aanvullende testen die we hadden besteld als nabepaling werden keurig met 2 dagen gemaild. Niets op aan te merken, top.

N.J. de Hek

Snel uitslag ontvangen. Er was niets aan de hand gelukkig.