2079 beoordelingen

2079 Reviews

sandra oudenes

Eerst goed, nu minder

Martijn

Een aantal keer gebruik gemaakt van de diensten. Het format werkt perfect. Instructies zijn duidelijk en klantenservice is goed bereikbaar!

Catarina

Very good experience, got all the information I needed in my email. A friendly staff member called me before sending my results, which added a personal touch to the experience.

Elyn

Prima, verzenden en uitleg duidelijk.

S.hiemstra

Laatst bloed laten testen op aantal markets, maar analyse test vond pas plaats vijf dagen na afname, veel te laat, onbegrijpelijk dat de resultaten hiervan worden gepresenteerd zonder voorbehoud,... Laatst bloed laten testen op aantal markets, maar analyse test vond pas plaats vijf dagen na afname, veel te laat, onbegrijpelijk dat de resultaten hiervan worden gepresenteerd zonder voorbehoud, bloedwaarden test toont zich hiermee onnauwkeurig en onbetrouwbaar, beter ergens anders laten testen. Geldkloppers.

Reactie Bloedwaardentest:

Wij hebben meneer Hiemstra uitgelegd, dat het bloed een dag na zijn bloedafname op het lab ontvangen is, dat het behandeld en geconserveerd wordt voor de bepaling en analyse, waardoor uitslag... Wij hebben meneer Hiemstra uitgelegd, dat het bloed een dag na zijn bloedafname op het lab ontvangen is, dat het behandeld en geconserveerd wordt voor de bepaling en analyse, waardoor uitslag geheel betrouwbaar volgens de ISO certificering van het lab is. Het is dan ook niet mogelijk om gratis de test te herhalen, omdat wij geheel achter de uitslag staan. Het lab Dr. Stein + Kollegen is op alle gebieden geaccrediteerd volgens: DIN EN ISO 15189:2014. en SKML
Stichting Kwaliteitsbewaking Medische Laboratoriumdiagnostiek

Hindrik

Top, zeer interessant

Ron Harderwijk

Begeleiding is prima

Ali

Alles vlekkeloos zoals beloofd

Conny Lute

Snel en goede service. Het enige nadeel was dat de test niet overtuigend was en daar geen vervolg voor werd aangeboden, dat is jammer.

Liliana Barreira

Quick delivery, quick help desk