Erik Andringa

Prettige en efficiënte service

Anton

Na bijna 1,5 jaar kon ik, nu niet meer bang om in een drukke wachtkamer te zitten, weer eens mijn bloed laten controleren. Een opluchting als alles weer goed blijkt te zijn. De verwerking is altijd... Na bijna 1,5 jaar kon ik, nu niet meer bang om in een drukke wachtkamer te zitten, weer eens mijn bloed laten controleren. Een opluchting als alles weer goed blijkt te zijn. De verwerking is altijd razendsnel, na 2 dagen heb je de uitslag al. Dat er in de mail staat ''Helemaal onderaan dit bericht treft u de uitslag van het door u aangevraagde onderzoek'' is niet juist, want die staat in de bijlage. En een d/t fout ergens, dat ergert alleen mij en andere oude mannen. Alles bij elkaar: prima service!

Beste Anton,
Wat fijn dat je zo tevreden bent en de moeite hebt genomen om deze goede beoordeling te plaatsen.
We zijn ook blij met de verbeterpunten die je aan geeft, we zullen het hier...
Beste Anton,
We zijn ook blij met de verbeterpunten die je aan geeft, we zullen het hier oppakken.
Het Bloedwaardentestteam

Remke

Snelle reactie op vragen via de mail. Goede service, heldere uitleg en snel de uitslag.

Beste Remke,
Bedankt voor je review en heel fijn dat je tevreden bent over onze service en diensten.
Het Bloedwaardentestteam

Malgorzata Mayer

Proffesioneel. Ik ben blij dat ik op deze manier alles kan uitzoeken.

Van jullie een negatieve uitslag en van het bevolkingsonderzoek een kleine week later een positieve uitslag dus hecht weinig waarde aan jullie test

Reactie Bloedwaardentest:

Wat vervelend dat u een positieve uitslag bij het bevolkingsonderzoek kreeg. Heeft u deze test al herhaald via uw huisarts of kreeg u meteen een colonscopie aangeboden?
Het is inderdaad zo dat...
Het is inderdaad zo dat een screening altijd een moment opname is en helaas nooit zekerheid kan bieden voor de toekomst, zelf niet als dat een week later is.
De richtlijnen van het bevolkingsonderzoek zijn altijd om een positieve test te herhalen omdat een positieve test ook kan komen door aambeien of andere darmproblemen van dat moment.
Het is zo dat de de test die wij leveren; De Ifobt sensor eiken test, in de meeste landen voor het bevolkingsonderzoek gebruikt wordt. In Nederland is deze test (met het mintgroene dopje) ook gebruikt voor de pilot (heb ik toevallig destijds zelf nog aan meegewerkt), maar bij de uiteindelijke aanbesteding is voor een goedkopere variant gekozen voor het Nederlandse bevolkingsonderzoek. Het is bekend dat deze test meer vals positieve uitslagen geeft dan de Ifobt Sensor eiken die wij gebruiken.
Ons gecertificeerde lab voert deze test ook uit voor het bevolkingsonderzoek in Duitsland, dus het kan niet zo zijn dat de kwaliteit niet te vertrouwen is.
Wel is het zo dat de gouden standaard voor het opsporen van darmkanker de colonscopie is en dat deze eenvoudige screeningtesten slechts een % zekerheid bieden.
Mocht u door deze gang van zaken twijfelen kunt u ook nog altijd deze test doen voor een gereduceerd tarief https://www.bloedwaardentest.nl/m2pk-darmkanker.html.

Simone

Deskundig en snelle service

Agnes

Goede service, snelle levering, duidelijke telefonische informatie.