2079 beoordelingen

2079 Reviews

Leo Schoonmade

Zeer snel en duidelijk

Marieke

Snelle levering, duidelijke gebruiksaanwijzing, snel resultaat. VInd 't wel vrij prijzig, zelfs als je dingen kunt combineren

: Wilhelmus.

Ideaal voor mannen en vrouwen die verantwoording nemen voor eigen gezondheid. Allophatie is niet goed genoeg, daarom, fijn dat deze service geboden wordt.
De snelheid van afhandelen A tot Z,...
De snelheid van afhandelen A tot Z, is duizeling wekkend. Het aangeleverde materiaal met info en de retour verpakking is eenvoudig, heel elegant. Hulde.
Groet, Will.

Mercedes

Snel antwoord

Timo Zuijdwijk

Vreselijk slecht

Reactie Bloedwaardentest:

Beste meneer Zuijdwijk,
bedankt voor uw review.
We hebben contact met u gezocht om te achterhalen waarom u onze dienstverlening als slecht ervaart.
U gaf aan dat u vond dat alles lang...
Beste meneer Zuijdwijk,
bedankt voor uw review.
U gaf aan dat u vond dat alles lang duurde.
Ik heb uw order nagekeken en vanaf het moment dat u bent gaan bloedprikken tot de uitslag heeft 1 week geduurd, wat niet langer is dan de gemiddelde doorlooptijd.
Verder hebben wij niets meer van u vernomen.
Wij hopen dat u verder wel tevreden bent met de afhandeling van uw onderzoek.
Het Bloedwaardentestteam

Nick Ofman

Fijn proces, goed geregeld!

Karin

Perfect. Goede service en snelle afhandeling!

Anja

Er waren afwijkingen in de uitslagen, waar keurig over gebeld werd en gevraagd werd naar de reden van het testen. Ook werd uitgebreid uitgelegd waar de afwijkingen vandaan kunnen komen. Betrouwbaar... Er waren afwijkingen in de uitslagen, waar keurig over gebeld werd en gevraagd werd naar de reden van het testen. Ook werd uitgebreid uitgelegd waar de afwijkingen vandaan kunnen komen. Betrouwbaar testbedrijf, begaan met de aanvrager.