Riet Westers de Vries

Mellanie

Erg slecht, verkeerde waardes staan er op de site waardoor ik schrok van de uitslag over gebeld en inderdaad het stond fout op de website en de medewerker gaf aan dat er veel fouten op de website... Erg slecht, verkeerde waardes staan er op de site waardoor ik schrok van de uitslag over gebeld en inderdaad het stond fout op de website en de medewerker gaf aan dat er veel fouten op de website staan.

Reactie Bloedwaardentest:

De referentiewaarden op het labrapport zijn altijd leidend. De gemeten uitslag wordt gerapporteerd en daarachter staat de waarde die het moet zijn voor een gezond iemand van jouw geslacht en... De referentiewaarden op het labrapport zijn altijd leidend. De gemeten uitslag wordt gerapporteerd en daarachter staat de waarde die het moet zijn voor een gezond iemand van jouw geslacht en leeftijd. Deze referentiewaarden zijn ook afhankelijk van de soort test, reagentia en wetenschappelijke studies. Het kan zijn dat de referentiewaarden op de website iets achter lopen, de referentiewaarden op het labrapport zijn altijd leidend en het meest actueel.

M. Wieland

Volgens Dhr hamid gaf de uitslag van het bloed aan dat ik recentelijk de Q-koorts doorgemaakt heb, dhr gaf mij het advies om de huisarts te consulteren omdat ik medicatie nodig had , mijn huisarts... Volgens Dhr hamid gaf de uitslag van het bloed aan dat ik recentelijk de Q-koorts doorgemaakt heb, dhr gaf mij het advies om de huisarts te consulteren omdat ik medicatie nodig had , mijn huisarts wilde er eerst het fijne van weten en belde met dhr. Hamid tot mijn grote verbazing ontkende hij alles wat hij tegen mij gezegd had . Hier begrijp ik niets van wel erg als je zo met mensen omgaat , iemand laat toch niet voor niets bloed prikken !!! Dus nee geen betrouwbaar bedrijf !!!

J.J. van Dijk

Handig, veilig en snel

A. de Geus

Een aantal weken geleden een bloedwaardentest gedaan. Op een woensdag bloed laten prikken en op de post gedaan en vrijdag al de uitslag binnen! Niet zo snel verwacht dus wat mij betreft helemaal top!

Elke

Beleefd, reageren snel op vragen en prima prijs-kwaliteit verhouding

Monique Noorlander

Goede ervaring

Y. Mol

In eerste instantie was het proefmonster kwijtgeraakt, echter ik kreeg al snel een nieuwe kit en het resultaat was binnen 2 weken binnen.