Claudia

Goed dat de mogelijkheid er is dat je zelf je bloed kunt laten controleren. Bloedwaardentest biedt goede testpakketen. Resultaten waren snel binnen (3 dagen). Eerste bestelling ging helemaal goed.... Goed dat de mogelijkheid er is dat je zelf je bloed kunt laten controleren. Bloedwaardentest biedt goede testpakketen. Resultaten waren snel binnen (3 dagen). Eerste bestelling ging helemaal goed. Tweede bestelling kreeg ik een verwijzing naar een prikpunt in het ziekenhuis waar ze weigerden om te prikken voor bloedwaardentest dus toen was ik voor niks daarheen gegaan. Jammer dat bloedwaardentest niks gedaan heeft om dit iets te compenseren. Verder tevreden.

karin meij

Bloedtest gedaan

José

Bloedwaardentest laten uitvoeren.

Yara Jaidy van Essen

1e keer, op een vergeten houder ivm zelf prikken prima geregeld.

Dennis O

Snel en Persoonlijk

Kari. Winkelman

Het digitale contact na aanvraag Is voorspoedig gelopen. M.n. Mijn persoonlijke mails met vragen aan Uw organisatie werden prompt en bevredigend beantwoord. Het thuis prikken stagneerde wat door het... Het digitale contact na aanvraag Is voorspoedig gelopen. M.n. Mijn persoonlijke mails met vragen aan Uw organisatie werden prompt en bevredigend beantwoord. Het thuis prikken stagneerde wat door het niet vacuüm trekken van het tweede buisje, maar dat bleek geen belemmering bij het bloedonderzoek..
De externe prikpoli die werd genoemd was/is erg ver van mijn huis in Noord; dat bleek nauwelijks haalbaar w.b. tijd en inspanning.

De test ging volgens de beschrijving op de site. Goed geregeld en snel uitslag.

J Rosenthal

Goed, efficient

Mathijs Visser

Naar aanleiding van de uitslag van mijn voedingsmiddelenallergie pre-screening had ik nog wat extra vragen gesteld aan de helpdesk. Omdat ze niet alle vragen zelf konden beantwoorden, hebben ze deze... Naar aanleiding van de uitslag van mijn voedingsmiddelenallergie pre-screening had ik nog wat extra vragen gesteld aan de helpdesk. Omdat ze niet alle vragen zelf konden beantwoorden, hebben ze deze vragen voorgelegd aan de specialist van het laboratorium die de test had uitgevoerd. Ik had nog dezelfde antwoord op mijn vragen! De testuitslag was verder helder en bevestigde een overgevoeligheid voor pinda's.