Maja Krzyzanowska

Alles is in de beste staat en erg belangrijk voor mij, zeer snelle verzending en het testresultaat per e-mail. Dank je

Peter Leempoel

Zeer positief

Roy

Heb het OERsterk pakket gekocht. Alles keurig geleverd gekregen. Afspraak gemaakt voor bloed prikken. Aldaar was het voor het ziekenhuis een onbekend laboratorium waar het bloed naartoe opgestuurd... Heb het OERsterk pakket gekocht. Alles keurig geleverd gekregen. Afspraak gemaakt voor bloed prikken. Aldaar was het voor het ziekenhuis een onbekend laboratorium waar het bloed naartoe opgestuurd moet worden en wilden ze eerst geen bloed prikken. Na het lab gecontroleerd te hebben, was het toch akkoord en werd het bloed geprikt. Ook het zelf laten opsturen kon niet. Dat doen ze uitsluitend zelf via hun eigen medische post die dagelijks wordt verzonden. Hier mag meer duidelijkheid over wat mij betreft, want als leek sta je daar zonder poot om op te staan als zij zeggen dat ze geen bloed prikken en het bloed meegeven. Na 4-5 dagen de uitslag binnen.

Vince de Leeuw

Goed service en snel resultaat. Prijs vind ik wat aan de hoge kant, maar de marges zijn klein dus geen probleem verder.

Theo Peters

Top bedrijf alles goed geregeld en uitslag snel en betrouwbaar

Fred

Duidelijke aanvraag, makkelijke afhandeling en snelle reactie, kortom goed

Liudmila

Fijn om zelf te mogen kiezen om te testen wat je nodig hebt

Fred Mac Gillavry

Bloedwaardentest correct uitgevoerd

A.M. Philips

Op zich snelle afwikkeling alleen jammer dat niet alle aangevraagde onderzoeken gedaan. Wat na contact hierover wel weer snel was opgepakt.