JvL

Info cf onderaan

website is flexibel

Lange leveringsduur.
Lange leveringsduur.
Pakket werd afgegeven bij de buurvrouw, zonder voorafgaande controle of melding aan mijzelf. Misschien wil ik helemaal niet dat mijn buren weten dat ik iets bestel bij Bivolino! Of misschien heb ik wel ruzie met mijn buren en krijg ik mijn bestelling nooit te zien!
Kwaliteit van bestelde stoffen is minder goed dan verwacht (te dun, synthetisch aanvoelend); ik heb hemden die easy ironing zijn en toch een degelijker gevoel geven.

Dirk

Tevreden klant, reeds 10 hemden laten maken

Kevin Dekker

Vertraging in de bestelling door niet leverbare stof. Daarvan niks gehoord totdat ik zelf contact opnam. Wel vriendelijke en vooral snelle, en behulpzame klantenservice.

klantvriendlijkheid
Opmaat gemaakte shirts met bestelgemak is niet allerdaags.
(Houd dit als een sterkpunt, en blijf hier in aan de top van de markt).
klantvriendlijkheid
Opmaat gemaakte shirts met bestelgemak is niet allerdaags.
(Houd dit als een sterkpunt, en blijf hier in aan de top van de markt).

De informatie op de site is al erg goed, maar kan uiteraard uitgebreider. Soms is de informatie die gegeven wordt voor klanten geen informatie maar data. Als voorbeeld de stoffen poplin of twill.... De informatie op de site is al erg goed, maar kan uiteraard uitgebreider. Soms is de informatie die gegeven wordt voor klanten geen informatie maar data. Als voorbeeld de stoffen poplin of twill. Niet iedereen weet wat dit inhoud, een uitleg (aanbeveling voor bepaalde gebruiken van het shirt, of wensen aan het shirt ) van stofsoorten, en alle andere opties zou de site nog gebruiksvriendelijker maken.

De snelheid van de levering, zou normaal gesproken 2 weken bedragen, dit lijkt mij voor opmaat gemaakte shirts een zeer redelijk snelheid.

Ook verbeterde informatie over het leverings-en-productieproces lijkt mij een goede stap.

Ik heb nog weinig ervaring met after sales, maar ga er vanuit dat deze in orde is, aangezien de uitstekende klantvriendelijkheid.

Als eindoordeel heb ik voor nu redelijk gegeven, omdat ik nog geen ervaring heb met het geleverde product.

Jo W

Website is niet zo eenvoudig in gebruik, maar ik was verbaasd over de support en dat ik mijn bestelling toch netjes kon afwerken.

B

Klantvriendelijk en goede after sales

Nadat ik de bestelling niet ontvangen had, werd er een nieuwe order gemaakt die alsnog verzonden werd. Top klantvriendelijkheid!

Eerste keer werden de overhemden niet afgeleverd. Daardoor duurde het lang voordat ik ze uiteindelijk in bezit had.

vola christian

Eerste keer besteld , voor herhaling vatbaar. gekregen wat gevraagd . topkwaliteit en afwerking.

D. Kruithof

Overall ervaring goed, met hier en daar wat verbeter/aandacht punten.

vanuit je luie stoel shoppen

Lengte van de damesblouse mogen langer.
Lengte van de damesblouse mogen langer.
Ik had hieraan een mail gewaagd naar de klantenservice en aangegeven dat ik de blouse graag in de broek draag zonder dat deze er steeds uit gaat. klantenservice verzekerde mij dat de lengte goed zou zijn d.m.v. de opgegeven maten. Dit valt helaas in de praktijk erg tegen. de maten van de blouse verder zijn prima, de lengte is voor mij wel een issue.

A de Boer

2 (zelf) ontworpen blouses besteld bij Bivolino.
2 (zelf) ontworpen blouses besteld bij Bivolino.
Omdat het mijn eerste bestelling was gaven ze me de tip en mogelijkheid om de blouses niet tegelijk te verzenden en eerst de pasvorm van 1 blouse te testen (zonder extra verzendkosten bleek mij later!). Hier had ik zelf nog niet over nagedacht en dit leek mij een goed idee.

Producten zijn goed en netjes verpakt volledig verzonden. Ook zijn de blouses naar wens qua kwaliteit. Heb al regelmatig complimentjes ontvangen.

meedenkende klantenservice.
eerste blouse gratis op maat gemaakt, mocht de pasvorm toch niet helemaal goed zijn bij een eerste bestelling.
mooi systeem om zelf naar wens samen te...
meedenkende klantenservice.
mooi systeem om zelf naar wens samen te stellen.
goed verpakt.
sjieke uitstraling.
nette prijzen.

zag niet bij alle shirt motieven die te kiezen zijn een voorbeeld plaatje zodat je kan zien of het goed staat.

Jeroen

Ik heb met mijn slanke postuur vaak problemen om een passend overhemd te vinden. Bij Bivolino is dit echter geen probleem aangezien je kunt aangeven dat je een ultra slim fit overhemd wil, welke zij... Ik heb met mijn slanke postuur vaak problemen om een passend overhemd te vinden. Bij Bivolino is dit echter geen probleem aangezien je kunt aangeven dat je een ultra slim fit overhemd wil, welke zij op maat tailleren. Je kunt het overhemd tot in den treuren personaliseren

Je kunt het overhemd tot in den treuren personaliseren. Goede pasvorm

Stofkeuze is soms lastig, aangezien er veel verschillende beschrijvingen en technische details van de stoffen op de website staan. Een standaardisatie van informatie zou helpen bij het uitzoeken van... Stofkeuze is soms lastig, aangezien er veel verschillende beschrijvingen en technische details van de stoffen op de website staan. Een standaardisatie van informatie zou helpen bij het uitzoeken van de stof (eventueel aangevuld met detailfoto’s van de stof)

Emiel Roumen

Meerdere malen verschillende overhemden eenvoudig samengesteld en besteld. Prima kwaliteit en pasvorm; ik ben een tevreden klant.

Prima kwaliteit overhemden, zeer gemakkelijke configurator op website, perfect maten op basis van gegevens (lengte, gewicht, etc.)

De leversnelheid zou verkort kunnen worden, met meer controlepunten voor de klant (overhemd wordt voorbereid, overhemd af, overhemd ingepakt, overhemd wordt verzonden inclusief track&trace).