Emiel Roumen

Meerdere malen verschillende overhemden eenvoudig samengesteld en besteld. Prima kwaliteit en pasvorm; ik ben een tevreden klant.

Prima kwaliteit overhemden, zeer gemakkelijke configurator op website, perfect maten op basis van gegevens (lengte, gewicht, etc.)

De leversnelheid zou verkort kunnen worden, met meer controlepunten voor de klant (overhemd wordt voorbereid, overhemd af, overhemd ingepakt, overhemd wordt verzonden inclusief track&trace).

Willy Sweeck

Zeer gebruiksvriendelijke website. Geen problemen ondervonden bij het samenstellen van het maathemd. Bij iedere stap bij het samenstellen van het maathemd, wordt het eindresultaat geafficheerd.... Zeer gebruiksvriendelijke website. Geen problemen ondervonden bij het samenstellen van het maathemd. Bij iedere stap bij het samenstellen van het maathemd, wordt het eindresultaat geafficheerd. Het eindproduct is van een zeer goede kwaliteit.

Sneyers Tom

Levering was te laat!

Carl van Geelen

Grote keuze, eenvoudige samenstelling van het overhemd en prettig contact.

Lastig om mouwlengte aan te geven.

Jean-Pierre Pareyn

Het was de eerste keer dat ik via de website een op maat gemaakt overhemd liet maken. Eigenlijk tegen mijn verwachtingen in was ik achteraf bijzonder tevreden. Mooie stof, mooie afwerking en vooral... Het was de eerste keer dat ik via de website een op maat gemaakt overhemd liet maken. Eigenlijk tegen mijn verwachtingen in was ik achteraf bijzonder tevreden. Mooie stof, mooie afwerking en vooral - en daar twijfelde ik het meest aan - een perfecte pasvorm, zoals beloofd.

Ik kreeg heel vlug (na enkele dagen) het bericht dat mijn hemd klaar was, maar het duurde nog minstens even lang eer het door BPost werd bezorgd. Dat kan toch sneller als je weet dat bij andere... Ik kreeg heel vlug (na enkele dagen) het bericht dat mijn hemd klaar was, maar het duurde nog minstens even lang eer het door BPost werd bezorgd. Dat kan toch sneller als je weet dat bij andere bedrijven artikelen soms de dag nadien kunnen worden geleverd.

Olaf

In het kort gezegd; dit bedrijf maakt haar beloftes waar, en de klantenservice is erg professioneel en aangenaam. Ik ga hier absoluut vaker bestellen!

Ejo

Afhandeling op zich is prima, als ook keuze mogelijkheden. Kwaliteit van stof instap hemd echter onder de maat.

De gebruikte stof van het "instapmodel" is van slechte kwaliteit en kreukt zeer snel. Wellicht dat dit bij de duurdere modellen beter is maar dan weegt de voordelen van maatwerk niet op tegen andere... De gebruikte stof van het "instapmodel" is van slechte kwaliteit en kreukt zeer snel. Wellicht dat dit bij de duurdere modellen beter is maar dan weegt de voordelen van maatwerk niet op tegen andere alternatieven.

Marc Van Bastelaer

Het ontwerpen en bestellen van mijn gepersonaliseerde shirts ging zeer vlot.
Ik was blij verrast toen ik de hemden toegeleverd kreeg: ze passen perfect en zien er geweldig uit.

het gemak en de vele opties om je eigen uniek hemd te ontwerpen

Jeroen

Correcte afhandeling, goede service. Mijn eerste hemd wordt op dit moment nog opnieuw gemaakt, omdat de maten niet 100% goed waren (misschien door mijn afwijkende postuur).

Peter Remmers

Prima wijze om maatoverhemden naar eigen stijl te bestellen. Betrouwbare levering, geen gedoe en bij twijfel is er altijd contact. Houden zo!!