pvh

Kwalitatieve hemden voor een correcte prijs. thuis geleverd

toch niet gemakkelijk de dikte van de stof in te schatten.

Philip Menco

FIjne hemden, prima service

meer informatie over de kwaliteit en eigenschappen van verschillende stoffen
uiteindelijke prijs soms toch een verrassing.

hans cabout

Ik heb nu inmiddels drie overhemden besteld tot volle tevredenheid. De kwaliteit is en blijft prima. De overhemden zijn ook zeer makkelijk te strijken. Voor mij een belangrijk detail.

Meer keuze mogelijkheden qua design. Ik heb nu 3 overhemden besteld en heb eigenlijk geen keuze mogelijkheden meer. Het gaat dan meer van hetzelfde worden en dat is jammer.

J. michielsen

Controle op de bestelling is uitstekend, bij twijfel wordt onmiddellijk gevraagd of bestelling klopt, uitvoering en bezorging dik in orde. Uitkomst voor korte personen, geen probleem meer met te... Controle op de bestelling is uitstekend, bij twijfel wordt onmiddellijk gevraagd of bestelling klopt, uitvoering en bezorging dik in orde. Uitkomst voor korte personen, geen probleem meer met te lange mouwen. Perfect

Controle van de bestellingen. Advies om eerst een overhemd te proberen om daarna de bestelling verder uit te voeren.
Perfecte service.

A.B.Bouwman

Alles wet netjes en correct verwerkt.

De mogelijkheid om zelf een hemd te maken.
Voor mij i.v.m. de kleine boordmaat.

Ad Voorhagen

Veel keuze en vooral voor lange mensen zoals ik een uitkomst. Scheelt enorm in prijs met overhemden uit een speciaalzaak.

Alexander

Ik ben erg tevreden over het product en het bestelgemak.

Het eindbedrag met kortingscode heeft toch een verrassing bij het betalen, dan komen er toch nog 5 euro bij. Ik begon te twijfelen of het wel goed was gegaan.

Joris Jan de Vlieger

Bivolino heeft een mooi product afgeleverd. Het overhemd heeft een goede kwaliteit (geen losse draadjes etc.) en het zit perfect.

Persoonlijk vind ik het mooier als verbinding van de mouw strak aansluit met de manchet. Bij dit overhemd is dit met een steekje gedaan, waardoor het overhemd bij de pols heel erg losjes (veel... Persoonlijk vind ik het mooier als verbinding van de mouw strak aansluit met de manchet. Bij dit overhemd is dit met een steekje gedaan, waardoor het overhemd bij de pols heel erg losjes (veel ruimte) zit. Bij de overhemden van bijvoorbeeld Profuomo hebben zit dit heel netjes opgelost. Desalniettemin is dit echt een heel klein puntje dat bijna niet opvalt.

A. Voorhagen

Heel toegankelijke website. Correcte levering. Mooi resultaat. Aanbevolen

Eerst een kleine (compacte) handleiding lezen is wel praktisch. Zodat je bijvoorbeeld weet, dat je eerst een profiel moet opbouwen op je eigen account en dan pas bestellen. En dat je de volgende... Eerst een kleine (compacte) handleiding lezen is wel praktisch. Zodat je bijvoorbeeld weet, dat je eerst een profiel moet opbouwen op je eigen account en dan pas bestellen. En dat je de volgende bestellingen heel makkelijk via je eigen account kan doen, omdat je dan (als alles past) alleen de kleur, e.d. hoeft aan te passen.

A.L. Dingenouts

Correcte levering conform het ontwerp