Wilbert

Koop al mijn overhemden hier. Maatvoering is voor mij altijd lastig en ik weet nu dat ik altijd een goede vorm heb. Ideaal. Prijs is wat aan hoge kant, maar uitstekende kwaliteit, afwerking en... Koop al mijn overhemden hier. Maatvoering is voor mij altijd lastig en ik weet nu dat ik altijd een goede vorm heb. Ideaal. Prijs is wat aan hoge kant, maar uitstekende kwaliteit, afwerking en stoffen. Reden genoeg om regelmatig te kopen.

Applicatie voor configureren is niet heel gebruiksvriendelijk en loopt regelmatig vast. Informatie over stoffen lastig te begrijpen.

Barend Sneller

Er was een weeffoutje in de stof, ik kreeg per kerende post een nieuw shirt, zonder dat ik de oude " mocht" terugsturen. Top service!

na het invullen van de promocode kostte het me 3x hetzelfde formulier invullen voordat ik begreep dat ik niet meer op winkelwagen moest klikken (korting weer weg), maar op " bestellen" geloof ik. In... na het invullen van de promocode kostte het me 3x hetzelfde formulier invullen voordat ik begreep dat ik niet meer op winkelwagen moest klikken (korting weer weg), maar op " bestellen" geloof ik. In ieder geval niet intuitief.

Maurice Bertolini

In contact gekomen met Bivolino door middel van een actie, echter ook zonder de kortingsactie een zeer goede aanrader. Mooie stoffen en goede pasvorm. Slim fit mag misschien zelfs nog iets meer... In contact gekomen met Bivolino door middel van een actie, echter ook zonder de kortingsactie een zeer goede aanrader. Mooie stoffen en goede pasvorm. Slim fit mag misschien zelfs nog iets meer uitgesneden zijn.

Gijs van Kerkhoff

Bij toeval ongeveer een jaar geleden in contact gekomen met Bivolino. Inmiddels meer dan 10 hemden besteld bij deze firma en de kwaliteit en service zijn buitengewoon. Als het eerste hemd niet goed... Bij toeval ongeveer een jaar geleden in contact gekomen met Bivolino. Inmiddels meer dan 10 hemden besteld bij deze firma en de kwaliteit en service zijn buitengewoon. Als het eerste hemd niet goed (genoeg) past, dan wordt er kosteloos een nieuw exemplaar gemaakt op basis van de gewenste aanpassingen. Er is veel keuze in stoffen, kragen etc. Vragen worden razendsnel beantwoord. Ben erg enthousiast over Bivolino en kan het iedereen aanraden!

Kan eerlijk gezegd niet zoveel verzinnen, behalve dat NOG meer stoffen altijd leuk zijn. Dit laatste geldt m.n. voor de contraststoffen.

Nico Beemster

Prachtige overhemden, perfect op maat, scherpe prijs!

De shirt designer reageert soms traag/ niet. Dit kan zeker verbeterd worden.

Erwin van Gijtenbeek Dierenarts

Werking van de website. Soms hapert deze tijdens het samenstellen van een shirt

joris

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Wat betreft levertijden houden ze zich niet altijd aan de afspraak (op basis van ervaringen vorig jaar'

De mobiele website is traag

Dit jaar is er een bestelling misgegaan...

De mobiele website is traag

Dit jaar is er een bestelling misgegaan (verkeerde kraag) waarvan ik nog niet weer of dat door de configurator of door mij kwam.

Erik

Uitstekende service, en bovenal kwalitatief uitstekende shirts.

De website is niet overal even intuïtief en liep bij mij een enkele keer zelfs vast.

Marc De Peuter

Alleen maar positief !

Soms is het niet echt duidelijk op de afbeeldingen wat voor soort colle men aangeklikt heeft, met als gevolg dat mijn laatste 2 hemdjes niet de colle hebben die ik eigenlijk voor ogen had...... Soms is het niet echt duidelijk op de afbeeldingen wat voor soort colle men aangeklikt heeft, met als gevolg dat mijn laatste 2 hemdjes niet de colle hebben die ik eigenlijk voor ogen had... Duidelijkere foto zou wel mogen vind ik.