Joshua Philippo

Over de producten niks te klagen, zelfs met mijn twee meter krijg ik een perfecte pasvorm. De website zelf werkt niet naar behoren en dat zorgt ervoor dat ik niet voor mijn plezier ga zitten... Over de producten niks te klagen, zelfs met mijn twee meter krijg ik een perfecte pasvorm. De website zelf werkt niet naar behoren en dat zorgt ervoor dat ik niet voor mijn plezier ga zitten ontwerpen.

De website vind ik matig. Het werkt langzaam en de contrasten verdwijnen als ik op een andere design-optie klik. Ook kan je shirts in 'mijn creaties' niet bekijken. Dan moet je ze verplaatsen naar... De website vind ik matig. Het werkt langzaam en de contrasten verdwijnen als ik op een andere design-optie klik. Ook kan je shirts in 'mijn creaties' niet bekijken. Dan moet je ze verplaatsen naar je winkelwagen en dan het design aanpassen. Vergeet je hem vervolgens weer op te slaan of klik je op een ander product op de site, ben je je ontwerp kwijt. Als dit en de snelheid en resolutie van de zoom optie aangepast zou worden, zou ik vaker bestellen.

Marcel Zandvliet

Prima kwaliteit shirt geleverd gekregen, netjes afgewerkt, volgens opgegeven maten. Goede prijs/kwaliteitverhouding voor een mooi maatwerk shirt.

Ben Claassen

De overhemden zijn van uitstekende kwaliteit. Ik heb nog nooit problemen gehad met de software of het bestelproces, dus ik heb ook nog nooit contact gehad met de klantenservice. Maar ik ben dik... De overhemden zijn van uitstekende kwaliteit. Ik heb nog nooit problemen gehad met de software of het bestelproces, dus ik heb ook nog nooit contact gehad met de klantenservice. Maar ik ben dik tevreden en plan hier in de toekomst nog regelmatig een overhemd te bestellen!

Bestelproces zit prima in elkaar. Je loopt stap voor stap eenvoudig door het hele proces, van maken tot aan betalen.

Frederic Gehot

Soepel, klantvriendelijk, efficiënt, kwaliteit.

Cadac Group

Men werkt graag mee om een goede dienst te leveren. Telefonisch goed bereikbaar wat bij sommige andere vergelijkbare sites te wensen overlaat of helemaal niet mogelijk is. Dit schept tot wat meer... Men werkt graag mee om een goede dienst te leveren. Telefonisch goed bereikbaar wat bij sommige andere vergelijkbare sites te wensen overlaat of helemaal niet mogelijk is. Dit schept tot wat meer vertrouwen in een goede afhandeling. Goede kwaliteit hemden

Peter Vlas

Een prima bedrijf dat goede kwaliteit belooft en levert

e.r.versteegh

Bestel overzicht. En als je iets wilt veranderen in de vormgeving valt dat niet mee. Maar na een beetje moeite kom je er wel uit!

Agna

Prijs-kwaliteit correct

de omtrekken opvragen in mm of cm, zoals bvb.
schouderomtrek = ... cm
borstomtrek = ... cm
taille = ... cm
heup = ... cm
lengte schouder tot hand = ... cm
Zo...
de omtrekken opvragen in mm of cm, zoals bvb.
schouderomtrek = ... cm
borstomtrek = ... cm
taille = ... cm
heup = ... cm
lengte schouder tot hand = ... cm
Zo kunnen jullie tot in de kleinste details perfect werk afleveren

C.Doorn

Al weer enige jaren een heel plezierig contact en de zo nodige correcties worden prima verwerkt

schotte geert

Heel correct