Mark Cuyx

Het duurt wel een paar weken voor je hemd toekomt, maar de kwaliteit, afwerking in pasvorm zijn echt wel goed.

Kortere leveringstijden.

Mischien toch wat meer basismodellen opmaken waar je dan aan kan wijzigen.

Frans van Bolderen

Een mooi concept met mooie stoffen op basis van redelijke prijzen. De maatvoering en pasvorm verdient echt verbetering en aandacht.
Zoals de service en communicatie achteraf is gelopen, in...
Zoals de service en communicatie achteraf is gelopen, in mijn geval, verdiend echter compliment.
Dat meenemend zou ik Bivolino.com aanbevelen om op z’n minst eens te proberen; zeggen 8.

1) Ik zou wel de mogelijkheid tot nauwkeurige maat-opgaven nadrukkelijker en zichtbaarder maken;
2) De maatvoering en pasvorm verdient echt verbetering en aandacht;
3) Klanten laten...
2) De maatvoering en pasvorm verdient echt verbetering en aandacht;
3) Klanten laten kiezen uit soorten materialen en niet alleen uit een collectie of kleur. Denk aan flanel stoffen, strijkvrije stoffen enz enz;
4) Bij kragen bijvoorbeeld, wel of geen binnenknopen aanwezig. Geef soms, indien gewenst, ook een omschrijving wat een keuze betekent. Wat is bijvoorbeeld een patte? Ik noem maar een voorbeeld.

chris voeten

Mijn ervaring is tot nu toe zeer positief.

zou bij de bestelling aan willen geven
de levering niet bij de buren aan te bieden.

René van Hees

Prima website die snel en makkelijk een overhemd configureert

website vertoont weleens kuren zodat je opnieuw moet gaan configureren

Wim van den Bosch

Zeer goede ervaring, de shirts voldoen aan mijn verwachtingen, en de levering is snel en goed

Eventueel persoonlijke maten aan kunnen laten passen

Roland Meekers

afke

Damesblouse laten maken, op maat.

alles is top

Hendrik Sieger Postuma

GOED!

Nog meer stoffenstalen.

J.H. Clevering

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en de service

Een nog uitgebreider assortiment aan moderne stoffen

Joeri Soens

De ideale manier voor het bekomen van een maathemd. Na het proberen van diverse alternatieven, eindelijk een makkelijke en goede oplossing.