Ida Becker-Hartenhof

Ik bestel al vier of vijf jaar overhemden. Het zelf kunnen ontwerpen ervan is een leuke uitdaging en het bestelgemak verbetert nog steeds.

Neen.

Hans van den Boomen

Bivolino

meer keuzemogelijkheden m.b.t. stoffen bieden

Wybo Dekker

Niets dan lof

Meer dan alleen overhemden verkopen.

B.J. Jansen

Gedetailleerde website met een logische opbouw van de schermen, snelle levering voor een op maat gemaakt overhemd, prijs is aan de hoge kant

- als ik een eerder besteld hemd als voorbeeld neem (alter design) en vervolgens de stof aanpas (stof aanpassen), is de tekst bij de stof in zowel nederlands als engels. Selecteer ik deze stof... - als ik een eerder besteld hemd als voorbeeld neem (alter design) en vervolgens de stof aanpas (stof aanpassen), is de tekst bij de stof in zowel nederlands als engels. Selecteer ik deze stof direct, dus zonder een eerder hemd als voorbeeld te nemen, dan is de tekst volledig in het nederlands. Voorbeeld: de stof Bizz Barium 2, en als voorbeeld hemd Rado 5

Michel Devooghdt

Bij je eerste aankoop kan je, indien het hemd nog niet perfect zou passen, enkele aanpassingen doorgeven en krijg je gratis dit tweede hemd toegestuurd. Sindsdien zitten mijn hemden als gegoten,... Bij je eerste aankoop kan je, indien het hemd nog niet perfect zou passen, enkele aanpassingen doorgeven en krijg je gratis dit tweede hemd toegestuurd. Sindsdien zitten mijn hemden als gegoten, hetgeen ik daarvoor bij geen enkel merk of geen enkele winkel kon verkrijgen. Zeker een aanrader!

Een beschrijving van hoe de verschillende stoffen subjectief aanvoelen bij de keuzemogelijkheden zou een meerwaarde kunnen betekenen.

Belgian Dandy

Excellent, beter als verwacht

ingegeven gegevens gaan verloren als je terug gaat in de configuratie

Arthur Cnops

Orderinformatie zou heel handig zijn. Zo kan je je pakket tijdens die twee weken tracken.

van loo

Correcte aflevering , netjes afgewerkt, goed afgewerkt product

correcte aflevering , netjes afgewerkt, goed afgewerkt product

AvR

Mooi overhemden. Prima pasvorm, wat lastig is als je 100 kg weegt en maat 39 hebt.

Voor elk extra ding moet je betalen, dan komt een redelijk duur overhemd nog veel duurder uit. Zeker als je een paar contrasten wilt.

Gert Jan

Uitstekende ervaring

Nog snellere levering zou perfect zijn