Bert

Keuzemogelijkheden voor een mooie blouse te ontwerpen.

Stoffen als zijde en satijn toevoegen, alsook meer effen kleuren zou voor mij een meerwaarde hebben. Voor de mogelijkheden voor de kraag zou een iets hogere "klassieke" kraag een leuke toevoeging... Stoffen als zijde en satijn toevoegen, alsook meer effen kleuren zou voor mij een meerwaarde hebben. Voor de mogelijkheden voor de kraag zou een iets hogere "klassieke" kraag een leuke toevoeging zijn. Meer info over stoffen en type vormen was vroeger aanwezig, maar nu niet meer?

Patrick Dekeyzer

Bivolino komt zijn beloftes na ! Na een eerste hemd besteld te hebben dat (door mijn niet-courante lichaamsmaten) niet perfect zat heb ik binnen de 14 dagen gratis een hemd in de plaats gekregen... Bivolino komt zijn beloftes na ! Na een eerste hemd besteld te hebben dat (door mijn niet-courante lichaamsmaten) niet perfect zat heb ik binnen de 14 dagen gratis een hemd in de plaats gekregen dat mij nu perfect past. Dit wordt zeker de aanzet om een aantal nieuwe hemden te bestellen op maat !

Er wordt gebracht wat beloofd werd, en dat is al heel veel waard !

Misschien voor de goede klanten (waar ik na 1 hemd weliswaar nog niet bijhoor) staaltjes voorzien. Zou aanzetten tot meer kopen.

Gert

Topproduct maar aan de website is nog werk, om deze gebruiksvriendelijker te maken

User journey op de website & op ipad, snelheid site.

Jan Verweij

Ik heb een goede ervaring met het bedrijf. De overhemden die ik gekocht heb waren altijd perfect van pasvorm. Verder zijn het hemden waar je mee voor de dag kan komen.

Sterke punten van het product zijn de pasvorm, ook na meerdere keren wassen.

De prijs, soms een beetje hoog.

Pascal Vleugel

Superkwaliteit en service!

De kwaliteit van de stoffen is enorm goed (ik gebruik mijn eerst-bestelde overhemden nu al 4 jaar!) Fijne bestelservice!

Het zou prettig zijn om eens in de paar jaar een nieuw stofstalenboekje te mogen ontvangen

Steven De Meyer

Snel, efficiënt, intuïtief

Hele snelle feedback, eenvoudig en intuïtief bestelproces

Ik vond geen vrij veld om mijn vraag om de mouwen 1cm in te korten in te toetsen in de bestelling. Maar perfect opgelost via mail.

Danielle Dergent

Eerste bestelling van een hemd, super tevreden opp alle gebied: kwaliteit, levering, klantvriendelijkheid.

Super tevreden, proficiat!

Edwin

Goede kwaliteit overhemden, eenvoudig vanuit huis en prima service.

Pasvorm en de ruime keuze.

Knoopaanzet wat wat sterker.

Vincent Van Reeth

Heel positieve ervaring. Gemakkelijk te bestellen. Vlotte levering. Niks op aan te merken.

Nee niet echt

Ik zou het nie weten.