Beursman

Tevreden over bestelling
6.6/10
7.4/10
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
8.2/10
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
7.6/10
Gebruiksvriendelijkheid website
7.4/10

Gijs de Wit

Goedendag. Ik heb beursman ‘ per ongeluk’ gevonden. Was wat aan het struinen op het net. Daar passeerde de site.
Ik voel mij gesterkt door beursman info in mijn eigen kijk op beurs en...
Ik voel mij gesterkt door beursman info in mijn eigen kijk op beurs en economie. Ben echter te weinig onderlegt en niet voldoende ingevoerd om met durf te beleggen.
Nu met beursman achter het handje heb ik een ‘veilige’ portie geld beschikbaar gemaakt om te beleggen. Ik heb vroeger flink geld verdient aan baar goud.
Heeft mij altijd gefascineerd ( veel info gehad van Rienk Kamer).
Nu ben ik gepensioneerd en kan domweg vanwege looptijd niet met mijn resterende spaargeld risicovol beleggen. ( ben 68)
Wel echter met een portiegeld wat ik bij mislopen zou kunnen missen.
Ik volg nu sinds een aantal maanden en sta met startkapitaal € 42.000,00 nu virtueel op € 54.000,00.
Mijn verwachtingen zijn erg hoog voor de komende maanden!

Zeer heldere taal. Goede uitleg en onderbouwing. Lage instap qua abonnement.

Gisteren enorm lage olieprijs met verwachting dat die vanwege te lage schalieolie prijs in de VS links of rechtsom omhoog zou gaan. Toch geen tip om ETF te kopen.
Geen ramp hoor, maar ik vraag...
Geen ramp hoor, maar ik vraag me dan af waarom niet.

Rob Tonk

Consistent

Verkochte mijnaandelen nog even op de site bewaren

Kato

Ben onder de indruk van de kennis en ook de goede timing, en timing is cruciaal natuurlijk.
Het duurde even voordat ik de informatie op waarde kon schatten, omdat ik een broekie ben op beleggingsvlak. Maar hoe meer ik me erin verdiep, hoe meer ik de adviezen van Beursman waardeer.

De uitgebreide informatie, de goede timing. Je kunt je een beeld vormen van de mogelijkheden en dan zelf goede keuzes maken.

Ik ben beschikbaar voor een klein redactieadviesje wat betreft spelling :)

Vosveld

Verkopen op tijd voor het sluiten van de beurs doorgeven.

loozen

2 mnd nu op de site. Lees elke nieuwsbrief en volg 3 categories.
Daarnaast volg ik ook het nieuws omtrent goud en gold miners.

Fraaie overzichtelijke site met veel nuttige info.
Zeer goede nieuwsupdates. Duidelijke samenvatting van belangrijk Beursnieuws.

Rapportages omtrent corona heb ik een beetje moeite mee.
Soms wat mij betreft iets te speculatief en iets te positief. We zullen zien hoe lang het duurt en hoe het afloopt.

Ik heb...
Rapportages omtrent corona heb ik een beetje moeite mee.

Ik heb mijn mail niet op push staan ivm werk (ziekenhuis).
Misschien een sms / app alert toevoegen bij aankoop/verkoop.

Eric

Doet zich slimmer voor dan hij is. Deze man / dit bedrijf laat verkeerde voorspellingen niet op de site zien. Schreef hij op 17 maart nog dat de AEX alleen maar omhoog kon. Zit hij daar op 18 maart... Doet zich slimmer voor dan hij is. Deze man / dit bedrijf laat verkeerde voorspellingen niet op de site zien. Schreef hij op 17 maart nog dat de AEX alleen maar omhoog kon. Zit hij daar op 18 maart flink naast. Is dit te zien op de site? Zeker niet. Kortom, niet volgen. Niemand kan de markt voorspellen. Ook de beursman niet. Time in the market beats timing the market.

Citatie van nieuwsbericht op 17 maart 2020:

De AEX

Vandaag weer mooi in de plus gesloten. De AEX is nu op weg naar de 470. Dat doel kan snel bereikt worden. Morgen krijgen we de FED. Tot op heden iedere dag al meerdere FED acties. Dus wat kunnen we dan morgen weer verwachten.
Nu de grootste paniek bij beleggers voorbij is en centrale banken en overheden werkelijk er alles aan doen om de economische schade en beursschade te beperken kunnen beurzen nog maar een kant op. Omhoog uiteraard.

Citatie 18 maart 2020

De AEX

Nog net boven de 400 de dag afgesloten. Er is nog verkoopdruk maar de paniek is aan het verdwijnen. De komende dagen zal de AEX vooral afhankelijk blijven van het aantal nieuwe coronaziektegevallen in Europa. Mijn verwachting blijft dat die niet meer zo hard gaan toenemen of zelfs gaan afnemen.

Geloofwaardig?

Ook netjes de foute voorspellingen laten staan.

Reactie Beursman:

We zijn vandaag 25 maart een week verder. De AEX heeft vandaag gedurende de dag al op 482 gestaan. Als belegger tracht ik altijd een trend te ontdekken. Op basis van die trend neem ik dan mijn... We zijn vandaag 25 maart een week verder. De AEX heeft vandaag gedurende de dag al op 482 gestaan. Als belegger tracht ik altijd een trend te ontdekken. Op basis van die trend neem ik dan mijn beleggingsbeslissingen. Op 17 maart zag ik de trend van de AEX naar de 470 gaan. Dat wil dan natuurlijk niet zeggen dat het meteen de dag erop allemaal al gaat gebeuren. Gelukkig was ik nog net slim genoeg om op basis van mijn positieve verwachting 14 ETF's te kopen. Al binnen een week kon ik ze voor de korte termijn strategie bijna allemaal met gemiddeld meer dan 6% rendement verkopen. Voor de lange termijn strategie staan die 14 ETF's gemiddeld op een rendement van meer dan 20%.

P. De Jong

Heldere uitleg, goede strategie

Leuk leesvoer en goed uitgelegd

Ik begrijp de push wel naar goud en zilver mijnen en ik ben er ook in mee gegaan maar ik zie nu voor de 2e keer deze week dat de "hedge" die ik dacht te hebben zich tegen mij keert. Het zou mooi... Ik begrijp de push wel naar goud en zilver mijnen en ik ben er ook in mee gegaan maar ik zie nu voor de 2e keer deze week dat de "hedge" die ik dacht te hebben zich tegen mij keert. Het zou mooi zijn als Beursman daar wat meer info over geeft.

De dagelijkse e-mail met diens mening over de ontwikkelingen in de markt.

Meer in touch met de markt.

Reactie Beursman:

Wij zijn met onze goudmijn- en zilvermijnwebsites niet aan het hedgen. Wij beleggen in goudmijn- en zilvermijnaandelen om zo te kunnen profiteren van de jarenlange zilver- en goudbullmarkt die wij... Wij zijn met onze goudmijn- en zilvermijnwebsites niet aan het hedgen. Wij beleggen in goudmijn- en zilvermijnaandelen om zo te kunnen profiteren van de jarenlange zilver- en goudbullmarkt die wij verwachten. Onze strategie is buy and hold met een meerjarige horizon. U geeft ons een beoordeling op slechts een momentopname en uw eigen hedge plan.

Wouter de Jonge

Elke dag een korte samenvatting. Geeft mij zeer veel rust. En eindelijk maak ik winst door de beleggingsadviezen van Beursman stipt te volgen.

Geeft een uitmuntende analyse van de markt

Theo Veltman

Eindelijk een belegger die pragmatisch is EN resultaten biedt

Als je veel aankopen en verkopen wilt is dit niet het abonnement voor je. Als je goede informatie wilt krijgen, zij het vanuit het perspectief van de Beursman natuurlijk, is het een goed bruikbare... Als je veel aankopen en verkopen wilt is dit niet het abonnement voor je. Als je goede informatie wilt krijgen, zij het vanuit het perspectief van de Beursman natuurlijk, is het een goed bruikbare site. Er is weinig actie. Ik heb een risico genomen op een bedrijf dat ik anders niet gekocht zou hebben. Met een beetje mazzel heb ik daar de prijs van de abonnementen voor de komende toen jaar uitgehaald. De andere bedrijven doen het niet heel sterk nog. Dat is echter zo voor de hele branche. Ook ik ben wat teleurgesteld in de actie als het gaat om ETF's aandelen. Omdat ik het laatste jaar vooral in goud en zilver zit want verwacht een neergang economisch, snap ik het wel. Het is wel spannend. Niettemin ben ik zeer tevreden. Op mijn (2) mails kreeg ik een prima en betrekkelijk snelle reactie. De analyses komen gedegen en praktisch over. Top dus.

- ook bij de andere abonnementen met een advies komen. Al is het maar onder de noemer: "ik ga het zelf niet doen, maar als je wat wilt zou ik het bij dee doen.....' of i.d.