Beursman

Tevreden over bestelling
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
Gebruiksvriendelijkheid website

Betty

Betaald voor 9 maanden groep c te volgen in de goudmijnen. Ik had verwacht dat er meerdere aandelen zouden aan bod komen. Het blijven steeds dezelfde mijnaandelen waar heel sporadisch wat nieuws wordt overgeschreven. Veelal waren deze mijnen dan ook al jaren geleden gekocht in ptf van de beursman, en dan blijft de vraag of ze nog interessant zijn om in te stappen.

Het algemene nieuws is ok

Wat wissel in aanraders van goud aandelen die momenteel koopwaardig zijn en niet al lang achterhaald

Reactie Beursman:

In groep C van de goudmijnwebsite zitten 7 goudmijnaandelen. Dat is overal op onze website te lezen. Het is dan ook een beetje vreemd dat u er meer verwacht. Wat klanten tegen betaling te zien krijgen is een portefeuille met 7 goudmijnaandelen. Het is beleggen met een buy and hold strategie. We blijven de aandelen aanhouden zolang we een verdere stijging verwachten. Dat kan inderdaad meerdere jaren zijn want zo gaat dat met beleggen. Pas als we geen stijging meer verwachten of de risico’s toenemen volgt een verkoop en wisseling naar een ander aandeel. In 2020 hebben er 3 wisselingen van goudmijnaandeel plaatsgevonden. De opzet is niet om zoveel mogelijk te wisselen maar om een goed jaarrendement te behalen. Dat is in 2020 met een jaarrendement van 412% ook gelukt. Er zijn in 2020 in totaal 27 updates (toevoegingen aan de redenen om het aandeel te kopen) verdeeld over de 7 goudmijnaandelen in portefeuille geweest.

Score voor Beursman: 2/5
Zou u Beursman aanbevelen? Nee