Peter Schrijen

Zeer klantonvriendelijk bedrijf, doen erg moeilijk over retournering

jjc elektrotechniek

Snelle levering , maar als je wat retour stuurt kan je meer dan week op je geld wachten en als je dan contact opneemt 4 x al weet niemand wat de status is. laatse x dat ik hier wat heb besteld

Ivan

Waardeloos bedrijf

Beste Ivan,
Bedankt voor de feedback!
Beste Ivan,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Beste Ivan,
Bedankt voor de feedback!
Beste Ivan,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Onze sales- en supportafdeling heeft u de mogelijke opties voor uw bestelling aangeboden en rekening gehouden met uw keuze. U heeft een gratis gedeeltelijke levering aangeboden gekregen en een terugbetaling voor de niet beschikbare goederen.
Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Luc Vercruyssen

Excellent after-sales services!

Beste Luc,
Hartelijk dank voor de geweldige feedback!

Koen

Heb het produckt een maand geleden besteld en betaald tot op heden nog altijd niets ontvangen,na versturen van verschillende mail berichten geen reactie gekregen

Beste Koen,
Beste Koen,
Hartelijk dank voor de feedback!
Uw order is op tijd door ons magazijn verzonden, er bleek een probleem met het afleveren te zijn waardoor uw order retour aan ons is verstuurd.
Zoals ik terug kan zien hebben de collega's al een nieuwe zending aangemaakt.
U heeft hiervoor een automatisch bericht met track en tracé code ontvangen.
Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.

Karel

Een mindere ervaring

Beste Karel,
Beste Karel,
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses!
Om een oplossing aan te bieden heeft onze Sales & Support afdeling contact met u opgenomen.

Johnny

Slecht contact en verzenden

Beste Johnny,
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses!
Onze Sales & Support afdeling heeft contact met u opgenomen om een oplossing...
Beste Johnny,
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses!
Onze Sales & Support afdeling heeft contact met u opgenomen om een oplossing aanbieden te kunnen.
Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.

Patrick

Producten dik in order maar levertijd te langzaam. Voor 22:00 besteld morgen in huis wordt niet waargemaakt. Pakket te laat aangeboden aan PostNL, dus 2 dagen ipv volgende dag afgeleverd. Jammer!... Producten dik in order maar levertijd te langzaam. Voor 22:00 besteld morgen in huis wordt niet waargemaakt. Pakket te laat aangeboden aan PostNL, dus 2 dagen ipv volgende dag afgeleverd. Jammer! Producten gelukkig wel in orde!

Beste Patrick,
Hartelijk dank voor de vriendelijke feedback!
Leuk om te lezen dat u zo tevreden met de producten bent!
Excuses voor de lange levertijd!

Peter

Slechte communicatie, ik heb een eenvoudige vraag via alle kanalen gesteld maar slechte terugkoppeling! Geleverde is wel van goede kwaliteit

René koole

Zeer snelle levering..en alles zorgvuldig verpakt..en goede kwaliteit tegen scherpe prijzen..ik zal zeker weer opnieuw bestellen..

Beste René,
Hartelijk dank voor de leuke en vriendelijke feedback!