19768 beoordelingen

19768 Reviews

J.J. van Delden

Bestelde artikelen zijn van goede kwaliteit.Alleen de afterservice is niet zo goed.Tot 2 maal toe niet de goede artikelen ontvangen.Zelfs niet na foto's te hebben gemaakt van wat ik ontvangen... Bestelde artikelen zijn van goede kwaliteit.Alleen de afterservice is niet zo goed.Tot 2 maal toe niet de goede artikelen ontvangen.Zelfs niet na foto's te hebben gemaakt van wat ik ontvangen heb.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

Theo Hurkens

Een bestelling gedaan van een ledpaneel en enkele lampen. Het ledpaneel is snel geleverd, de lampen zit ik nog op te wachten, worden nageleverd. Zijn gewone LED-lampen, niets speciaals. Vorige week... Een bestelling gedaan van een ledpaneel en enkele lampen. Het ledpaneel is snel geleverd, de lampen zit ik nog op te wachten, worden nageleverd. Zijn gewone LED-lampen, niets speciaals. Vorige week was al beloofd dat ze nageleverd zouden worden, niet dus. Ben benieuwd.

Beste Klant.
Bedankt voor uw feedback.
In een privé email hebben wij contact met u opgenomen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Nee

Andre

Kabel en 3 t connectors besteld waarvan dat laatste niet op voorraad was. Zou 3-4 dagen duren. Bestelling na 9 dagen ontvangen.

Beste Klant,
Bedankt voor uw feedback.
In een privé email hebben wij contact met u opgenomen.

Mbg Brugman

Snelle levering veel keuze

metge

Un de mes articles ne correspondait pas à ma commande

Cher client.
Merci pour les commentaires.
Nous vous avons contacté dans un e-mail privé.

KE

Einfache Bestellung & schnelle Lieferung. Die ersten Panels sind seit einem Jahr in Gebrauch und die Qualität macht einen guten Eindruck.

Kurt Bultinck

Snelle levering van het aangekochte product

Bernd W.

Sehr schöne Wäre zu einem fairen Preis. Meine Bestellungen wurden super schnell bearbeitet und genauso zügig versendet.

Dr. Balaom Mundgesund ZMVZ GmbH

Super Auswahl, und die Qualität spricht für sich. Sehr gute LED-Strahler mit RGB. Wir bestellen wieder.

Peter Sjoerdsma

Snelle en correcte levering. Uitstekende producten.