Allcash Gesellschaft für elektronische Zahlungssysteme mbH

Beratung gut, nicht ok. ist, Gebühr für Zahlen über Paypal, wird vorher nicht angezeigt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

Schneller Versand, schnelle Abwicklung

Peter klijn

Correct bedrijf altijd netjes op tijd

Beste Klant,

Wat fijn dat u zo tevreden over ons bent!
Wij hopen u in de toekomst terug te zien voor weer een positieve ervaring!

peter vanderheyden

Goed en snelle feedback

Beste Klant,

Bedankt voor uw positieve feedback!
Wij hopen u in de toekomst graag weer terug te zien!

Olli P

Äussert Positiv, gerne wieder

Lees beoordeling

Lieferung o.k. , noch nicht installiert und getestet

Lees beoordeling

Een site met veel info. Het is even zoeken en inlezen maar uiteindelijk vind je de informatie die je nodig hebt om te besluiten welke opties het beste bij je passen.
Voor installatie zijn er...
Voor installatie zijn er goede YouTube filmpjes te vinden. De bijgesloten handleidingen zijn minder duidelijk.
Er is veel keuze. Dat maakt het leven niet altijd makkelijker! 😉

Beste Klant,

Wat fijn dat u zo tevreden over ons bent!
Wij hopen u in de toekomst terug te zien voor weer een positieve ervaring!

Alain

Transaction parfaite , très bonne communication de ce site marchand

Cher client,

Merci pour vos commentaires positifs !

Nous espérons vous revoir à l'avenir !

Rental Vastgoed BV

Reliable and quick