Peter Bos

Snelle service en verzending

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

Mike Truyens

Vlotte afhandeling

Rudy

Zeer goed

Jean Claude Nicolas

I am not a Professional but I Would like to Have an Account What can I do For that

Jan

Prima ervaring. doet wat men belooft.

group-pi

Snel en betrouwbaar

Mijnbouwhulp Bouwkundig Advies

Zeer prettig!

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant, Bedankt voor uw ingevulde feedback! Omdat wij u het liefst 100% tevreden willen stellen ontvangen wij graag uw tips. Wij nodigen u uit hierover contact op te nemen met onze... Beste Klant, Bedankt voor uw ingevulde feedback! Omdat wij u het liefst 100% tevreden willen stellen ontvangen wij graag uw tips. Wij nodigen u uit hierover contact op te nemen met onze klantenservice.

Hans-Ulrich

Bestellen, kurzfristige Lieferung. Einfacher geht es nicht. Vollkommen unproblematisch

Duco

Positief, snelle verzending, goede verpakking

Beste Klant,

Wat fijn dat u zo tevreden over ons bent!
Wij hopen u in de toekomst terug te zien voor weer een positieve ervaring!

Peter van Dijk

Zeer goed

Beste Klant,

Wat fijn dat u zo tevreden over ons bent!
Wij hopen u in de toekomst terug te zien voor weer een positieve ervaring!