Gregory Cleiren

Top ervaring, directe levering, goede producten

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

Nieck Zanen

Zeer positief.... snelle levering, goede spullen

Georges

Zeer tevreden met de snelheid van levering en de kwaliteit van het geleverde

johan Dauwens

Geen omruil mogelijkheden

Beste Johan,
Hartelijk dank voor de feedback!
U kunt artikelen binnen 30 dagen retourneren, omruilen is niet mogelijk.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Nee

Stephani

Ik ben best tevreden van de kwaliteit en de service. Het zou wel prettig zijn als je verschillende producten besteld en er 1 item niet voorradig is om dan een bericht te krijgen zodat je alsnog kunt... Ik ben best tevreden van de kwaliteit en de service. Het zou wel prettig zijn als je verschillende producten besteld en er 1 item niet voorradig is om dan een bericht te krijgen zodat je alsnog kunt kiezen om te wachten op verzending of de voorradige producten toch al op te sturen.

luxonos

Zeer slecht

Beste Tom,
Hartelijk dank voor de feedback!
Onze excuses voor de slechte ervaring!
De Sales & Support afdeling heeft u via de mail gecontacteerd.

Olaf

Halen de beloofde levertijden helaas niet.

Beste Olaf,
Hartelijk dank voor de feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor excuses!
Beste Olaf,
Hartelijk dank voor de feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor excuses!
De levertijden veranderen pas dan als het om een artikel/bestelling in backorder gaat of een vertraging bij de pakketdienst bestaat - hiervoor wordt een automatisch bericht aan de klant verstuurd.
Mocht u verder nog vragen hebben, dan neem gerust contact met ons op.

Ruben

Niet goed

Beste Ruben,
Hartelijk dank voor de feedback!
Om uw beter te kunnen begrijpen en een oplossing aan te bieden - heeft onze sales & support afdeling contact met u opgenomen.

Rajo BV

Ledlampjes met fittingen zien er goed uit. we hppen dat de kleur mooi wit blijft en niet verkleurd zoals bij de vorige lampjes van een concurent.

Beste Rajo BV,
Hartelijk dank voor de leuke feedback!

Martin De Giovanni

Smart bulbs

Beste Martin,
vriendelijk dank voor de leuke feedback!