Jelle

Artikelen zelf lijken wel goed (vriend had wel kapotte lampen gekregen)
Verzending was ronduit klote; track en trace code te laat binnen (2300 is geen 'namiddag')
Klantenservice beweerd...

Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. Wij hebben uw opmerking genoteerd als verbeterpunt en zullen deze doorkoppelen naar de DPD, onze vervoerder. Wij waarderen uw feedback en hopen het vervoer met DPD zo te kunnen verbeteren. Onze excuses voor het ongemak. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen en/of opmerkingen heeft.

Anna

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Nee

Brouns Geert

Bestelling:
lamp op zich, prima product.
echter. als je de bestelling plaatst en je selecteert dimmer. verwacht...

Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. Wij hebben uw opmerking genoteerd als verbeterpunt. Wij waarderen uw feedback en hopen de website zo te kunnen verbeteren. Onze excuses voor het ongemak. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen en/of opmerkingen heeft.

Anna

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

Arnaud

Produit de qualité et joli. Livraison rapide.
L'option cable 1.5m avec prise (pour 2.99€ ht) fait en réalité 1m je suis un peu déçu.
Je m'en sers en intérieur comme éclairage de chantier,...

Cher client,

Nous vous remercions de votre rétroaction. Il est malheureux d'apprendre que les produits n'ont pas répondu à vos attentes. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez d'autres questions et/ou remarques.

Cordialement,

Anna.

Bien cordialement,

Martin Kazmierczak

Perfekt. Sehr schnelle Lieferung. Gute Kommunikation.

D.J. Gootjes

Eerst werd een verkeerd product geleverd. Na reclamering werd alsnog het goede product afgeleverd.

Carrozzeria Boffo di Veronese Massimo

Molto positiva

Piet

Snel, goedkoop, goede kwaliteit

Christian Görlich

Ware wurde schnell geliefert, Qualität ist super. Leider keine Sendungsverfolgung, aber sonst immer wieder!!!

M. Smits

Snelle levering, goed verpakt. Product conform bestelling. Zou ledpaneelgroothandel aanbevelen.

Acman

Snelle levering en uitstekende producten