Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

pawel

Ik heb het product nog niet ontvangen, te lang wachten

Beste,

Bedankt voor uw bericht.
Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice, waardoor het probleem is opgelost.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Nee

j.m.Blaak

Leveren gaat als een sneltrein, maar wanneer er een armatuur defect gaat (binnen een maand!) zorg dan voor een lange adem.
Inplaats van een vlotte afhandeling, lees omruiling, moet je eerst...
Inplaats van een vlotte afhandeling, lees omruiling, moet je eerst
een foto maken van de armatuurplaats. In mijn geval moest ik dus maar 2x45 km rijden om zo.n foto te maken.
Ik ben wel goed, maar niet op m.n. achterhoofd.
Heb zelf maar de armatuur gerepareerd,(nw. driver gemonteerd),
zodat MIJN klant geholpen is.
Maar ik ga NOOIT meer naar dit flut bedrijf toe.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste, Omdat wij onze klanten zo goed mogelijk willen helpen vragen wij een foto van het defecte product. Wellicht mist er een artikel wat het probleem snel zou kunnen verhelpen, dat scheelt u... Beste, Omdat wij onze klanten zo goed mogelijk willen helpen vragen wij een foto van het defecte product. Wellicht mist er een artikel wat het probleem snel zou kunnen verhelpen, dat scheelt u weer een ritje naar het postkantoor om de defecte producten aan ons te retourneren :). Fijn dat u het snel zelf op heeft kunnen lossen!

JUrinfoD

De afbeeldingen van de lampen op de website komen niet overeen met de lampen die ik geleverd heb gekregen. Op de website zijn de lampen mat en zien er uit als spaarlampen (om die reden heb ik ze ook... De afbeeldingen van de lampen op de website komen niet overeen met de lampen die ik geleverd heb gekregen. Op de website zijn de lampen mat en zien er uit als spaarlampen (om die reden heb ik ze ook gekozen). Wat ik kreeg zijn heldere en doorzichtige lampen

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste, Wat vervelend dat het product niet overeenkomt, ik denk echter dat u per abuis de verkeerde producten toegestuurd heeft gekregen. Ik verzoek u een email te sturen met een foto van het... Beste, Wat vervelend dat het product niet overeenkomt, ik denk echter dat u per abuis de verkeerde producten toegestuurd heeft gekregen. Ik verzoek u een email te sturen met een foto van het ontvangen product. Zo kunnen wij u een passende oplossing bieden. Mijn excuses voor het ongemak.

Etienne

Ledprolielen van 2,5m zijn na 6dagen thuis geleverd. Profielen waren slecht verpakt, zaten los in te grote doos waardoor hier en daar wat beschadiging aan plexiglas, ook één profiel gebogen doordat... Ledprolielen van 2,5m zijn na 6dagen thuis geleverd. Profielen waren slecht verpakt, zaten los in te grote doos waardoor hier en daar wat beschadiging aan plexiglas, ook één profiel gebogen doordat iemand op doos getrapt heeft. Profielen mss beter in noppenfolie wikkelen.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste, Bedankt voor uw review en oplossingsgerichte feedback. Uiteraard kunt u hier nieuwe profielen voor krijgen. Ik verzoek u hierover een email te sturen met foto's ter ondersteuning. Mijn... Beste, Bedankt voor uw review en oplossingsgerichte feedback. Uiteraard kunt u hier nieuwe profielen voor krijgen. Ik verzoek u hierover een email te sturen met foto's ter ondersteuning. Mijn excuses voor het ongemak.

Arnaud

Not professional

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Bonjour, Quel dommage que vous ayez une expérience négative avec notre société. Malheureusement, votre examen ne permet pas de savoir exactement ce qui n'est pas professionnel. Veuillez nous... Bonjour, Quel dommage que vous ayez une expérience négative avec notre société. Malheureusement, votre examen ne permet pas de savoir exactement ce qui n'est pas professionnel. Veuillez nous envoyer un courriel à ce sujet, afin que nous puissions vous proposer une solution adaptée.

Lees beoordeling

Er ging het een en ander mis maar prima opgelost

Wouters sven

Ledpanelen gekocht en mooie lichtopbrengst,
Enige spijtige is het ligt kleurverschil tussen de kaders en de toestellen

Victor Elias Surfboards

R.L. Holtjer