Rick Stadt

Prima en toegankelijke site

Wij hopen u in de toekomst graag weer terug te zien!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

John Keijzer

Mooi formaat Led paneel 30*30, direct in gebruik te stellen, snelle levering, goed verpakt inclusief handleiding.

Michele

Ottimo prodotto, ottima esperienza di acquisto

Réactif très bien
Quelques simplifications et souplesses à mettre sur le site pour choisir les produits (tri à améliorer)
Prix / concurrence à améliorer

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Cher client, Merci pour vos commentaires ! Comme nous voulons que vous soyez satisfaits à 100%, nous aimerions recevoir vos suggestions. Nous vous invitons à contacter notre service... Cher client, Merci pour vos commentaires ! Comme nous voulons que vous soyez satisfaits à 100%, nous aimerions recevoir vos suggestions. Nous vous invitons à contacter notre service clientèle.

Studiocandela

Wir haben gute und gübstiuge Stripe besellt. Der Support ist gut , nett , freundlich. Ware war schnell da. Alles geklappt.

Niels

Ik heb het opbouw led profiel van 17,5 X 7,0 mm aangekocht. Led punten zijn wel zichtbaar maar dit is te zien op hun youtube video. Led profiel bestaande uit mooi en stevig materiaal. Allen is het... Ik heb het opbouw led profiel van 17,5 X 7,0 mm aangekocht. Led punten zijn wel zichtbaar maar dit is te zien op hun youtube video. Led profiel bestaande uit mooi en stevig materiaal. Allen is het profiel net iets te smal voor mijn brede rgbww led strip.

Walter / Atelier H

Perfect!

Lees beoordeling

Ledpanelgrosshandelbietet eine große Auswahl preiswerter Lichtprodukte. Der Versand erfolgte schnell und komplikationslos.

Tonnie Maatman

Correct en snel geleverd