Scholman

Kan niets anders zeggen dan dat ik een geweldige ervaring heb gehad met de aankoop van mijn leeslampen. Nadat bleek dat een van de lampen kapot was, was een mailtje met uitleg genoeg. Kreeg direct... Kan niets anders zeggen dan dat ik een geweldige ervaring heb gehad met de aankoop van mijn leeslampen. Nadat bleek dat een van de lampen kapot was, was een mailtje met uitleg genoeg. Kreeg direct een mailtje terug met excuses en dat er een nieuwe al onderweg was....
ZO KAN HET DUS OOK... SUPER.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

Holger

Als Neukunde bin ich absolut zufrieden

Robert Beier

Günstig, schnell und 1A

Marco

De site is duidelijk en de levering snel.

Hapenciuc Ionut

Ok

Eric Maes

Uitstekend voor de eerste keer

Geert de Ruijter

Slecht verpakt,daardoor deuk in armatuur

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Nee

Holemans

De led-lamp op zich is goed geleverd doch geen enkele beschrijving of toelichting was aanwezig dat vond ik wel spijtig

C. Everts

Eerst in Amsterdam naar de led downlight gekeken. Werden zeer vriendelijk geholpen. In de avond besteld en de volgende dag afgeleverd. Aanrader.

Julian Kruithof

Super