Peter

Matig

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant, Bedankt voor uw ingevulde feedback. Helaas hebben wij vanwege het coronavirus last van leveringen die niet op tijd bij ons aankomen. Hierdoor kan de levertijd langer zijn dan u van... Beste Klant, Bedankt voor uw ingevulde feedback. Helaas hebben wij vanwege het coronavirus last van leveringen die niet op tijd bij ons aankomen. Hierdoor kan de levertijd langer zijn dan u van ons gewend bent. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Nee

Kristof DB

Minder fijn

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant, Bedankt voor uw ingevulde feedback! Wij proberen altijd onze uiterste best te doen om onze klanten volledig tevreden te stellen en vinden het erg jammer dat dit bij u niet gelukt... Beste Klant, Bedankt voor uw ingevulde feedback! Wij proberen altijd onze uiterste best te doen om onze klanten volledig tevreden te stellen en vinden het erg jammer dat dit bij u niet gelukt is. Als u overige vragen of opmerkingen heeft bent u altijd welkom om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

Lees beoordeling

Wij bestellen regelmatig bij jullie. Het laatste half jaar loopt er bijna iedere keer iets mis met onze bestelling.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant, Bedankt voor uw ingevulde feedback! We vinden het ontzettend jammer dat u niet de positieve ervaring heeft gehad waar wij naar streven. Om u een passende oplossing te kunnen bieden... Beste Klant, Bedankt voor uw ingevulde feedback! We vinden het ontzettend jammer dat u niet de positieve ervaring heeft gehad waar wij naar streven. Om u een passende oplossing te kunnen bieden wil ik u uitnodigen contact op te nemen met onze klantenservice. Wij hopen u in de toekomst terug te zien voor een 5 sterren ervaring!

Lees beoordeling

Paneel is niet geleverd, bij nabellen blijkt de levering zoekgeraakt? wordt opnieuw besteld met vertraging...

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat u uw product(en) nog niet heeft mogen ontvangen. Om dit voor u op te kunnen lossen wil ik u verzoeken contact op te nemen met onze... Beste Klant, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat u uw product(en) nog niet heeft mogen ontvangen. Om dit voor u op te kunnen lossen wil ik u verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice zodat u uw product(en) snel in ontvangst mag nemen!

Ayan

J’ai bien reçu mon produit
Mais il y’a un petit creux du côté de l’encadrement de 1-2 cm
Je ne fait pas de retour parceque j’en ai besoin d’urgence

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Cher client, Merci pour votre commentaire. Nous sommes sincèrement navrés que votre (vos) produit(s) soit (soient) arrivé(s) de cette façon, bien entendu ce n'est pas l'intention ! Afin de... Cher client, Merci pour votre commentaire. Nous sommes sincèrement navrés que votre (vos) produit(s) soit (soient) arrivé(s) de cette façon, bien entendu ce n'est pas l'intention ! Afin de vous apporter une solution appropriée, veuillez contacter notre service clientèle.

Regina Ludwig

Lieferung schnell, preiswert und wie bestellt.

Uitstekend en zeer snel!

Vermeulen Tony

Zeer vlotte en correcte bediening.

Thorsten Heike

Alles wie beschrieben und super schnell geliefert!👍

Frans Bijnen GCV

Goede levering en kwaliteit