20645 beoordelingen

20645 Reviews

Willi

Guter Service (Nachbestellung einfach zur Hauptsendung eingebunden), schnell geliefert, gut verpackt, Produkte sehr gut.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

Go-in-style.nl

Zending liet 2 weken op zich wachten en nu heb ik transformators die ik zelf moet verbinden terwijl als je dit op kleur doet direct de stoppen om je oren vliegen.. Geen stekkers met aarde... Zending liet 2 weken op zich wachten en nu heb ik transformators die ik zelf moet verbinden terwijl als je dit op kleur doet direct de stoppen om je oren vliegen.. Geen stekkers met aarde bijgeleverd..

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Nee

John Valé

VALTON

Produit connu et remplissant la fonction, déjà utilisé (en réapprovisionnement)

BDM DIAMANT

Sehr schnelle Lieferung

Willems

Prima service

Huber

Sehr professionelle Abwicklung. Über die Ware kann ich noch nichts sagen, da ich die Leuchtmittel noch nicht eingebaut habe.

Löbig

Lange Lieferzeit Ware Tadellos

Bram Buurman

Een van de betere webshops.

Ton

Goede beschrijving van het product en vlotte levering.