Loek Duivesteijn

Erg behulpzaam en vriendelijk

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

Meinte Bonthuis

Lampen bestelt, maar na een vraag op klantenservice bleken ze niet op voorraad te zijn. Nooit gemeld!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Nee

Jenneke van Borssum Waalkes

Super snelle levering. Helaas slechte aflevering. Bezorger zette mijn lamp in doos in de hal van gebouw en ik moest zelf de doos ophalen. Ik woon op 8ste verdieping en in de tussen tijd kon iedereen... Super snelle levering. Helaas slechte aflevering. Bezorger zette mijn lamp in doos in de hal van gebouw en ik moest zelf de doos ophalen. Ik woon op 8ste verdieping en in de tussen tijd kon iedereen deze doos mee nemen!

Han Berendschot

Duidelijke website en bestelprocedure, doen wat ze zeggen en correcte aflevering!

Josef

Vorbildlich

Peter

Prijs was top, afhandeling matig

poortdok

WIE VERANTWOORDELIJK IS VOOR ONDERSTAANDE TEKST MOETEN ZE OP CURSUS STUREN. DAAR KOMT BIJ ALS IK BEL MET EEN NEDERLANDS BEDRIJF WIL IK IN HET NEDERLANDS AANGESPROKEN WORDEN EN DAN PAS EVENTUEEL DE... WIE VERANTWOORDELIJK IS VOOR ONDERSTAANDE TEKST MOETEN ZE OP CURSUS STUREN. DAAR KOMT BIJ ALS IK BEL MET EEN NEDERLANDS BEDRIJF WIL IK IN HET NEDERLANDS AANGESPROKEN WORDEN EN DAN PAS EVENTUEEL DE KEUS HEBBEN VOOR EEN ANDERE TAAL.(DOE MAAR GEWOON DOE JE AL GEK GENOEG) IS EEN OUDE UITDRUKKING!

Beste klant,

Bedankt voor je interesse!

Op dit moment is het erg druk bij ons Sales & Support team. Wij proberen je bericht zo snel mogelijk inhoudelijk te beantwoorden. Door middel van dit bericht willen wij je laten weten dat wij ernaar streven om je mail zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Aangezien wij elke aanvraag nauwkeurig in behandeling nemen, streven wij ernaar om je binnen 48 uur een antwoord te geven. Wij doen er alles aan om je zo snel mogelijk te woord te staan, onze excuses voor het ongemak.

Echter duurt het leveren iets langer dan je normaal van ons gewend bent.
Dit wegens grote uitval van het personeel in het magazijn (zie website).

Bedankt voor je begrip en een fijne dag gewenst!

Van der kwaak

Super snel advies en levering!!

Eddy van der Poel

Prima bedrijf