Franky Lyssens

Prima product, goede prijs en snel geleverd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

paul Jansen

Zeer goed

Lees beoordeling

Nette panelen, goed verpakt en snel verzonden. Prima en heldere website. Wij zijn tevreden!

Gerhard

Lieferung prompt
Ware 1a

AJ84

Sehr schnelle Lieferung, tolles Produkt.

Anonym

Sehr schnelle Lieferung!

Anonym

Sehr schnelle Lieferung und Bearbeitung des Auftrages, Lieferzeit 24 h , besser geht glaub ich nicht mehr ....

J wijk

Helemaal super

Lees beoordeling

Alles is ok geen opmerkingen

Lees beoordeling

Zeer slecht geholpen telefonisch via de hulp bij installeren. Onbeschofte behandeling aan de telefoon. Zoek het zelf lekker uit. Geen reaktie via hulp via de app

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak! Ontzettend vervelend om te horen dat het telefonisch contact niet op de juiste manier is verlopen. Verder kan ik inderdaad zien dat er niet gereageerd werd op uw vraag. Dit is absoluut niet de bedoeling! Wij zullen het nodige doen om dit niet weer te laten gebeuren. Uiteraard zullen de medewerkers hierop worden aangesproken.

Zoals telefonisch afgesproken ontvangt u ter compensatie een kortingscode die u bij uw volgende bestelling kunt toepassen. Deze heb ik vanmiddag per e-mail naar u toe verzonden.

Wij bieden nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Viktorija

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Nee