Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

VBS Silvolde

Ons hele bedrijf voorzien van ledpanelen , eerste klas product voor een scherpe prijs , ook de service is perfect

Ornamento bvba

Super

Zeer snel en correcte behandeling van mijn bestelling

Lees beoordeling

Snelle afhandeling volgens afspraak.

Lees beoordeling

Ik heb een complete RGBW ledstrip set besteld.

Ronald Klompjan

Netje geleverd .
Wacht alleen nog op de rest van bestelling

Nico

Goede service, snelle bezorging!

Ramin

Vriendelijke eigenaar. Producten zijn echt top! Ik kom hier regelmatig.

Arno

Goede producten voor een redelijke prijs.