Henk

Zeer snelle en correcte levering, prima kwaliteit.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

Snel geleverd, mooi product

XXL Marketing GmbH

Bereits schon zum dritten mal die Ware bezahlt per Vorkasse. Nach Bezahlung wird man im Regen stehen gelassen. Der Artikel wird nicht wie versprochen verschickt! Es gibt keinerlei Rückmeldung auf... Bereits schon zum dritten mal die Ware bezahlt per Vorkasse. Nach Bezahlung wird man im Regen stehen gelassen. Der Artikel wird nicht wie versprochen verschickt! Es gibt keinerlei Rückmeldung auf Nachfragen, weder Telefonisch noch per E-mail!

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Guten Tag lieber Kunde, laut unserem System hatten Sie telefonischen Kontakt mit einer Mitarbeiterin und wir wollen Ihnen auf jeden Fall so schnell wie möglich weiterhelfen. Wie besprochen ist... Guten Tag lieber Kunde, laut unserem System hatten Sie telefonischen Kontakt mit einer Mitarbeiterin und wir wollen Ihnen auf jeden Fall so schnell wie möglich weiterhelfen. Wie besprochen ist die Ware nicht auf Lager, weshalb Sie nur z.T. verschickt werden kann. Mit freundlichen Grüßen Ihr Ledpanelgrosshandel-Team

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Nee

Ton

Zeer slecht. Men geeft 1/2 dagen levertijd op, en dat veranderd naar 1-2 weken...

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste, Wat vervelend dat u lang heeft moeten wachten op uw bestelling. U heeft helaas uw ordernummer niet achtergelaten waardoor ik niet in kan zien waar het mis is gegaan. Ik wil u vragen ons... Beste, Wat vervelend dat u lang heeft moeten wachten op uw bestelling. U heeft helaas uw ordernummer niet achtergelaten waardoor ik niet in kan zien waar het mis is gegaan. Ik wil u vragen ons een mail te sturen zodat wij dit verder voor u uit kunnen zoeken en op kunnen lossen. Met vriendelijke groet

J Woltjer

Voor 9 uur besteld de volgende dag in huis is niet kloppend

Beste,

Bedankt voor uw bericht.
Echter geven wij op onze website aan dat voor 17u (5 uur smiddags) besteld = morgen in huis.
Wellicht dat het daarom mis is gegaan.

Ron v Schaaijk

Matige tot slechte ervaring. Duurde erg lang 3 weken voordat ik mijn bestelling binnen kreeg, moest daar aantal keer naar vragen/bellen/mailen. Probleem lag blijkbaar bij vervoerder die een systeem... Matige tot slechte ervaring. Duurde erg lang 3 weken voordat ik mijn bestelling binnen kreeg, moest daar aantal keer naar vragen/bellen/mailen. Probleem lag blijkbaar bij vervoerder die een systeem probleem had. Kan wel zijn maar dan graag pro actief aandacht.
Tot overmaat van ramp waren de lampen niet de juiste. Retourneren maar de link naar info als je geen account wilde aanmaken werkte niet, weer een mail en toen bleek dat ik ook nog eens de retourkosten voor mijn rekening moest nemen. Staat in de alg voorwaarden maar wie leest die.
Dus u begrijpt dit bedrijf daar koop ik niet meer!
gr ron van schaaijk

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Ron, Bedankt voor uw bericht. Ik denk dat hier een probleem in communicatie is geweest. Normaalgesproken valt het omruilen van foutief geleverde producten onder onze kosten. Ik wil u... Beste Ron, Bedankt voor uw bericht. Ik denk dat hier een probleem in communicatie is geweest. Normaalgesproken valt het omruilen van foutief geleverde producten onder onze kosten. Ik wil u vragen ons hierover een email te sturen zodat we u een passende oplossing kunnen bieden. Mijn excuses voor het ongemak.

Nußdorfer gmbh

Die Lieferung ist nach 8 Tagen trotz Anzahlung noch immer nicht geliefert.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Guten Tag, Wie ärgerlich, dass Ihr Paket noch nicht angekommen ist. Nach unseren Angaben wurde Ihr Paket am 16. zugestellt und von der 'Garage' dafür unterschrieben. Vielleicht wissen Sie mehr... Guten Tag, Wie ärgerlich, dass Ihr Paket noch nicht angekommen ist. Nach unseren Angaben wurde Ihr Paket am 16. zugestellt und von der 'Garage' dafür unterschrieben. Vielleicht wissen Sie mehr darüber. Sollte dies nicht der Fall sein, senden Sie uns bitte eine E-Mail, damit wir das Problem lösen können. Mit freundlichen Grüßen.

Wijbenga

Snelle levering en mooie led-verlichting

Lees beoordeling

Matig foto's komen niet overeen met producten

Beste,

Bedankt voor uw bericht.
Uiteraard zouden we u graag willen helpen aan een passende oplossing.
Hierover kunt u ons een email sturen.

joop

Vriendelijk ontvangen maar moet nog een hoop ontwikkeld worden ga nog niet helemaal goed

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste, Bedankt voor uw bericht. Uiteraard leren wij graag van op en/of aanmerkingen van onze klanten. U kunt ons altijd een email sturen met uw bevindingen, wellicht kunnen we u helpen aan een... Beste, Bedankt voor uw bericht. Uiteraard leren wij graag van op en/of aanmerkingen van onze klanten. U kunt ons altijd een email sturen met uw bevindingen, wellicht kunnen we u helpen aan een passende oplossing. Met vriendelijke groet,