JH

Bestellen en levering gaat snel en makkelijk.
Helaas een open doos (2e kans) item ontvangen terwijl ik een nieuw item had besteld.

Even afwachten wat hierin de reactie van het...

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Nee

A. de Jong

Snelle levering, goede spullen, hele redelijke prijzen.
Kortom: aanbevelenswaardig!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

DesbrossesF

Première commande couronnée de succès. Excellent relationnel commercial. Expédition et réception ultra rapide.

Van Hirtum Juul

Snelle en correcte levering

Lees beoordeling

Goede service na 1e levering van gebleken defect ledpaneel, kosteloos vervangen.

Johan

Goed bedrijf en de service is uitstekend

Alexander

Aankoop toebehoren

Van Dam

Gewoon goed. Niets meer of minder. Afspraak prima nagekomen.

MuW

Sehr freundlicher Kundenservice, Lieferung schnell und unkompliziert.
Qualität der Ware sehr gut, wir sind mehr als zu frieden. Wir kaufen immer wieder gerne dort.

SJM Jonk

Wij hebben in onze showroom een rails waar we breedstralers aan hebben hangen. De lampen die er nu aan hangen zijn gigantisch duur en op Ledpaneelgroothandel een alternatief gezien die veel...