Alban

Snelle levering! Blij met de led panelen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

Hendrik van de Vaart

Ondanks de pinsterdagen op dinsdag geleverd in een solide verpakking. De geleverde led buizen omwisselen voor mijn originele tl buizen ging vlekkeloos, super!

Anonym

Die Lieferung der Bestellten Artikel waren innerhalb von einem Tag da. Was nicht so schön ist, das bei dem Led Panel 30x120cm bei weißem Licht der Trafo anfängt zu Summen. Preisleistung ist super.

R H

Heel goed materiaal, strak design!

Brink

Perfect verzorgde levering van de armaturen en ledlampen.
Geen tekortkomingen kunnen ontdekken.
Ben er erg blij mee.

Anonimo

Prodotti ottimi, ma scarsa conoscenza delle basi dell'elettronica

Gert

Zijn in de zaak zelf geweest omdat wij graag goed geïnformeerd wilde worden wat betreft ons plan.
Wij werden enorm goed geholpen, en het resultaat is fantastisch.

Lees beoordeling

De bestelling is de volgende dag geleverd en de bestelling was goed ingepakt. Het enige wat ik als lastig ervaar is dat de prijs zonder BTW is.