Dick van Bleiswijk

Uitstekend assortiment. Veel detailbeschrijvingen bij producten zodat er een goede keuze kan worden gemaakt.
Correcte levering. Men houdt de klant goed op de hoogte.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

Anonym

Sehr gute Statusmails, schneller Versand.

kenneth

Een min punt is het feit dat er op de site staat. besteld voor 17:00u de volgende dag geleverd.
ik had mijn bestelling geplaatst op woensdag 21:00u. dus zou ik het tegen vrijdag moeten hebben...

Hilmi Kerim

Ik werd heel goed opgevangen door de klantenservice. Toen ik mijn bestelling had geplaats werd na enkele minute gebeld dat mijn product niet op voorraad was. Dus ze boden mij een betere versie aan...

Anonym

Lieferung ok, jedoch beim dimmer wurder eine komplettset abgebildet, dann aber nur der trafo geliefert...!

Anonym

Alles reibungslos und sehr schneller versandt

MV

Prime website en duidelijk en makkelijk bestelproces. Groot pluspunt is dat er geen verzendkosten gerekend worden. Klantenservice is helaas minder goed. Ik had 2x hetzelfde product besteld, maar de...

Paul Mi

Vlotte en snelle levering van bestelling

Schnelle Lieferung, Preis/Leistung gut

Elvk

Bestelling is snel geleverd. De spotjes zien er goed uit , moeten wel nog geplaatst worden.