mohammad

Zeer slecht
ik 4 producten besteld alle 4 werken niet
als ik zo bekijk heb ik meer vertrouwen over action producten

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Aan de hand van uw bestelgeschiedenis kan ik zien dat u twee rollen van 24V ledstrips en twee voedingsadapters van 12V heeft besteld.
Indien u een 24V ledstrip op een 12V voedingsadapter aansluit, dan zal de ledstrip niet werken. U heeft dus 24V voedingsadapters of 12V led strips nodig.

Viktorija

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Nee

Gilian

Leuke producten en van goede kwaliteit, service van de klantenservice als je vragen hebt is ook zeker top!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

dop platform

Snelle service en heel klantvriendelijk. Bij vragen werd ik onmiddellijk verder geholpen.

Jan

Dit was de eerste keer

Geptjam

Attente klantenservice en snelle levering.

Pedram

Snelle levering top qualiteit

Wouter

Duidelijke website en omschrijving van de producten. Materialen snel verstuurd.

Borrenberghs

Meerdere malen een bestelling geplaatst bij Ledstrip-Specialist en altijd een goede service gehad. Steeds kreeg ik snel
een antwoord als ik een vraag had. De levering van de producten werden...

Alles O.K

Carboni Mafalda