Augustine Tano

Efficient service delivery

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

de Boer

Goede winkel met groot assortiment.

Planting Inc.

Snelle levering, goede klantenservice en prettige communicatie.

Beste Klant,
Wat fijn dat u zo tevreden over ons bent!
Wij hopen u in de toekomst terug te zien voor weer een positieve ervaring!

Paul Koolen

Bij meerdere bestellingen geen Bevestigingsmail ontvangen maar wel betaald

Bedankt voor uw ingevulde feedback!
Wij proberen altijd onze uiterste best te doen om onze klanten volledig tevreden te stellen en vinden het erg jammer dat dit bij u niet gelukt is. Als u overige vragen of opmerkingen heeft bent u altijd welkom om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Nee

Martijn Platenkamp

Langzame levering, na 8 dagen behalve de review aanvraag nog niets ontvangen. Hopelijk is het bestelde product goed, het schijnt in de pijplijn te zitten.

Bedankt voor uw reactie.
Wat vervelend dat u uw product(en) nog niet heeft mogen ontvangen.
Bedankt voor uw reactie.
Wat vervelend dat u uw product(en) nog niet heeft mogen ontvangen.
Om dit voor u op te kunnen lossen wil ik u verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice zodat u uw product(en) snel in ontvangst mag nemen!

Robert Euba

Schlechter Support, lange Antwortzeiten Bestellung immer noch nicht erhalten.

Sehr geehrter Kunde,

Vielen Dank für Ihr Feedback!

Wir bedauern es sehr, dass Sie nicht die positive Erfahrung hatten, die wir anstreben.

Um Ihnen eine passende Lösung...
Sehr geehrter Kunde,

Vielen Dank für Ihr Feedback!

Um Ihnen eine passende Lösung anbieten zu können, lade ich Sie herzlich ein, sich mit unserem Kundenservice in Verbindung zu setzen. Wir hoffen, Sie in Zukunft zu einem 5-Sterne-Erlebnis wieder begrüßen zu dürfen!

Ablaugservice Kaufbeuren

Trotz Vorkasse und Versandbestätigung ist 7 Tage danach noch keine Lieferung erfolgt

Sehr geehrter Kunde,

Vielen Dank für Ihre Rückmeldung.

Wir bedauern es sehr, dass Sie Ihre Bestellung noch nicht erhalten haben.
Um dieses Problem für Sie lösen zu können,...
Sehr geehrter Kunde,

Vielen Dank für Ihre Rückmeldung.

Wir bedauern es sehr, dass Sie Ihre Bestellung noch nicht erhalten haben.
Um dieses Problem für Sie lösen zu können, wenden Sie sich bitte an unseren Kundendienst.

Yigit

Alles snel maar we zijn nog geen maand verder en 1 lamp is al defect daarom 2 **

Bedankt voor uw reactie.
Wat vervelend dat uw product op deze manier bij u is aangekomen, dit is uiteraard niet de bedoeling!
Om u te kunnen voorzien van een passende...
Bedankt voor uw reactie.
Om u te kunnen voorzien van een passende oplossing, wil ik u verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice.

Ronnie

Op maandag besteld had verwacht deze dan woensdag binnen te krijgen. Met 24u. Verzend service. Werd uiteindelijk woensdag einde dag verstuurd. Bericht dat het donder geleverd zou worden. Dit werd... Op maandag besteld had verwacht deze dan woensdag binnen te krijgen. Met 24u. Verzend service. Werd uiteindelijk woensdag einde dag verstuurd. Bericht dat het donder geleverd zou worden. Dit werd uiteindelijk vrijdag.

Bedankt voor uw ingevulde feedback!
Omdat wij u het liefst 100% tevreden willen stellen ontvangen wij graag uw tips.
Wij nodigen u uit hierover contact op te nemen met onze...
Bedankt voor uw ingevulde feedback!
Wij nodigen u uit hierover contact op te nemen met onze klantenservice.

Toon

Vlotte service, groot aanbod, snelle levering

Bedankt voor uw ingevulde feedback!
Wij nodigen u uit hierover contact op te nemen met onze...
Bedankt voor uw ingevulde feedback!
Wij nodigen u uit hierover contact op te nemen met onze klantenservice.