JHVoerman

Snelle korrekte levering van kwaliteits producten

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

Groen en zo

Fijn dat het ondanks wat schade en vertraging in de levering ,de schade direct werd opgelost zonder gezeur en dat het bedrijf goed bereikbaar is met correcte communicatie

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!
Klantgerecht is voor onze Sales & Support afdeling bijzonder belangrijk, fijn dat het zo goed is opgelost!

erbee keukens

Prima ervaring

Rita Van den Haute

Correcte afhandeling

Gerry

Snelle montage mooi afgewerkt ....veel licht

Tommy Mang

Voordelige prijzen en snelle levering!

Beste Tommy,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!

Familie kaspers

Goede producten. Snelle levering.

Richards Metalshop

Mooi materiaal, rap en netjes geleverd!

Tghg

Schnelle Lieferung

Fabian

Ledstores reageert op geen enkele mail. Zending is kwijt maar ledstores geeft niet thuis! Gebeld naar ledstores, zouden contact opnemen, dit moet nog gebeuren.
Aftersales : -10!!!

Beste Fabian,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Het gaat om een retourzending die u aan ons heeft gestuurd, helaas duurt een onderzoek in dat geval langer dan normaal.
Onze Sales &...
Beste Fabian,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Onze Sales & Support afdeling heeft een reminder gestuurd en nogmaals contact opgenomen, zodat spoedig een oplossing aangeboden kan worden.
Onze excuses voor het ongemak!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Nee