Pieter

Top

Bianca

Was op zoek naar een specifieke dimmer. Dus na een uitleg over de lampjes vroeg ik of de dimmer die ze hadden wel zou werken.

Antwoord terug was: "goedemorgen dat durf ik niet te...

Antwoord terug was: "goedemorgen dat durf ik niet te zeggen." Niet doorvragen, hulp bieden of vragen om foto's. Helemaal niks. Uiteindelijk maar gekocht en het werkt niet op mijn lampjes.

Beste Bianca,
Hartelijk dank voor de feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses!
Beste Bianca,
Hartelijk dank voor de feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses!
De retour wordt door ons betaald voor het ongemak. Mocht u verder vragen over de dimmer of andere artikelen hebben, dan neem graag contact met ons op.

Julie Courtens

Prijs kwaliteit en snelle service

Beste Julie,
Hartelijk dank voor de leuke feedback!

Frans van Pelt

Goed materiaal en snelle levering. Mooie aanbieding.

J v.Mierlo

Vriendelijk en denken met je mee

Beste J v. Mierlo,
Hartelijk dank voor de leuke en vriendelijke feedback!

Bekir Sastim

philippe migot

Alles perfect verlopen

Han Dijkgraaf

Snelle levering, goed product

Rudi van hoof

Jan Stofbergen

Zeer snelle levering in efficient verpakkingssysteem

Beste Jan,
Vriendelijk dank voor de leuke feedback!