19769 beoordelingen

19769 Reviews

Emanuele

Tutto bene

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Ja

Juan Antonio

Muy bien, me mandaron lo que pedí

Luc Bracke

Ik heb reeds meerdere malen een bestelling geplaatst bij Ledstrip-specialist.nl en hun leveringen stelde mij nooit teleur.

Jip van Klaveren

Een RGB-ledpaneel dat eerder dit jaar werd geleverd vertoonde een defect. In drie dagen werd een vervangend paneel thuis bezorgd. Super!

Bas Eumelen

Zeer goed, goede producten, zeer snelle levering. Nog nooit klachten gehad met ze.

Bart vandevenne

Snelle levering, weinig klant gerichtheid

Pascal Auvrard

Rapide, efficace et conforme

mario vanhulle

Zeer goed

Joliet/ binnenschip sméagol

Goede website en alles correct en snel geleverd.

FELIPE

SERVICIO DE ATENCIÓN AL CLIENTE PESIMO, UNA SEMANA Y AUN NO ME HABEIS RESUELTO EL PROBLEMA

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Estimado cliente.
Gracias por los comentarios.
Nos hemos puesto en contacto con usted en un correo electrónico privado.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Würden Sie diese Firma weiterempfehlen? / Would you recommend us? Nee