Anne Spruijt

Vanaf het eerste moment voelde ik mij erg welkom bij Carina. Ze is erg vriendelijk en deskundig. Ze weet je goed te motiveren en luistert naar je wensen. Ik heb het traject als positief ervaren en... Vanaf het eerste moment voelde ik mij erg welkom bij Carina. Ze is erg vriendelijk en deskundig. Ze weet je goed te motiveren en luistert naar je wensen. Ik heb het traject als positief ervaren en heb tot zo ver mijn doel behaald. Ik zou het iedereen aan willen raden!

Sandra is een enthousiaste en betrokken consulent. Ik voel mij altijd erg op mijn gemak bij haar en daardoor werd het geen straf om op de weegschaal te gaan . Het resultaat wat ik heb bereikt daar... Sandra is een enthousiaste en betrokken consulent. Ik voel mij altijd erg op mijn gemak bij haar en daardoor werd het geen straf om op de weegschaal te gaan . Het resultaat wat ik heb bereikt daar ben ik ook zo blij en trots op. Het op gewicht blijven is geen probleem.

Met grote dank aan Ranoe geef ik feedback!
Met grote dank aan Ranoe geef ik feedback!
Door haar heb ik mij zelf weer terug gevonden. Ben weer bewust geworden wat emotie eter doet met je lijf. Door haar kennis en deskundigheid weet ik nu wat goed is voor mijn
Lijf. Zij heeft er oog voor wat voor steun ik persoonlijk nodig heb om door vallen en opstaan toch vol te houden en mijn doelen te bereiken.
Ik waardeer haar enorm voor haar inspiratie, alleen al door voor mij te zijn motiveert zij mij enorm.
Jij bent mijn steun in moeilijke tijden
Ik ben er nog niet maar voel mij onwijs gelukkig en barst van de energie om alles weer aan te pakken.
Dankjewel voor je kritische blik en support!
Door jou sta ik nu veel krachtiger en positiever in mijn leven.
Thank you lieve Ranoe...

Ranoe is een fijne, betrokken coach, die toch net die stok achter de deur is. Ze is goed bereikbaar en kan je goed motiveren. Al mooi resultaat mogen behalen en we gaan nog even door. De producten... Ranoe is een fijne, betrokken coach, die toch net die stok achter de deur is. Ze is goed bereikbaar en kan je goed motiveren. Al mooi resultaat mogen behalen en we gaan nog even door. De producten zijn erg gevarieerd en smaken bijzonder lekker!

Ranoe is een hele lieve vrouw die mij op een goede ondersteunende manier heeft begeleid. Ook op mijn dieptepunt de juiste toon en uitleg van het proces er doorheen wist te trekken. Een topper.

Dit is de tweede keer dat ik deelneem. Bij Ranoe, dezelfde consulent. Juist om mijn partner te motiveren. Van februari 2023 tot december 2023, ben ik heel wat kilos kwijt en heb ik mijn... Dit is de tweede keer dat ik deelneem. Bij Ranoe, dezelfde consulent. Juist om mijn partner te motiveren. Van februari 2023 tot december 2023, ben ik heel wat kilos kwijt en heb ik mijn streefgewicht al bereikt. Wil toch nog een aantal kg eraf hebben. Dus ga nog even door. Blij dat er meer keuzes zijn aan maaltijden. Vind het wel jammer dat de chips uit het assortiment is. Misschien dat dit weer in de toekomst terug komt? Verder fijne wekelijkse gesprekken en metingen. Ik ervaar veel steun aan onze consulente.

Monica is duidelijk, bereikbaar, enthousiast en een fijne persoon in de omgang!
Ga de persoonlijke afspraken nog missen!

Rens Geisterfer

Ben altijd bezig met dieeten en met dit gaat mijn het makkelijkst af. Ik doe dit 1 x per jaar om mijn lichaam te resetten. Ik koop dan eigenlijk voor een half jaar geluk. Kleding past weer en voel... Ben altijd bezig met dieeten en met dit gaat mijn het makkelijkst af. Ik doe dit 1 x per jaar om mijn lichaam te resetten. Ik koop dan eigenlijk voor een half jaar geluk. Kleding past weer en voel me dan fitter.

24 augustus ben ik begonnen met het 1:1 Dieet van Cambridge. Ik kwam bij consulente Petra Matray terecht. The 1:1 Diet met Petra Matray - Het 1 op 1 Dieet in Breda en Raamsdonksveer Een super lieve... 24 augustus ben ik begonnen met het 1:1 Dieet van Cambridge. Ik kwam bij consulente Petra Matray terecht. The 1:1 Diet met Petra Matray - Het 1 op 1 Dieet in Breda en Raamsdonksveer Een super lieve vrouw met altijd een luisterend oor! In het begin was het best afzien ik moest afkicken van mijn suikerverslaving en dat was niet altijd even gemakkelijk. Met alle steun van Petra was het me gelukt. Eindelijk kon ik gaan genieten van mijn producten. Die ook in het begin echt wennen waren werd ook dat uiteindelijk een gewoonte. Ik ben ontzettend blij met het resultaat wat ik behaald heb. Ik zit weer lekker in mijn vel... voel me niet meer zo moe als voorheen... Ik kom veel fitter de dag door... En mijn kleding zit me weer lekker!
Lieve Peet, jij zet je voor de volle 100% in voor je werk! Je bent een geweldige vrouw... Jij hebt ervoor gezorgd dat ik me weer gelukkig voel met mezelf. Ga zo door! Liefs, Melissa ❤️

💪BE STRONG AND LOVE YOURSELF💪

Dagmar Reukers

De coaching bij Joyce ervaar ik als zeer prettig.
Ze weet precies hoe ik in elkaar steek en wat op welk moment goed voor mij is en wat werkt.
Haar enthousisme en vertrouwen maakt dat het...
De coaching bij Joyce ervaar ik als zeer prettig.
Haar enthousisme en vertrouwen maakt dat het voor mij makkelijk is vol te houden.
Als je het dieet precies volgt zoals het bedoelt is dan behaal je mooie resultaten.
De begeleiding daarbij is zeer fijn en werkt echt motiverend. Ben erg blij met alle behaalde resultaten.