De begeleiding van Danielle is erg fijn, ik voelde mij vanaf dag 1 al op mijn gemak. Samen hebben wij de stappen doorgenomen en gekeken welke het beste bij mij paste door middel van een schema. De begeleiding van Danielle is erg fijn, ik voelde mij vanaf dag 1 al op mijn gemak. Samen hebben wij de stappen doorgenomen en gekeken welke het beste bij mij paste door middel van een schema.

De persoonlijke 1op1 begeleiding van Danielle is heel erg fijn ze denkt met je mee en is goed bereikbaar. Ik kreeg tips om zo gevarieerd en gezond mogelijk te eten en hierbij hebben de producten en recepten ook enorm geholpen.

Op dit moment ben ik al heel veel kilo s kwijt en ben blij dat ik mijn doel heb behaald.

Ik heb nog vaak contact met Danielle om op mijn streefgewicht te blijven en volg ik ook de recepten van het 1op1dieet.
Fijn dat ik een stok achter de deur heb, en dat Danielle nog tips en inspiratie geeft en deelt.

Na nog nooit gedieet te hebben en na de coronaperiode/thuiswerkperiode aangekomen te zijn en daardoor niet lekker in mijn vel, kwam ik via een vriendin bij Sandra. Nerveus naar de intake gegaan,... Na nog nooit gedieet te hebben en na de coronaperiode/thuiswerkperiode aangekomen te zijn en daardoor niet lekker in mijn vel, kwam ik via een vriendin bij Sandra. Nerveus naar de intake gegaan, maar eigenlijk door het gesprek en deskundigheid het idee om het toch te doen. Er hoefde niet veel af, dus in stap 4 ingestapt. En in het begin best een struggel met afwegen en kijken wat wel mocht en wat niet, is het nu me zooooooooooooo meegevallen. ik heb mijn doel bereikt en voel me weer lekker in mijn vel.
Bedankt Sandra voor je hulp.

Lisanne Olyhoek

Ik ben echt super blij met Monica als coach. Doordat zij zelf ook veel ervaring heeft met afvallen en op gewicht blijven, kent zij de struggles en kan daardoor altijd goed advies geven. Ze sleept je... Ik ben echt super blij met Monica als coach. Doordat zij zelf ook veel ervaring heeft met afvallen en op gewicht blijven, kent zij de struggles en kan daardoor altijd goed advies geven. Ze sleept je er doorheen op de momenten dat het nodig is en motiveert. En het is altijd gezellig. In 1 woord top! Zonder haar had ik niet mijn doel bereikt.

Ik vind Tineke Vreeman een rustige vriendelijk vrouw. Ook veel inleving in een ander en deskundig. Ik heb vaak zelf geprobeerd om kilos kwijt te raken. Maar nooit met zon resultaat wat ik hier heb... Ik vind Tineke Vreeman een rustige vriendelijk vrouw. Ook veel inleving in een ander en deskundig. Ik heb vaak zelf geprobeerd om kilos kwijt te raken. Maar nooit met zon resultaat wat ik hier heb bereikt!
Ik ben ontzettend blij, en trots dat ik dit heb bereikt samen met Tineke. Zonder haar was het mij niet gelukt.
Groeten Marjan Daggenvoorde

Ans is een heel fijn persoon die mij altijd steunt en bijstuurt daar nodig is. Ze heeft ook veel kennis van haar job.

Super begeleiding, en de shakes en repen smaken heerlijk

Ik ben nu inmiddels 2,5 maand bezig met het dieet en ben best tevreden met het resultaat tot dusver. Ik heb zeker ook een moment gehad dat ik het niet meer helemaal zag zitten maar dankzij annemarie... Ik ben nu inmiddels 2,5 maand bezig met het dieet en ben best tevreden met het resultaat tot dusver. Ik heb zeker ook een moment gehad dat ik het niet meer helemaal zag zitten maar dankzij annemarie ging ik er weer met een goed gevoel weer volop tegenaan. Zo fijn om haar als coach te hebben en zo eerlijk en oprecht. Zit nu nog in stap twee en ben zeer tevreden over de producten van 1 op 1 dieet en nog lekker ook😃

Marian

Heb hele goede begeleiding gehad zoverre..
Aardig wat kilos kwijt geraakt in totaal.
Heb hele goede begeleiding gehad zoverre..
Aardig wat kilos kwijt geraakt in totaal.
Er wordt naar je gekeken wat je wilt bereiken, geluisterd en goed besproken hoe je het aan kunt pakken.
Producten zijn ook prima.
Ben heel tevreden.

Betty Brouwer

Ik heb mijn coach ervaren als een zeer positief ingestelde motiverende begeleider. Zonder haar hulp en de bezoeken zou ik mijn resultaat nooit bereikt hebben. Ik ben op stap 4 binnengekomen en vond... Ik heb mijn coach ervaren als een zeer positief ingestelde motiverende begeleider. Zonder haar hulp en de bezoeken zou ik mijn resultaat nooit bereikt hebben. Ik ben op stap 4 binnengekomen en vond de repen en shakes heel lekker. De zakjes met de soepjes vond ik minder, maar de spaghettizakjes waren weer heerlijk. Ik kon de hele dieetperiode prima volhouden. Betty