Willeke De Jong

Ik ben heel tevreden met mijn resultaat
Ik ben erg tevreden met Linda
Ze weet me goed te motiveren als ik het even moeilijk hebt
En ook alle tips die ze mee geeft

Mirjam

Erg prettige begeleiding. Tineke is erg vriendelijk en toch ook de bekende stok achter de deur. Ze denkt mee en geeft veel tips. Ze is goed bereikbaar en enthousiast. Ze heeft kennis van de... Erg prettige begeleiding. Tineke is erg vriendelijk en toch ook de bekende stok achter de deur. Ze denkt mee en geeft veel tips. Ze is goed bereikbaar en enthousiast. Ze heeft kennis van de producten die worden aangeboden.

Rob Albrecht

Door een stok achter de deur, precies eten wat je mag en een prima begeleiding door Tineke was het voor mij gemakkelijk vol te houden en het doel te bereiken. De producten waren smaakvol, vooral met... Door een stok achter de deur, precies eten wat je mag en een prima begeleiding door Tineke was het voor mij gemakkelijk vol te houden en het doel te bereiken. De producten waren smaakvol, vooral met chocolade, mokka ed. Ook de warme maaltijden spaghetti en groene curriculum waren erg lekker. Het dieet heeft je weer bewust gemaakt wat je voordien at en hoeveel, te veel dus.🙂

Wies Hoogkamp

Marielle heeft mij heel fijn begeleid in mijn gewichtsverlies. Ze heeft altijd een luisterend oor gehad, begrip als het even niet zo goed ging en gaf mij goede motivatie om toch weer door te gaan om... Marielle heeft mij heel fijn begeleid in mijn gewichtsverlies. Ze heeft altijd een luisterend oor gehad, begrip als het even niet zo goed ging en gaf mij goede motivatie om toch weer door te gaan om mijn doelen te behalen.

Karlijn Roos-Schoofs

Lieve Chantal, je hebt me mijn zelfvertrouwen weer terug gegeven! Naast het coachen op gebied van het dieet heb je me ook opgevangen op andere vlakken waar ik je onwijs dankbaar voor ben! Je bent... Lieve Chantal, je hebt me mijn zelfvertrouwen weer terug gegeven! Naast het coachen op gebied van het dieet heb je me ook opgevangen op andere vlakken waar ik je onwijs dankbaar voor ben! Je bent een topper en ongelooflijk goed in wat je doet! Super blij met het behaalde resultaat!

Annemarie was heel aardig en gaf goede tips , af en toe even een extra zetje in de goede richting gegeven en uiteindelijk bijna mn doel gehaald maar helaas om financiële redenen moeten stoppen.

Erg blij met de begeleiding van mijn coach! Altijd een luisterend oor en goed advies. De producten vond ik super lekker en ook heel handig in gebruik!

Ik ben onlangs begonnen met het 1op1 Dieet onder begeleiding van consulent Jeroen van der Ploeg, met als doel om 10 kilo af te vallen. Nu, enkele maanden later, wil ik graag mijn ervaringen... Ik ben onlangs begonnen met het 1op1 Dieet onder begeleiding van consulent Jeroen van der Ploeg, met als doel om 10 kilo af te vallen. Nu, enkele maanden later, wil ik graag mijn ervaringen delen.

Allereerst was ik erg onder de indruk van de persoonlijke begeleiding die ik van Jeroen kreeg. Hij heeft me geholpen om een dieetplan op maat op te stellen dat rekening houdt met mijn specifieke behoeften en doelen. Dit maakte me echt gemotiveerd en gaf me het vertrouwen dat ik mijn gewichtsverliesdoelen zou kunnen bereiken.

Het 1op1 Dieet zelf was voor mij ook een openbaring. Het is een plan dat flexibel is en zich aanpast aan mijn levensstijl. Het variëert van maaltijdvervangers tot gezonde maaltijden, waardoor ik me nooit beperkt voelde. Bovendien waren de maaltijdvervangers heerlijk en gevarieerd, wat het proces een stuk aangenamer maakte.

Wat Jeroen echt onderscheidt, is zijn empathie en voortdurende ondersteuning. Hij luisterde naar mijn zorgen en gaf me motiverende woorden op momenten dat ik het moeilijk had. Hij voorzag me ook van nuttige tips en advies over hoe ik gezonde keuzes kon maken.

Na enkele maanden kan ik met trots zeggen dat ik mijn doel heb bereikt. Dit zou niet mogelijk zijn geweest zonder de deskundige begeleiding en steun van Jeroen van der Ploeg en het 1op1 Dieet produchtcen. Ik voel me nu niet alleen lichamelijk gezonder, maar ook mentaal sterker en gemotiveerder om mijn gezonde levensstijl voort te zetten.

Al met al kan ik Jeroen van der Ploeg en het 1op1 Dieet ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een effectieve en persoonlijke benadering van gewichtsverlies. Bedankt, Jeroen, voor je inzet en toewijding aan mijn succes!

Linda Van der Meer

Ondertussen al een tijdje bezig en ik behaal hele goeie resultaten. Wanneer ik even de kluts kwijt ben word ik weer even goed toegesproken waardoor ik mezelf weer kan herpakken. Ik ben bijna op de... Ondertussen al een tijdje bezig en ik behaal hele goeie resultaten. Wanneer ik even de kluts kwijt ben word ik weer even goed toegesproken waardoor ik mezelf weer kan herpakken. Ik ben bijna op de helft van wat ik wil afvallen dus ga nog lekker door! Heel blij met Linda!

Arenda

In een half jaar me doel bereikt. Linda is inspirerend leuke tips. Goed meedekend. Ik vond het fijn en een stok achter de deur. Altijd even een berichtje van haar. Even meedenken gewoon top. Ik heb... In een half jaar me doel bereikt. Linda is inspirerend leuke tips. Goed meedekend. Ik vond het fijn en een stok achter de deur. Altijd even een berichtje van haar. Even meedenken gewoon top. Ik heb veel dieeten gedaan in me leven maar deze is gewoon de beste met een lieve begeleiding. Echt een aanrader. Ik heb hier door me eetpatroon gewijzigd en hoop voor altijd