Kim Mulderij

Ik word goed begeleid en er wordt goed gekeken samen met mij een passend schema en zo nodig passen we dit aan. Ik kan mijn consulent altijd bereiken dat is erg fijn en het is altijd gezellig! Ik... Ik word goed begeleid en er wordt goed gekeken samen met mij een passend schema en zo nodig passen we dit aan. Ik kan mijn consulent altijd bereiken dat is erg fijn en het is altijd gezellig! Ik vind een goede band met mijn consulent ook belangrijk en dat heb ik!

Ik ben superblij met Ingeborg. In een lastige periode in mijn leven had ze altijd een luisterend oor en leefde enorm met mij mee. Mij afvalproces ging eerst als een speer maar u ik al een tijdje in... Ik ben superblij met Ingeborg. In een lastige periode in mijn leven had ze altijd een luisterend oor en leefde enorm met mij mee. Mij afvalproces ging eerst als een speer maar u ik al een tijdje in een afvaldip zit blijft ze mij motiveren... Ooit kom ik op mijn streefgewicht en al doe ik het zelf, ik ben Ingeborg enorm dankbaar!!!

Kirsten Markvoort

Ontzettend tevreden met het behaalde resultaat onder goede begeleiding van Tineke!

Wilma Roelevink

Doordat ik mijn doel bereikt heb , voel ik mij nu een heel ander mens, het voelt als herboren.

ook is het makkelijk vol te houden en wat ik ook heel bijzonder vind is dat je tussendoor geen hongergevoel hebt
En wat ook belangrijk is in dit traject is toch wel de begeleiding die je krijgt en waar je als je het moeilijk krijgt met al je vragen terecht kan en serieus wordt genomen!
Ik kan nog wel veel meer vertellen , maar ga dit nu niet doen...Het is echt Top!!

Monique Otten

Ingeborg is echt een tpppertje en leeft mee als het wat minder gaat. We zoeken samen naar oplossingen om de mindere momenten te verminderen en kijken samen vooruit.

Jose Vos

Ik voel me gehoord door Ingeborg, ze neemt de tijd en ze zoekt naar oplossingen heel fijn. Het is goed te doen

Superfijne begeleiding, vanaf dag 1 een goede klik.

Dominique Visser

Ik ben mega blij en dankbaar met de hulp van Inge. Ze weet mij te motiveren, denkt mee naar oplossingen. Is een topper

Jeanny Bulstra

In het verleden heb ik het Cambridge dieet gedaan, wat mij goed was bevallen. Na het zoeken op de site kwam ik in contact met Petra Matray heb een afspraak gemaakt dit bleek een hele goede keus te... In het verleden heb ik het Cambridge dieet gedaan, wat mij goed was bevallen. Na het zoeken op de site kwam ik in contact met Petra Matray heb een afspraak gemaakt dit bleek een hele goede keus te zijn geweest. De begeleiding van Petra was van het begin al aan heel goed. Ze gaf duidelijke informatie, goede tips, verwees naar de website voor recepten, met daarnaast een handboek. Iedere week ging ik met een goed gevoel naar Petra. Ze neemt de tijd, heeft een luisterend oor. Je gaat daarna met een goed gevoel weer naar huis. Ik heb nu mijn doel gehaald , dit heb ik te danken aan de goede ondersteuning van Petra. Ik zou dit dieet zeker aanraden zeker met Petra als consulent.

Ik was sceptisch, maar super blij met de samenwerking tussen coach en ik. Heeft me veel goeds gebracht in een korte tijd