Fijne begeleiding, snel resultaat, variatie aan producten en smaken.

Ans is een fijne consulente die weet waar ze het over heeft. Ze is prettig in de omgang en waar nodig flexibel in het plannen van afspraken. De producten zijn mij goed bevallen, het is gemakkelijk... Ans is een fijne consulente die weet waar ze het over heeft. Ze is prettig in de omgang en waar nodig flexibel in het plannen van afspraken. De producten zijn mij goed bevallen, het is gemakkelijk om je dag in te plannen met deze producten.

Eenvoudig programma
Onverwachts een erg goed resultaat
Erg prettig om te kunnen overleggen wanneer het voor jou nodig is

Ten einde raad stond ik ingepland voor de screening voor een maagverkleining. Hoe dichter dit bij kwam hoe groter de angst voor de operatie. Toen kwam 1:1 diet op mijn pad. Vol goede moed begonnen.... Ten einde raad stond ik ingepland voor de screening voor een maagverkleining. Hoe dichter dit bij kwam hoe groter de angst voor de operatie. Toen kwam 1:1 diet op mijn pad. Vol goede moed begonnen. Wat was het zwaar in het begin, maar nu voel ik me super!! Het werkt voor mij omdat er fijne begeleiding bij zit en een duidelijk programma met wat je mag eten. Het is allemaal makkelijk te maken en nog lekker ook!! Blij dat dit op mijn pad is gekomen. Ik ben er nog lang niet maar ga vol goede moed verder, samen met mijn begeleidster.

Goede begeleiding. Motivatie gedrevenheid. Makkelijk vol te houden

Mirjam neemt de tijd voor je en helpt met de moeilijke momenten. Ze is niet alleen een coach, maar ook zeker een luisterend oor! Op het moment dat het allemaal iets zwaarder is, praat ze met je,... Mirjam neemt de tijd voor je en helpt met de moeilijke momenten. Ze is niet alleen een coach, maar ook zeker een luisterend oor! Op het moment dat het allemaal iets zwaarder is, praat ze met je, niet alleen over het afvallen, maar ook over wat je bezig houdt. Ik heb niet alleen een coach, maar ook een vriendin erbij gekregen!

Goede uitleg, goed vol te houden. Femke geeft je tools om het goed op te pakken en duidelijke adviezen en zeer realistisch. Je doet het uiteindelijk zelf met de “stok” achter de deur. Naast de... Goede uitleg, goed vol te houden. Femke geeft je tools om het goed op te pakken en duidelijke adviezen en zeer realistisch. Je doet het uiteindelijk zelf met de “stok” achter de deur. Naast de voeding heb ik ook 3x per week gesport. Deze combi werkte voor mij erg goed en over het resultaat ben ik tevreden.

Harma Van Tamelen

Monique is zeer ter zake kundig en weet je keer op keer weer te motiveren.
Monique is zeer ter zake kundig en weet je keer op keer weer te motiveren.
Bovendien is zij een hele goede coach en ik vind het altijd weer superfijn om een gesprek met haar te hebben waarin zij tips en tricks geeft.
Kortom ik ben door Monique heel goed begeleid en super tevreden over het resultaat.

Henriëtte Visscher

Mirjam was echt een hele fijne begeleider. Ik weet nog heel goed toen ik binnen kwam de eerste dag en dacht: ‘ oh wat fijn niet zo’n slanke den!’
Stiekem kan je daar best wel om lachten, maar...
Stiekem kan je daar best wel om lachten, maar het was vooral heel fijn. Mirjam kon je echt in je inleven. Ze had hele fijne coaching en altijd wel ideeën of opties. Ook als het even niet zo lekker ging bleef ze positief. Mega fijn!
Dankjewel Mirjam voor alles❤️

Angela Visser-Winkel

De begeleiding heb ik als heel prettig ervaren. Monique is heel begripvol, ondersteunend, mee denkend, ervaringsdeskundig, altijd bereikbaar.
Kortom, een lief en warm persoon die je helpt je...
Kortom, een lief en warm persoon die je helpt je doel te bereiken. De producten wisselde ik af qua smaak en dat werkte voor mij heel goed. Zo werd het niet eentonig. Heb het als een hele fijne tijd ervaren! Hartelijk bedankt daarvoor!