Ik ben zeer tevreden zowel over Miranda en het product. Ik kan iedereen het aanraden.

Het 1:1 dieet is met de producten die lekker smaken en makkelijk zijn én de goede en professionele begeleiding van de consulent (Sandra Puttenaar) een prima manier om gewicht te verliezen en het... Het 1:1 dieet is met de producten die lekker smaken en makkelijk zijn én de goede en professionele begeleiding van de consulent (Sandra Puttenaar) een prima manier om gewicht te verliezen en het behaalde streefgewicht te behouden!!

Ik heb alles als prettig ervaren! zat wel eens in een dip maar Miranda wist het dan Zo te brengen dat ik weer vrolijk de deur uitging..

Christiaan Eichelsheim

Het was een prettig traject met Carina. Een duidelijke uitleg en goede coaching. Naar iedere afspraak ging je er weer met volle motivatie tegenaan. Zou haar zeker aanraden bij vrienden en familie.

Isabelle Jansen

Ik ben geweldig geholpen door de kundige, vriendelijke en meelevende Alicia. Ik ben zeer tevreden over de bereikbaarheid van mijn consulente. Als ik even niet wist wat ik wel en niet mocht eten, kon... Ik ben geweldig geholpen door de kundige, vriendelijke en meelevende Alicia. Ik ben zeer tevreden over de bereikbaarheid van mijn consulente. Als ik even niet wist wat ik wel en niet mocht eten, kon ik haar berichten en had ik snel een antwoord. Dit vond ik een super fijne service, het hielp mij goed om het vol te houden.
Het dieet zelf was goed te doen. Eenmaal in het ritme had ik hier geen moeite meer mee. Het dieet werd goed aangepast om mijn levensstijl. Door de duur en de stappen van het dieet heb ik het volle vertrouwen dat ik nu na al 2 maanden stabiel te zijn kwa gewicht, dit goed vol ga kunnen houden. Ik voel mij energiek en mijn zelfvertrouwen heeft een enorme boost gehad! Ik wil Sandy en Alicia enorm bedanken voor al hun hulp!

Karin Bernards

Ans is echt een topper.
- Ze denkt in alle oppervlakken met je mee.
- Ze is een luisterd oor.
- Ze helpt je mee voor het behalen van je doel.
- Ze blijft realistisch.
Ans is echt een topper.
- Ze denkt in alle oppervlakken met je mee.
- Ze is een luisterd oor.
- Ze helpt je mee voor het behalen van je doel.
- Ze blijft realistisch.

Zo kan ik nog een hele lijst maken. Ik heb goede resultaten bij Ans mogen behalen waar ik haar heel dankbaar voor ben.
Helaas heb ik mijn doel nog niet behaald, maar Ans.. Ik kom zeker bij je terug!

Altijd een luisterend oor en goeie tips! Heel fijn begeleid door Petra!

Jacqueline Damen

Verleden jaar in Mei ben ik begonnen met het dieet bij Sandra. Een collega van mij was veel afgevallen, en haar heb ik gevraagd hoe zij dit had gedaan. Cambridge dus, ik ben dit gaan opzoeken en heb... Verleden jaar in Mei ben ik begonnen met het dieet bij Sandra. Een collega van mij was veel afgevallen, en haar heb ik gevraagd hoe zij dit had gedaan. Cambridge dus, ik ben dit gaan opzoeken en heb me aangemeld. Bij Sandra had ik mijn Intake. We hebben geen streefgewicht gesteld, maar ik zou aangeven wanneer ik het goed vond. Ik ben begonnen in stap 2 en heb dit een paar weken gedaan omdat ik hier een goed resultaat bij had. Langzaamaan steeds een stap verder. Met echt wel veel etentjes en feestjes. Maar van Maandag tot en met Vrijdag hield ik mij aan het dieet. Ik ben van maat xl naar maat m gegaan. Na 3 maanden heb ik mij nog gewogen bij Sandra en was ik op gewicht gebleven. Ik weet nu zelf hoe ik mijn eetpatroon kan aanpassen om toch lekker te eten maar wel op gewicht te blijven. In de vakantie ben ik 2,5 kilo in 3 weken aangekomen waarvan er alweer 1 af is. Ik weet dat als het toch minder gaat, ik weer bij Sandra terecht kan. Want die weegmomenten zijn voor mij wel een stok achter de deur.

Mooie methode met gegarandeerd resultaat.
Jammer dat de chipjes niet meer in systeem zitten.

Een hele fijne begeleiding. Begrijpt duidelijk hoe dingen werken.
Een hele fijne begeleiding. Begrijpt duidelijk hoe dingen werken.
Blijft je altijd motiveren om door te gaan. Als je komt staat de koffie altijd klaar, met een gezellig/sociaal praatje, maar ook over hoe alles met je dieet gaat of juist niet goed gaat.

Een consulente die ik echt kan aanraden!