Harma Van Tamelen

Monique is zeer ter zake kundig en weet je keer op keer weer te motiveren.
Monique is zeer ter zake kundig en weet je keer op keer weer te motiveren.
Bovendien is zij een hele goede coach en ik vind het altijd weer superfijn om een gesprek met haar te hebben waarin zij tips en tricks geeft.
Kortom ik ben door Monique heel goed begeleid en super tevreden over het resultaat.

Henriëtte Visscher

Mirjam was echt een hele fijne begeleider. Ik weet nog heel goed toen ik binnen kwam de eerste dag en dacht: ‘ oh wat fijn niet zo’n slanke den!’
Stiekem kan je daar best wel om lachten, maar...
Stiekem kan je daar best wel om lachten, maar het was vooral heel fijn. Mirjam kon je echt in je inleven. Ze had hele fijne coaching en altijd wel ideeën of opties. Ook als het even niet zo lekker ging bleef ze positief. Mega fijn!
Dankjewel Mirjam voor alles❤️

Angela Visser-Winkel

De begeleiding heb ik als heel prettig ervaren. Monique is heel begripvol, ondersteunend, mee denkend, ervaringsdeskundig, altijd bereikbaar.
Kortom, een lief en warm persoon die je helpt je...
Kortom, een lief en warm persoon die je helpt je doel te bereiken. De producten wisselde ik af qua smaak en dat werkte voor mij heel goed. Zo werd het niet eentonig. Heb het als een hele fijne tijd ervaren! Hartelijk bedankt daarvoor!

De betrokkenheid en doelgerichtheid van Monica heb ik als heel plezierig ervaren. Mijn doel leek ook haar doel, waardoor het voelde alsof je het samen deed. Ze kan zich goed inleven in de... De betrokkenheid en doelgerichtheid van Monica heb ik als heel plezierig ervaren. Mijn doel leek ook haar doel, waardoor het voelde alsof je het samen deed. Ze kan zich goed inleven in de uitdagingen die je in het proces tegenkomt en is in staat je hier op een heel natuurlijke en positieve manier doorheen te loodsen.

Nicolette Troeleman

Na er een tijdje tegenaan gehikt te hebben, ben ik in april begonnen met het 1:1 Diet. Inmiddels ben ik zelfs iets meer afgevallen dan mijn streefgewicht was en zit ik weer lekker in mijn vel. Voor... Na er een tijdje tegenaan gehikt te hebben, ben ik in april begonnen met het 1:1 Diet. Inmiddels ben ik zelfs iets meer afgevallen dan mijn streefgewicht was en zit ik weer lekker in mijn vel. Voor mij werkt deze manier van gewicht verliezen heel goed. De producten smaken goed en het feit dat je vanaf de eerste fase 1 echte maaltijd per dag eet helpt om het vol te houden. Het feit dat je 1x per week op de weegschaal staat, is echt een stok achter de deur! De begeleiding door Petra Matray heb ik heel prettig gevonden. Petra is echt geïnteresseerd, enthousiast en altijd bereikbaar voor vragen.

Maaike van Bezooijen

Ik heb het 1:1 dieet bij Monica gevolgd.
Ik heb het 1:1 dieet bij Monica gevolgd.
En heb daarbij mijn doel behaald. Wat ik ontzettend fijn vond was haar eerlijkheid. Haar support, en haar doorzettingsvermogen naar mij toe. Kijken waar dingen vandaan kwamen waarom ik niet afviel, mezelf een spiegel voor houden. Goede gesprekken met een traan en een lach. Ik zou een idee Monica aanraden… en wanneer ik weer wat hulp zou nodig hebben , dan weet ik haar zeker weer te vinden.

Ashley Huzink

Erg tevreden!!

De begeleiding van Bianca als mijn 1 op 1 dieet consultant was buitengewoon waardevol. Haar kennis over het dieet en voedingsprincipes was indrukwekkend. Ze gaf duidelijke en deskundige uitleg over... De begeleiding van Bianca als mijn 1 op 1 dieet consultant was buitengewoon waardevol. Haar kennis over het dieet en voedingsprincipes was indrukwekkend. Ze gaf duidelijke en deskundige uitleg over de verschillende aspecten van het dieet, en ik voelde me altijd goed geïnformeerd over wat ik deed en waarom.

Maar wat Bianca echt onderscheidde, was haar empathie. Ze begreep de uitdagingen en emoties die gepaard gaan met gewichtsverlies en levensstijlverandering. Ze luisterde altijd met geduld naar mijn vragen en zorgen, en ze moedigde me aan op momenten dat ik het moeilijk had. Haar begrip en ondersteuning maakten veel dingen gemakkelijker.

Ik ben dankbaar voor haar begeleiding, want ze speelde een cruciale rol in mijn succes naar een gezondere levensstijl.

Ik ga altijd met plezier naar Ruby-ann toe. Ze geeft goeie adviezen en realistische doelen.

Het 1 op 1 dieet was een geweldige ervaring voor mij! Ik ben erin geslaagd om succesvol mijn streefgewicht te bereiken en heb me nog nooit zo gezond en energiek gevoeld. Het persoonlijke... Het 1 op 1 dieet was een geweldige ervaring voor mij! Ik ben erin geslaagd om succesvol mijn streefgewicht te bereiken en heb me nog nooit zo gezond en energiek gevoeld. Het persoonlijke begeleidingsaspect was echt waardevol, omdat mijn consultant me constant heeft gemotiveerd en geholpen om mijn doelen te bereiken. De variëteit aan maaltijdvervangers maakte het gemakkelijk om het dieet te volgen, en ik heb geleerd om gezondere eetgewoonten te ontwikkelen. Over het algemeen ben ik zeer tevreden met mijn resultaten met het 1 op 1 dieet en raad ik het ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een effectieve manier om gewicht te verliezen en een gezondere levensstijl te omarmen.. Dank Jeroen 🙏