Perfecte afval methode, genoeg variatie in producten. En het stappenplan is ook heel fijn. En wat ook plezierig is je kunt het op je eigen tempo doen. Na het bereiken van je doel, mag je steeds... Perfecte afval methode, genoeg variatie in producten. En het stappenplan is ook heel fijn. En wat ook plezierig is je kunt het op je eigen tempo doen. Na het bereiken van je doel, mag je steeds iets meer eten. En dit alles met een goede begeleiding

Annelies de Boer

Ik had er een hard hoofd in of dit me zou lukken maar Marieke heeft mij zo goed begeleid dat het eigenlijk vanzelf ging 😄

Maria

Hele fijne consulente, goede tips en feedback en goed vol te houden dieet met het gewenste resultaat :)

Veel variatie in heerlijke producten en daarbij ‘normale’ gezonde voeding eten.
Al een geweldig resultaat bereikt, onder de fijne begeleiding van Tamara.
Bijzonder dat geen dieet lukt...
Veel variatie in heerlijke producten en daarbij ‘normale’ gezonde voeding eten.
Al een geweldig resultaat bereikt, onder de fijne begeleiding van Tamara.
Bijzonder dat geen dieet lukt maar 1:1 het gewenste resultaat laat zien zonder inspanning!
Bij twijfel…. Gewoon bellen en een afspraak plannen!

Ik ben heel tevreden met het resultaat. Dit is de derde keer dat ik dit doe en nu heb ik eindelijk het resultaat wat ik wilde. Mede door de begeleiding die ik nu heb gehad. En ik zat helemaal in de... Ik ben heel tevreden met het resultaat. Dit is de derde keer dat ik dit doe en nu heb ik eindelijk het resultaat wat ik wilde. Mede door de begeleiding die ik nu heb gehad. En ik zat helemaal in de vlo. Als bij elkaar en tevreden mens.

Met de juiste coaching, heb ik mijn doel behaald!
Ontzettend blij met de begeleiding van Sandra.
Met de juiste coaching, heb ik mijn doel behaald!
Ontzettend blij met de begeleiding van Sandra.
Ze neemt de tijd om naar je te luisteren en weet de juiste adviezen te geven om je te motiveren.

Paula Oosterwijk

Erg tevreden over het 1 op 1 dieët met Tineke!
Ze is erg betrokken en geeft goede tips en lekkere “gezonde” recepten.
Als het even iets minder gaat dan helpt ze je goed om de draad weer op...
Erg tevreden over het 1 op 1 dieët met Tineke!
Ze is erg betrokken en geeft goede tips en lekkere “gezonde” recepten.
Als het even iets minder gaat dan helpt ze je goed om de draad weer op te pakken.
Kortom, een aanrader!

Roos Bink

Na de intake eigenlijk direct een positief gevoel. Het gevoel dat ik het samen met Sandra aanging. Dat is ook zo gebleven. Bij elk bezoek een goed gesprek en met motivatie weer de deur uit! Sandra... Na de intake eigenlijk direct een positief gevoel. Het gevoel dat ik het samen met Sandra aanging. Dat is ook zo gebleven. Bij elk bezoek een goed gesprek en met motivatie weer de deur uit! Sandra ga zo door, ik weet zeker dat je er nog velen over de finishlijn kan coachen!

Bibi is de beste! Ik hoop mijn motivatie terug te vinden om mijn volgende doel te kunnen behalen

Bij Aletta voel ik me altijd erg op mijn gemak. Ik durf eerlijk te vertellen hoe het met mij gaat en hoe het met mijn dieet gaat, ook als het even iets minder goed gaat. Aletta weet mij altijd weer... Bij Aletta voel ik me altijd erg op mijn gemak. Ik durf eerlijk te vertellen hoe het met mij gaat en hoe het met mijn dieet gaat, ook als het even iets minder goed gaat. Aletta weet mij altijd weer te motiveren en ik ga altijd met een positief gevoel de nieuwe week in! Ik ben al heel wat kilo’s afgevallen en ga de laatste paar kilo ook nog even uitzwaaien! Daarnaast is het heel
fijn dat ik ook tussendoor gemakkelijk even contact met Aletta kan leggen als ik vragen heb of extra motivatie nodig heb. Echt een top consulent!