Ik ben op een heel fijne manier begeleid en ben in een bepaalde tijd een hoeveelheid afgevallen dat ik graag wilde! Mede dankzij de stimulans en (twee)wekelijkse controle. Dat was voor mij een... Ik ben op een heel fijne manier begeleid en ben in een bepaalde tijd een hoeveelheid afgevallen dat ik graag wilde! Mede dankzij de stimulans en (twee)wekelijkse controle. Dat was voor mij een goede stok achter de deur.

Ik ben tevreden over de begeleiding, helaas sta ik door persoonlijke omstandigheden enorm stil…

Jeroen Slager

Plezierige start, lekker vlot en behulpzaam.

Dorien Souverein-Padding

Tot nu toe een fantastische ervaring. Naast dat het goed gaat met de kilos is het ook erg leuk om met Ingeborg te sparren over hoe mijn doel te bereiken. Top gewoon.

Wendy

Sandra is een heel lief en kundig persoon. Ze weet waar ze over praat en heeft hart voor de cliënten. Ze heeft goede tips, denkt mee en weet je te motiveren. Echt een topper!

Nathalie Kloosterboer

Ik kwam bij Tineke terrecht omdat ik veel goede verhalen over haar had gehoord.

Ik kwam bij Tineke terrecht omdat ik veel goede verhalen over haar had gehoord.

Door hielspoor was ik de afgelopen twee jaar veel minder actief en ook beperkt geworden in mijn dagelijkse beweging.
Hierdoor slopen de kilos er toch bij.
Mijn voornemen was een paar kilo af te vallen om mij zo weer wat fitter te worden.
Ook las ik een artikel dat het minderen of stoppen met koolhydraten kon helpen tegen hielspoor. Genoeg redenen om streng te starten met stap 1 en even helemaal te resetten.

Tineke was altijd vriendelijk en betrokken. Een consult voelde nooit als een obstakel, maar juist als een gezellige stok achter de deur Het dieet sloeg goed aan en was voor mij erg goed vol te houden.

Nu al weer een tijdje geleden dat ik het dieet heb afgebouwd. Wel wat meer dat een paar kilo kwijt en voor 90% van mijn hielspoor.
Ik was eerst bang dat als ik weer normaal zou eten, ik ook weer aan zou komen. Maar door het stappenplan, is dat juist niet gebeurd.

Ik eet nog altijd haast geen geraffineerde suikers, omdat ik mij daar zelf veel beter bij voel, en ben heel blij met het resultaat.

Tineke bedankt voor de goede begeleiding.

Areke Engelen

Marielle is een super enthousiaste, lieve, vriendelijke consulente die motiveert en meedenkt. Ik heb verschillende consulenten gehad door de jaren, maar bij Marielle voelde ik me gehoord en gezien.

Zeer tevreden 😊

Stefanie

Altijd even vriendelijk en toegankelijk.
Erg motiverend waardoor je door gaat.
Vond het fijn om er naar toe te gaan.