Kersje Lahumeten

In het verleden heb ik cambridge gedaan en liep al een tijdje met het idee rond om dat weer te gaan doen.
Ik zag dat er een 1:1 diet consulente vlakbij was en heb Esther gebeld.
Ik ben...
Ik zag dat er een 1:1 diet consulente vlakbij was en heb Esther gebeld.
Ik ben inmiddels zoveel weken verder en ben blij dat ik die stap heb genomen.
Ze begeleid je goed in welke voeding goed of minder goed voor je is, en ook dat beweging ook heel belangrijk is.
Als er iets is kan ik Esther altijd bellen of appen, en dat geeft ook een fijn gevoel.
Dus, als je nog twijfelde of je het wel of niet zou doen, neem vrijblijvend contact met haar op want voor je het weet is het zomer en dan heb je spijt dat je niet eerder bent begonnen!

Ik kom nu al een aantal weken bij Aletta. Iedere keer gaat de voordeur met een enthousiaste en vrolijke goedemorgen open! Afvallen wordt er bijna een feestje van ;-)
Aletta is voor mij de stok...
Aletta is voor mij de stok achter de deur. Diegene die zorgt dat ik tot nu toe iedere week afval. Ze is realistisch en snapt dat het door externe factoren soms lastig is om je strikt aan het dieet te houden. Hier geeft zij tips voor of bespreekt of het handig is om naar een volgende stap te gaan.
Gedurende de week komen er motiverende appjes binnen die je weer even op scherp zetten.

De producten zijn prima. Voor ieder wat wils en ook voor ieder moment. Soms ben ik de hele dag voor werk onderweg en is het handig om kant en klare producten mee te hebben.

Ik ben nog niet bij mijn streefgewicht maar heb er alle vertrouwen in dat we er samen gaan komen.

Vivianne Leeflang

Toen ik de foto van Linda zag had ik direct een positief gevoel over haar. En dat werd nog eens bevestigd bij het 1e consult : wat een enthousiasme & deskundigheid straalt Linda uit !! Per persoon... Toen ik de foto van Linda zag had ik direct een positief gevoel over haar. En dat werd nog eens bevestigd bij het 1e consult : wat een enthousiasme & deskundigheid straalt Linda uit !! Per persoon kijkt ze in welke stap hij/zij het beste kan beginnen. Linda is echt een coach die het hele traject naast je staat , echt zo fijn . De producten zijn erg lekker , vind t echt een geniet momentje 😊

Ik heb goede ervaringen op gedaan. Het doel is bereikt en de begeleiding was erg prettig. Met name de flexibiliteit en vriendelijkheid.

Saskia ter Braak

De begeleiding van Carina is betrokken en goed. Ze denkt met je mee als het wat minder gaat met afvallen en geeft tips. Via Instagram deelt ze ook gerechten zodat je kunt zien hoe je de producten op... De begeleiding van Carina is betrokken en goed. Ze denkt met je mee als het wat minder gaat met afvallen en geeft tips. Via Instagram deelt ze ook gerechten zodat je kunt zien hoe je de producten op een andere manier kunt gebruiken.

Alice

Annemarie is realistisch, motiverend, weet waar ze mee bezig is en doet dit met enthousiasme en sleept je daardoor ook door de tijden heen als het even moeilijk gaat.
Mijn ervaring met...
Mijn ervaring met Annemarie als consulent
“ bist een topper”

Marina

Carina is deskundig in haar werk, makkelijk te bereiken. Ze luistert aandachtig en geeft duidelijke uitleg over het hel traject van 1:1 Diet, producten, valkuilen. Ze is enthousiast maar weet ook... Carina is deskundig in haar werk, makkelijk te bereiken. Ze luistert aandachtig en geeft duidelijke uitleg over het hel traject van 1:1 Diet, producten, valkuilen. Ze is enthousiast maar weet ook aan te geven als het wat minder gaat hoe daar mee om te gaan. Het dieet is overzichtelijk en makkelijk te volgen. De eerste paar dagen is flink omschakelen maar dan gaat het vanzelf. Je raakt steeds gemotiveerder gezien het resultaat en de metingen die gedaan worden. Alles gebeurd in goed overleg. Op Instagram is Carina actief staan leuke en motiverende filmpjes op. Per stap staan er fijne idee recepten om te maken. Met name haar bereikbaarheid en deskundigheid geeft veel vertrouwen dat je serieus wordt genomen. Carina is een prettige rustige coach.
Er is een mogelijkheid tot videobellen als face to face niet lukt en bij vragen tussen door mag je altijd appen.
Ik ben zeer tevreden

Lenie

Linda is een super fijn persoon die altijd.klaar staat voor je met advies en hulp, goede tips belangstelling kortom een fijn iemand om als consulente te hebben. Het dieet en de behaalde resultaten... Linda is een super fijn persoon die altijd.klaar staat voor je met advies en hulp, goede tips belangstelling kortom een fijn iemand om als consulente te hebben. Het dieet en de behaalde resultaten ben.ik erg blij mee, het is duidelijk en goed te doen.

We (ik samen met mijn vrouw) hebben ruim een half jaar wekelijks contact gehad met Miranda en dit heeft ons geholpen onze doelen te behalen. We zijn dan ook erg tevreden!

Antonia van Ingen Concas 1,2, 4, klres, 4

Ik ben enorm trots met mijn resultaat, maar zonder mijn coach Patty had ik het niet gered. Ik zie de zomer zeer zonnig tegemoet