Veneta

Kwaliteit

Rianne

Vouwgordijnen Nova besteld, Kwaliteit viel erg tegen, de onderkant van het vouwgordijn is niet strak, stof hing door. Zijkanten zijn niet recht. Mocht opnieuw bestellen, heb toen Truth besteld. Bij... Vouwgordijnen Nova besteld, Kwaliteit viel erg tegen, de onderkant van het vouwgordijn is niet strak, stof hing door. Zijkanten zijn niet recht. Mocht opnieuw bestellen, heb toen Truth besteld. Bij levering de verkeerde kleur ontvangen en bij de nalevering van een ander vouwgordijn wel de goede kleur ontvangen, waardoor ik nu 2 verschillende kleuren vouwgordijnen heb. Hoop gedoe steeds. Ik raad dit bedrijf niet aan.

Opvallende sterke punten:

Sterk punt weet ik niet, zwak punt is de afwerking

Reactie Veneta:

Beste Rianne,
Beste Rianne,
Bedankt voor het achterlaten van jou review! Wij waarderen het enorm dat jij hiervoor de tijd hebt genomen. Vanuit je adviseur hebben we begrepen dat er inmiddels contact is en er word gewerkt aan een oplossing. Mocht je vragen hebben horen we dat graag!
Tyra - Veneta.com

Sandra

Hele snelle levering en een goede bezorging

Mooie kwaliteit

A.fleury

Snel contact kunnen maken

Roel Biggelaar van den

Een correct precieze opmeting aan huis en snelle levering, alles top in orde.

Precies, correct, snel

x

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Opvallende sterke punten:

vlotte levering en goed telefonisch contact

Veneta

Erg vriendelijk bedrijf,zeer correct šŸ‘

Meedenkend,

Ellen van Vroenhoven

Erg goed. Makkelijke aan huis service, veel stof stalen en snelle levering. Prijs viel me ook alles mee.

Opvallende sterke punten:

Goede verzending. Gordijnen hangen meteen strak. Makkelijk zelf te monteren. Fijne prijs.

Margot

Iets vertraging in levering maar kon veneta niets aan doen. Ophangen ging gelukkig als een sneltrein en 3 gordijnen hingen letterlijk binnen 10 minuten super passend. Mooi systeem en resultaat boven... Iets vertraging in levering maar kon veneta niets aan doen. Ophangen ging gelukkig als een sneltrein en 3 gordijnen hingen letterlijk binnen 10 minuten super passend. Mooi systeem en resultaat boven verwachting

Perfect passend, zeer makkelijk

Anja van Bentum

Super, snelle levering betjes geholpen

Klant vriendelijkheid

Andy

Goed telefonisch geholpen door Robin, kwalitatief goed materiaal, zeer tevreden.
Materiaal lijkt wel zwaar te zijn voor het trekkoorden systeem.

Makkelijke montage.