Veneta

Kwaliteit

J. Rode

Positief en zéér goede ervaring.

Opvallende sterke punten:

De sterke punten van Veneta zijn, zoals bovengenoemd, het bestelgemak, een uitstekende, service en klantgerichte Klantenservice. De meetvrrzekering en het meedenken met de klant bij onvoorziene... De sterke punten van Veneta zijn, zoals bovengenoemd, het bestelgemak, een uitstekende, service en klantgerichte Klantenservice. De meetvrrzekering en het meedenken met de klant bij onvoorziene omstandigheden. Top bedrijf!

Femke

Zeer tevreden, hele mooie precies passende raambekleding!

Opvallende sterke punten:

Precies op maat, mooie kwaliteit, goede communicatie over levering

Arné

Veneta komt zijn afspraken na en houd je heel duidelijk en netjes op de hoogte over je bestelling! Onze jaloezieën werden zelfs op koningsdag bezorgd, echt een aanrader!

Snelheid van de levering

Edith

Hoge Service en alles gaat supper vlot

Opvallende sterke punten:

Design en gemak van installeren. Anderen valt dit ook op. Ik heb al meerdere vrienden en familie enthousiast gemaakt voor jullie!

Milly van Oers

Geweldige service en perfect eindresultaat

Opvallende sterke punten:

Adviesgesprek was top, nieuwe inzichten en goed advies. Jaloezieën waren ook perfect ingemeten en plaatsen was fluitje van een cent

Nellie

Leveren een goed produkt

Alles

S.g.

Super!

Communicatie

Blabla

Na een meetconsult aan huis plissé gordijnen besteld. Vriendelijke adviseur, duidelijke uitleg, snelle levering en mooie kwaliteit. Gemakkelijk zelf te monteren. Één minpuntje: de bijgeleverde... Na een meetconsult aan huis plissé gordijnen besteld. Vriendelijke adviseur, duidelijke uitleg, snelle levering en mooie kwaliteit. Gemakkelijk zelf te monteren. Één minpuntje: de bijgeleverde schroeven waren niet helemaal geschikt voor onze hardhouten kozijnen. Graag hadden we sterkere schroeven bijgeleverd gekregen.

Opvallende sterke punten:

Mooie kwaliteit en goede service

Eva

Fijne ervaring! Eerst online advies geprobeerd, daar kwamen we niet heel veel verder mee. Nogmaals advies aangevraagd alleen dan aan huis. Mega blij mee!! Veneta neemt alle stalen mee, meet alles op... Fijne ervaring! Eerst online advies geprobeerd, daar kwamen we niet heel veel verder mee. Nogmaals advies aangevraagd alleen dan aan huis. Mega blij mee!! Veneta neemt alle stalen mee, meet alles op en neemt de tijd. Gelijk een bestelling geplaatst en alles kwam binnen 3 weken binnen. Door de bijgeleverde instructies alles gemakkelijk zelf opgehangen. Erg blij met de producten!

Opvallende sterke punten:

Stalen die snel geleverd worden, Advies aan huis in het weekend & Makkelijke instructies voor het ophangen van de producten

Diona Boganen

Klantvriendelijk, komen afspraken na en melden als iets vertraagd is ook al scheelt het maar een dag.

Snelle en goede service