T. Thoonen

Heb het als een plus ervaren dat de mogelijkheid bestaat(uiteraard tegen voorwaarden) om je aankoop op zicht te kunnen aanschaffen.

Leuk en gemotiveerd personeel. Heb het als een plus ervaren dat de mogelijkheid bestond om je evt aankoop op “zicht” mee te kunnen nemen tegen voorwaarden.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoelen en hopen u nog vaker te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nijmegen

Sillessen

Ik voelde me welkom.

Flexibele inrichting meubels

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Super fijn om te horen dat u zich welkom voelde in onze winkel! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!

Marjolijn

Top

Stefano, medewerker

Beste Marjolijn,
Beste Marjolijn,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Stefan! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nijmegen

Henk Hofman

Vlotte en nette communicatie

winkel is heel decoratief ingericht, mooie voorbeelden

Beste Henk,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel. Wij wensen uw veel plezier met uw aankoop!

Eric severin

Netjes

Compleet

N.V.T

Beste Eric,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!
Pronto Wonen...
Beste Eric,

Henrita

De ervaring was goed, alles werd mij duidelijk uitgelegd en er werd ook geluisterd naar mijn wensen.

Goede service

Beste Henrita,
Beste Henrita,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel leuk om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u alvast heel veel plezier hiermee!

Henk van Haaren

Heel goed geholpen

Beste Henk,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!

Joke. An Hattem

Een fijne ontvangst en goed geholpen

Veel keuze en klantvriendelijk personeel

Kan er geen bedenken

Beste Joke,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent in onze winkel! Verder wensen wij u veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke...
Beste Joke,

Rob Leerentveld

Prima winkel, veel keuze en leuke accessoires.

Ruime keuze tegen leuke prijzen!

Nvt

Beste Rob,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij hopen u nog vaker te mogen verwelkomen!
Pronto...
Beste Rob,

W.KE

Prima geholpen !

Prima hulp gehad bij keuze en koop

gb

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Verder wensen wij u alvast veel plezier met de nieuwe hoekbank en fauteuil!