Carglass

Piet

Wat een service

Uw ervaring

Vrij genomen om thuis te kunnen zijn voor een afspraak, wordt je een paar uur van te voren doodleuk opgebeld dat ze niet komen omdat ze zogezegd niet zeker zijn bij welke verzekering ( bij onszelf... Vrij genomen om thuis te kunnen zijn voor een afspraak, wordt je een paar uur van te voren doodleuk opgebeld dat ze niet komen omdat ze zogezegd niet zeker zijn bij welke verzekering ( bij onszelf of de tegenpartij)de glas schade verhaald gaat worden.
Er is midden in de nacht een stoeptegel door de voorruit van onze auto gegooid. Aangiften bij de politie gedaan, bij de verzekering gemeld (we zijn hiervoor gedekt) en dan komen ze gewoon niet……. En dan krijg je een telefonist aan de telefoon die zegt ja, uhh sorry. Ik kan hier niets aan doen

Yvonne Niemeijer

Nieuwe voorruit

Uw ervaring

Super snel geregeld en die meneer die mn raam plaatste, heeft mn zijramen van de auto ook nog schoongemaakt en binnen in de auto gestofzuigd! Wat een service!!

Erik Groenewoud

Fantastisch geholpen door uiterst vriendelijk personeel 🙏💪👍✔️

Uw ervaring

Vandaag ruit van Zafira onderaan gerepareerd

Peter Botman

Zijruit vervangen

Gisteren zou mijn zijruit na 2 maanden levertijd gemonteerd worden
Het was de verkeerde dus de goede besteld levertijd onbekend!!
Nog 2 maanden wachten?
Ik baal als een stekker!

PK

100% Satisfied

Uw ervaring

I had an exceptionally positive experience at Carglass. From the moment I scheduled an appointment with them, they consistently communicated the duration of the appointment. Upon arrival, I was... I had an exceptionally positive experience at Carglass. From the moment I scheduled an appointment with them, they consistently communicated the duration of the appointment. Upon arrival, I was genuinely impressed by the professionalism and amiable demeanor of the staff. The technician responsible for replacing my windshield diligently kept me informed at each stage of the process. I wholeheartedly recommend Carglass to anyone in need of automotive windshield repair.

Petra

Perfecte service

Uw ervaring

Snelle service en alles weer perfect in orde. En ik kon zelfs gebruik maken van een leenfiets. Bedankt Carglass Veendam

jack

Service

Uw ervaring

afgelopen zaterdagnacht zijruit ingeslagen, kon zondag om 13.30 al terecht voor een noodvoorziening en meteen alle glas in de auto verwijderd. Dank

Rob colenbrander

Ruitenwissers

niet positief, men doet voorkomen speciale prijs voor ruitenwisser
niet positief, men doet voorkomen speciale prijs voor ruitenwisser
setje , voor+achter. 59 toch even op internet gekeken. wat blijkt compleet setje kost 35 euro te kosten. wil echt wel voor fysieke winkel iets meer betalen maar dit is klanten naaien.

Suzan

Super service!

Uw ervaring

Vanmorgen in Nieuwegein fantastisch geholpen door Yuri. Prettige communicatie. Gastvrije ontvangst. En als je naast het vakkundig repareren van de ruit ook extra dingen doet als de raampjes even... Vanmorgen in Nieuwegein fantastisch geholpen door Yuri. Prettige communicatie. Gastvrije ontvangst. En als je naast het vakkundig repareren van de ruit ook extra dingen doet als de raampjes even schoonmaken, dan score je punten bij mij! Top.

Koenes

Tevreden!

Uw ervaring

Goed en snel geholpen bij Carglass Nijmegen Energieweg. Tweede keer nu in korte tijd met twee verschillende auto's. De mensen zijn vriendelijk en professioneel. De garage is netjes en schoon en de... Goed en snel geholpen bij Carglass Nijmegen Energieweg. Tweede keer nu in korte tijd met twee verschillende auto's. De mensen zijn vriendelijk en professioneel. De garage is netjes en schoon en de koffie is lekker. De ruit is weer mooi!