Veneta

Veneta Klanten beoordelen Veneta met 9.3/10. Gebaseerd op 602 ervaringen.602

Bedrijfsinformatie

Bij Veneta vindt u altijd wat u zoekt; of u nu op zoek bent naar klassieke raambekleding zoals houten jaloezieën of juist naar moderne, zoals duo-rolgordijnen of vouwgordijnen. Ook vindt u in ons assortiment top-down of bottom-up plisségordijnen geschikt voor rechte, draaikiep- en dakramen. Voor iedere ruimte vindt u wel geschikte raambekleding, kleed bijvoorbeeld uw badkamer aan met aluminium jaloezieën of vochtbestendige PVC jaloezieën. Nieuw in ons assortiment zijn onze hoogwaardige gordijnen
Adres
Schrevenweg 14
8024 HA Zwolle

Contactgegevens
E-mail: info@veneta.com
Logo Thuiswinkel keurmerk
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Veneta met 9.3/10. Gebaseerd op 602 ervaringen.
Kwaliteit

Veneta 1 beoordeling

Levering is een beetje rommelig gelopen. In eerste instantie waren niet alle beugeltjes meegeleverd. Er werden direct nieuwe opgestuurd, dit waren echter de verkeerde beugels. Daarna meteen weer nieuwe beugeltjes opgestuurd en dit waren de juiste, echter ontbraken er drie afwerkdopjes. Deze ook weer nageleverd. Aftersales is erg snel en keurig netjes. Alle problemen worden snel opgelost, alleen wel wat slordig.

Score voor Veneta:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede sales, service en aftersales.

Geen.

Score voor Veneta:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring met gudy! goed advies, denkt mee!.

Jeannet Rohaan
Jeannet Rohaan

Het bedrijf dat hun product heeft afgeleverd doet s'avonds voor de levering een mail uit.dat is veel te laat.kon op dat moment niks meer regelen zodat er niemand thuis was die dag.Heel jammer

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super!!duidelijk en snel geregeld.vriendelijk en goede service!!.

Cor van Ingen
Cor van Ingen

Reactie Veneta:

Bedankt voor uw reactie, wij wensen u veel plezier met uw jaloezieën!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super vriendelijk correct en verstand van zaken. meedenken met de klant.

Helemaal geen verbetering punten

Reactie Veneta:

Bedankt voor uw reactie, wij houden u op de hoogte per mail maar staan natuurlijk ook altijd telefonisch voor u klaar! Wij wensen u nog veel plezier met uw raamdecoratie.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer klantvriendelijk,je wordt op te hoogte gebracht op je bestelling via mails.

Cecile
Cecile

Wat meer structuur / overzicht op de website: is nu vrij druk en moet even zoeken.
Ook het advies bij de kleuren voor de plise gordijnen erbij (zoals: staaltjes tegen het licht houden / sommige kleuren erg geel als ze opgevouwen zijn / sommige kleuren/stoffen minder lichtdoorlatend etc)

Reactie Veneta:

Bedankt voor uw reactie, wij blijven investeren in onze site om het zo duidelijk mogelijk te maken. Met onze gratis kleurstalen kunt u goed het materiaal en de transparantie bekijken. Wij wensen u nog veel plezier met uw raamdecoratie!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijke website, prima aanvullende services, goede communicatie en mooie producten.

Is de slimste in Raamdecoratie van deze Generatie
Is de slimste in Raamdecoratie van deze Generatie

Reactie Veneta:

Bedankt voor uw reactie en de complimenten, wij wensen u veel plezier met uw raamdecoratie!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een te vrede klant. snel bereikbaar en de ervaring van ons is met veneta samen praten en doen.een goed fundament voor een betrouwbare deal. wij hebben een grote bestelling gedaan met een heel goed advies..
onze ervaring is dat wij een goede keuze hebben gemaakt om met veneta in zee te gaan..
met vriendelijke groet cor en bep.

Chantal
Chantal

Reactie Veneta:

Bedankt voor uw reactie, onze adviseur geeft een duidelijk beeld van de mogelijkheden en kan u direct alle kleuren en materialen laten zien! Wij wensen u nog veel plezier met uw raamdecoratie.

Veneta Raamdecoratie

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer prettige ervaring. ik heb me online aangemeld voor het plannen van een afspraak en werd.
de volgende dag al teruggebeld. de afspraak kon redelijk snel gemaakt worden..
de medewerker van veneta kwam keurig op tijd en heeft een zeer duidelijke uitleg gegeven van wat de mogelijkheden waren..
dit heeft zeker geholpen bij het maken van de uiteindelijke beslissing..
kortom... goede service, keurige medewerkers, zeker een aanrader!.

Reactie Veneta:

Bedankt voor uw reactie, wij komen graag bij u thuis om u te voorzien van het beste advies. Ook bij lastige raampartijen gaan wij op zoek naar de beste oplossing! Wij wensen u nog veel plezier met uw raamdecoratie.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed! een leuke zaak met fijn personeel die weten waar ze het over hebben. ik had advies nodig i.v.m. een lastige raampartij en de medewerker heeft mij zeer goed geholpen. het bestellen is makkelijk en de raamdecoratie werd zeer snel geleverd. al met al zeer tevreden en ik kan veneta aan iedereen aanraden!.

M. Hofman
M. Hofman

Ga zo door.

Reactie Veneta:

Bedankt voor uw reactie, onze adviseurs kunnen al uw vragen beantwoorden en u adviseren bij de juiste keuze. Wij wensen u nog veel plezier met uw raamdecoratie!

Veneta Raamdecoratie

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer vriendelijk, snel en goed geholpen. duidelijke uitleg, vakkundige mensen aan het werk. je krijgt op elke vraag een juist en goed antwoord. de prijzen zijn zeer goed.

Bedrijfsinformatie

Adres