Veneta

Veneta Klanten beoordelen Veneta met 9.4/10. Gebaseerd op 657 ervaringen.657

Bedrijfsinformatie

Bij Veneta vindt u altijd wat u zoekt; of u nu op zoek bent naar klassieke raambekleding zoals houten jaloezieën of juist naar moderne, zoals duo-rolgordijnen of vouwgordijnen. Ook vindt u in ons assortiment top-down of bottom-up plisségordijnen geschikt voor rechte, draaikiep- en dakramen. Voor iedere ruimte vindt u wel geschikte raambekleding, kleed bijvoorbeeld uw badkamer aan met aluminium jaloezieën of vochtbestendige PVC jaloezieën. Nieuw in ons assortiment zijn onze hoogwaardige gordijnen
Adres
Schrevenweg 14
8024 HA Zwolle

Contactgegevens
E-mail: info@veneta.com
Logo Thuiswinkel keurmerk
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Veneta met 9.4/10. Gebaseerd op 657 ervaringen.
Kwaliteit

Isabelle Viaene

Fijn contact met verkoper. duidelijk en overzichtelijk wat de kosten zullen zijn zonder aankoopverplichting. afhandeling volgens afspraak. blij met het resultaat.

Rita Simmelink
Rita Simmelink

Vond het jammer dat de tussentijd met contact met uw bedrijf en dat er voor het opmeten lange tijd tussen zit.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Via internet gevonden en sprak me meteen aan. ook het contact was prima.

JH Telnekes
JH Telnekes

Onze laatste bestelling werd in 2 keer bezorgd door verschillende bezorgdiensten. Dit was ons niet geheel duidelijk, maar kan ook aan ons gelegen hebben.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een jaar geleden raamdecoratie voor de woonkamer besteld en hierover waren wij zo tevreden dat we nu de gehele bovenverdieping en hal besteld hebben en inmiddels geleverd..
de heer paul simon is beide keren bij ons geweest om te meten en te adviseren en we zijn erg tevreden over zijn tips en zijn deskundigheid.

other 2

?

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed. vlot, vakkundig en mooie materialen van goede afwerking.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg vriendelijke en goede service!.

Ingmar nijholt
Ingmar nijholt

Bij het invoeren van bank gegevens blijven deze bewaard in computer handig om dit te verwijderen in overleg met klant

Reactie Veneta:

Bedankt voor uw reactie, ons advies is gratis en vrijblijvend. Wij willen graag dat u de juiste keuze maakt en geven u de tijd om na te denken over ons aanbod. Wij wensen u nog veel plezier me uw raamdecoratie!

Met vriendelijke groet, Veneta Raamdecoratie

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer vriendelijk geeft advies op maat niet opdringerig gewoon eigen keus top.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goeie service aan huis!!.

Veneta 1 beoordeling

Tijdblok montage is erg ruim. Dit is niet handig voor mensen die werken.

other 2

N.v.t.

Reactie Veneta:

Bedankt voor uw reactie, wanneer u voor onze montage kiest dan plannen wij een tijdsblok voor u in. Wij houden dit blok aan omdat de montage soms wat meer tijd in beslag neemt dan verwacht. Onze monteur neemt altijd een half uur van te voren contact met u op om het tijdstip door te geven. Wij wensen u nog veel plezier met uw raamdecoratie!

Met vriendelijke groet, Veneta Raamdecoratie

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaringen. duidelijk wat de mogelijkheden zijn en goed ingemeten. daarna goed gemonteerd.

Annie
Annie

Heel tevreden..
de raamdecoratie netjes opgemeten en geleverd..
goede service.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goeie service aan huis!!.

Bedrijfsinformatie

Adres