Veneta

Veneta Ook benieuwd naar feedback over de webshop Veneta? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company712
Uitstekend
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Veneta met 9.4/10. Gebaseerd op 712 ervaringen.
Kwaliteit

Gizella & Cosmin

Super dat ze bij je thuis komen meten en adviseren en dat alles gratis en vrijblijvend! .
na lang rondkijken deze site van veneta gevonden. nadat christian de boer was langs geweest om de boel in te meten en adviseren, o.a. ook om de juiste kleur uit te kiezen, waren onze plisségordijnen binnen de 2 weken geleverd. wij hebben alle ramen voorzien van plisségordijnen van veneta. voor beneden lichtdoorlatend en voor de slaapkamers verduisterend. het ziet er geweldig mooi uit en we zijn erg tevreden met de uitgekozen kleur die uitstekend past bij onze interieur. bij deze nogmaals dank, aan christian! levering gaat snel en wat ook fijn is dat veneta informeert je per e-mail over de orderstatus. installatie is verder heel eenvoudig. wij zijn er blij mee! .
een aanrader wat betreft klantvriendelijkheid, advies, prijs, levering en kwaliteit!.

William Schuurman
William Schuurman

Nadat we de bestelling geplaatst hadden kregen we geen orderbevestiging per mail. Als klant is het wel fijn om een officiële bevestiging te ontvangen. Na twee weken contact gezocht en toen bleek dat de order al bijna verzendgereed was. Verbeterpunt: Klant op de hoogte houden van orderstatus

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede opvolging en direct contact met de klant. we werden gebeld dat de verkoper onderweg was en dat was handig. op deze manier wisten we waar we aan toe waren en hoe laat hij kwam..
tevens de staaltjes die snel werden afgestuurd waren goed om een eerste indruk te krijgen met de kleurstelling.

Sylvia
Sylvia

Wij hadden meerdere ramen plissé gordijnen voor besteld. Vier ramen weken qua maatgevend mm of halve mm af van elkaar. Dan is het prettig als raam beter wordt omschreven. Alleen woonkamer dekt dan niet de lading.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service. bereikbaarheid is uitstekend en planning adequaat. erg prettig dat specialist thuis komt inmeten. hadden we het zelf gedaan was het waarschijnlijk niet goed gekomen.

Katja
Katja

Score voor Veneta:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service en een aardige medewerker die thuis d maten op kwam nemen.

Mitchell van Wees
Mitchell van Wees

Op de site zou het makkelijk zijn als er voorbeelden staan van elke stof. Met voorbeelden bedoel ik live foto's. (Aangezien mijn verwachtingen toch net iets anders waren dan het daadwerkelijke resultaat, wat overigens wel prima is).
Het is dus ook lastig om te bepalen welke maten je moet hebben, zeker voor iemand die hier geen verstand van heeft. Misschien is het handig om een filmpje te maken waar het uitgelegd wordt.

Reactie Veneta:

Bedankt voor uw reactie, wanneer u onze producten en systemen wilt bekijken dan raden wij altijd aan om een gratis advies gesprek in te plannen. Onze adviseurs kunnen direct de producten laten zien en alles voor u inmeten! Wij zijn momenteel bezig met het vernieuwen van onze inmeet instructies en montage handleidingen, daarnaast zijn wij constant bezig met het verbeteren van onze site. Hierdoor willen wij het gebruik van onze site vereenvoudigen en kunt u op uw gemak een bestelling online plaatsen. Wij wensen u nog veel plezier met uw raamdecoratie!

Score voor Veneta:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring met veneta is dat het vanaf het moment dat de vertegenwoordiger is geweest allemaal makkelijk verloopt, maar dat voordat hij/zij is geweest, ik moeite had met het bestellen van mijn producten..
ik vond het lastig om te bepalen hoe mijn producten er uiteindelijk uit kwamen te zien, als ik refereerde naar de site..
ook was het lastig om te bepalen welke maten ik nodig had. .
vandaar dat ik een bezoek van een vertegenwoordiger had aangevraagd.

S. Verhoeven
S. Verhoeven

Zeer klantvriendelijk!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima bedrijf met een goede service. mooie gordijnen en snel geleverd!.

jan alberts (56 jaar)
jan alberts (56 jaar)

Als op de website wordt aangegeven dat er op zaterdag genoeg ruimte is voor een afspraak en jullie bellen dan voor een doordeweekse afspraak is een beetje genant.

Reactie Veneta:

Bedankt voor uw reactie, wij nemen altijd telefonisch contact op om de afspraak definitief in te plannen. Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn kijken we naar de eerste mogelijkheid bij onze adviseur. Mocht dit niet mogelijk zijn dan stemmen wij de afspraak af op uw agenda. Wij wensen u nog veel plezier met uw raamdecoratie!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goedkoop, netjes, correct, duidelijk een een redelijk vlotte levering.

Geweldig
Geweldig

Hebben geen verbeterpunten

Reactie Veneta:

Bedankt voor uw reactie, onze adviseurs rijden door heel Nederland. Daarom komen wij graag gratis en vrijblijvend bij u thuis voor een advies afspraak. Wij wensen u nog veel plezier met uw raamdecoratie!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij wonen in katwijk aan zee dit was geen probleem wat afstand betreft van zwolle. alles klopte wat veneta aanbood zijn heel blij met al het geleverde. echte vaklui in dienst super.

Annie Mesken
Annie Mesken

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, vlotte service, duidelijke afspraken over de levering.

Bedrijfsinformatie

Bij Veneta vindt u altijd wat u zoekt; of u nu op zoek bent naar klassieke raambekleding zoals houten jaloezieën of juist naar moderne, zoals duo-rolgordijnen of vouwgordijnen. Ook vindt u in ons assortiment top-down of bottom-up plisségordijnen geschikt voor rechte, draaikiep- en dakramen. Voor iedere ruimte vindt u wel geschikte raambekleding, kleed bijvoorbeeld uw badkamer aan met aluminium jaloezieën of vochtbestendige PVC jaloezieën. Nieuw in ons assortiment zijn onze hoogwaardige gordijnen
Adres
Schrevenweg 14