Veneta

Kwaliteit

Mirjam Zwikker

Fijn bedrijf. Er tevreden. Goed in communicatie en product is ook zeer naar wens. Prijs/kwaliteit is dik in orde.

Opvallende sterke punten:

Heel fijn contact met meneer die thuis kwam. Goed geadviseerd en alles duidelijk uitgelegd.

Dylan

Zeer prettig

Opvallende sterke punten:

makkelijk te instaleren en ze zijn perfect

Staal

Duidelijk

Gerard

Prima snelle levering veel keuze en goede informatie tijdens de bestelling

Opvallende sterke punten:

Klantvriendelijk veel keuze prima informatie

jetske heida

Afgehandeld volgens afspraak
prima kwaliteit

kwaliteit van het product

Nienke heeren

Goed, in begin lastig te bevestigen en ik mis reserve schroefjes en schoentjes

Vriendelijk

Reactie Veneta:

Beste Nienke,
Bedankt voor je review, we waarderen het zeer dat je hiervoor de tijd hebt genomen.
Beste Nienke,
Binnen enkele werkdagen mag je een berichtje van je persoonlijke adviseur verwachten om alles even te bespreken en samen te kijken naar een passende oplossing.
Met vriendelijke groeten,
Chantal - Veneta.com

Dick

Prima telefonische hulp gehad en advies

Opvallende sterke punten:

Goede levering erg goed verpakt

Laurier

Goede service, is de prijs zeker waard

Opvallende sterke punten:

Een bedrijf is net zo goed als de service! Dat er iets mis kan gaan is overal, maar hoe je het oplost is belangrijker. Hier de plissé kering op tijd en netjes verpakt ontvangen. Inderdaad kinderspel... Een bedrijf is net zo goed als de service! Dat er iets mis kan gaan is overal, maar hoe je het oplost is belangrijker. Hier de plissé kering op tijd en netjes verpakt ontvangen. Inderdaad kinderspel om deze zelf te monteren. Het afgebroken handvat is keurig vervangen binnen een paar dagen. Super!

Rianne

Vouwgordijnen Nova besteld, Kwaliteit viel erg tegen, de onderkant van het vouwgordijn is niet strak, stof hing door. Zijkanten zijn niet recht. Mocht opnieuw bestellen, heb toen Truth besteld. Bij... Vouwgordijnen Nova besteld, Kwaliteit viel erg tegen, de onderkant van het vouwgordijn is niet strak, stof hing door. Zijkanten zijn niet recht. Mocht opnieuw bestellen, heb toen Truth besteld. Bij levering de verkeerde kleur ontvangen en bij de nalevering van een ander vouwgordijn wel de goede kleur ontvangen, waardoor ik nu 2 verschillende kleuren vouwgordijnen heb. Hoop gedoe steeds. Ik raad dit bedrijf niet aan.

Opvallende sterke punten:

Sterk punt weet ik niet, zwak punt is de afwerking

Reactie Veneta:

Beste Rianne,
Beste Rianne,
Bedankt voor het achterlaten van jou review! Wij waarderen het enorm dat jij hiervoor de tijd hebt genomen. Vanuit je adviseur hebben we begrepen dat er inmiddels contact is en er word gewerkt aan een oplossing. Mocht je vragen hebben horen we dat graag!
Tyra - Veneta.com

Sandra

Hele snelle levering en een goede bezorging

Mooie kwaliteit