Veneta

Veneta Ook benieuwd naar feedback over de webshop Veneta? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company787
Uitstekend
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Veneta met 9.4/10. Gebaseerd op 787 ervaringen.
Kwaliteit

Ingrid Schanstra
Ingrid Schanstra

Geen verbeterpunten. Alles perfect. Gedreven iemand die zijn vak verstaat. Goede communicatie over levering en montage.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Na de internetlink van veneta, heb ik een bezoek gebracht aan de showroom in zwolle. daar stapte direct iemand op me af en had uitgebreid de tijd voor advies. ik heb met hem afgesproken dat hij , bij mij thuis alles zou opmeten en stalen mee zou nemen..
dankzij de zeer enthousiaste manier waarop jelle remerie, dit deed, heb ik besloten direct een order te plaatsen..
sinds een paar dagen zijn mijn jalouzieen geplaatst. fantastisch, echt heel erg mooi. !!.

Jaloezieën en duettes
Jaloezieën en duettes
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service en binnen 2 weken geleverd. aanrader wanneer je mooie kwalitatieve raambekleding wilt hebben.

Hetty D'Andrea

Onderweg in de auto waren we op zoek naar een bedrijf in zwolle om gordijnen op maat te laten maken. ik kwam op de website van veneta terecht en die sprak me gelijk aan. we zagen dat ze een showroom hadden in zwolle en gingen er spontaan langs. we werden hartelijk ontvangen met een kop koffie en legden uit waar we naar op zoek waren. eigenlijk waren we super snel klaar, we wisten ongeveer wat we wilden en we werden vriendelijk geadviseerd en goed aangevoeld. bij veneta wordt vooral veel via internet besteld, maar wij vonden het fijn om de stoffen even 'live' te bekijken..
de gordijnen en jaloezieën werden thuis ingemeten en er werd gelijk een afspraak in de agenda gepland om ze te monteren..
ondanks ons scheve oude huis waren ze perfect ingemeten, want alles paste precies!.
super blij zijn wij dat wij voor dit bedrijf hebben gekozen en wat werken er leuke mensen!!!! de fotograaf kwam nog mooie foto's maken van het eindresultaat en die had ik dezelfde week al in mijn mailbox. top!.

Veneta 1 beoordeling

Mijn ervaring met veneta heb ik als zeer positief ervaren..
de website is duidelijk en overzichtelijk, zeer klant vriendelijk..
het meten van de kozijnen was snel gebeurd en ook de montage verliep soepeltjes. tezamen met het keurig op tijd komen voor bovenstaande werkzaamheden, maakt dit een bedrijf wat ik van harte kan aanbevelen. dit heb ik inmiddels bij diverse mensen gedaan.

Desiree Nijkamp
Desiree Nijkamp

Kon bezoek aan huis online plannen maar dit klopte niet en kon er veel later pas 1 komen omdat er eerde niemand in de regio was .. jammer .. net als de installatie vond ik lange wachttijd op zitten .. maar het eind resultaat was het wachten waard

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer vriendelijk te woord gestaan .. goede hulp en goede kwaliteit van het product .. vriendelijk en snel personeel die mij houten jaloezieën kwamen instaleren.

Bert de Vette
Bert de Vette
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Deskundige adviseur aan huis. snelle levering van maatwerk. prima produkt. deskundige montage.

Leonie

Wij zijn echt super geholpen door paul simon! de afspraak was snel gemaakt en kon zelfs s'avonds! de gordijnen en rolgordijnen werden na 1,5 week netjes zonder kreukels thuis geleverd! prima service.

Jan Willem Brandsma

Wij hebben ons hele huis laten bekleden door veneta. aangezien we 30 ramen hebben is dat nogal wat. er kwam iemand van veneta inmeten waardoor je ook nog es meetgarantie krijgt. rolhorren jaloezien gordijnen alles voor een hele mooie prijs. en super goede kwaliteit. wij raden iedereen veneta aan. en daar zijn we dus ook druk mee bezig hier in een nieuwbouw wijk. ik zeg super!!!!!.

Beltman
Beltman

De communicatie met de transporteur liet wel wat te wensen over. Wij hebben aangegeven dat wij een half uur van te voren graag een bericht wilde hebben over de exacte tijd van levering (nieuwbouw waar niemand aanwezig is). Dit is tot tweemaal toe niet gebeurd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben luxaflex besteld via veneta. goede kwaliteit, en uitstekende service. wij hebben zelfs een nieuwe luxaflex gekregen omdat de bediening niet aan de juiste kant zat (door een koof die er tijdens het inmeten nog niet zat). hier zijn wij ontzettend blij mee.

Bart
Bart

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel goed, na meerdere bestellingen nog steeds zeer tevreden.

Bedrijfsinformatie

Bij Veneta vindt u altijd wat u zoekt; of u nu op zoek bent naar klassieke raambekleding zoals houten jaloezieën of juist naar moderne, zoals duo-rolgordijnen of vouwgordijnen. Ook vindt u in ons assortiment top-down of bottom-up plisségordijnen geschikt voor rechte, draaikiep- en dakramen. Voor iedere ruimte vindt u wel geschikte raambekleding, kleed bijvoorbeeld uw badkamer aan met aluminium jaloezieën of vochtbestendige PVC jaloezieën. Nieuw in ons assortiment zijn onze hoogwaardige gordijnen
Adres
Schrevenweg 14