Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Job Versteeg

Ik ben erg adequaat en goed geholpen door Job. Hij gaf goed en eerlijk advies, zeer competente medewerker.

Via een ex vloerenlegger

Kelly

Heel fijn

Niets

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via een vriendin en langs rijden

Christiaan d.D.

Laminaat Outlet heeft groot en mooi assortiment van vloeren in elke prijsklasse! Ik werd vriendelijk, geduldig en deskundig geholpen, en mocht van meerdere vloeren thuis een plank uitproberen.... Laminaat Outlet heeft groot en mooi assortiment van vloeren in elke prijsklasse! Ik werd vriendelijk, geduldig en deskundig geholpen, en mocht van meerdere vloeren thuis een plank uitproberen. Aanvankelijk wist ik nog niet precies wat ik zocht, maar dankzij het advies van Jeroen heb ik nu vloeren uitgezocht die zowel qua budget als kwaliteit volledig aan mijn wensen voldoen.

Verbeterpunten of tips winkel

Eigenlijk geen verbeterpunten, misschien zouden jullie op zaterdag standaard open kunnen zijn. Nu moet je toch even googelen, anders kun je makkelijker spontaan even langs.

Via familie

Nienke Beerens-Blokzijl

Zeer goed! Goede service verlenen als je een vloer verkoopt, maar uitstekende service verlenen bij een probleem met diezelfde vloer 1,5 jaar na het leggen is buitencategorie. Meer dan tevreden met... Zeer goed! Goede service verlenen als je een vloer verkoopt, maar uitstekende service verlenen bij een probleem met diezelfde vloer 1,5 jaar na het leggen is buitencategorie. Meer dan tevreden met de afhandeling! Tevens een speciale vermelding over de leggers; de 2 broers zijn een act op zich, in positieve zin. Net buurman & buurman maar dan met klus-skills! :)

Verbeterpunten of tips winkel

Als er ergens nog ruimte is voor verbetering, dan zou het zijn tav. de communicatie rond de planning. Hier belde ik regelmatig zelf nog achteraan. Niet erg. En zeker ook het aard van het beestje... Als er ergens nog ruimte is voor verbetering, dan zou het zijn tav. de communicatie rond de planning. Hier belde ik regelmatig zelf nog achteraan. Niet erg. En zeker ook het aard van het beestje (mijzelf).

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

winkel is bij ons in de buurt

Wesley Ekkebus

Voor de 2e keer hier een laminaatvloer gekocht. Ruime keuze en betere kwaliteit dan de bouwmarkt en ook nog een stuk goedkoper.

Verbeterpunten of tips winkel

Vriendelijk ontvangen met een lekker bakkie, ga zo door.

Google

Yaël

Echt super fijn geholpen! Je kan rustig even rondkijken onder het genot van een kopje thee of koffie. Alle vragen worden met geduld en deskundigheid beantwoord. Ik kan mijn bestelde laminaat en... Echt super fijn geholpen! Je kan rustig even rondkijken onder het genot van een kopje thee of koffie. Alle vragen worden met geduld en deskundigheid beantwoord. Ik kan mijn bestelde laminaat en plinten op een later moment ophalen tegen een kleine aanbetaling. Het wordt netjes bewaard tot we de vloer kunnen gaan leggen. Helemaal top!

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via tip van familie en vrienden

Van Attekum

Bij bezoek zeer goed geholpen, stalen meegekregen naar huis om te kijken of de kleur bevalt. ook tijdens ophalen van het laminaat perfect geholpen. Er werd zelfs meegeholpen met inladen. Bij bezoek zeer goed geholpen, stalen meegekregen naar huis om te kijken of de kleur bevalt. ook tijdens ophalen van het laminaat perfect geholpen. Er werd zelfs meegeholpen met inladen.
Overall perfecte service!!!!!

Geen, ga zo door!

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via Familie die ook besteld hebben en zeer tevreden zijn

S.l.Oosterling

Wat een service
Er werken prachtige mensen in deze zaak
Wij hebben met veel plezier onze laminaat uitgezocht en aangeschaft
Wij werden bij aankomst direct ontvangen door een...
Wat een service
Er werken prachtige mensen in deze zaak
Wij hebben met veel plezier onze laminaat uitgezocht en aangeschaft
Wij werden bij aankomst direct ontvangen door een medewerker(bolletje kapsel) hij heeft naar ons geluisterd en heeft ons een aantal voorstellen gedaan en voor dat je dacht hadden wij voor een mooie prijs onze keuze gemaakt
Ik kreeg een heerlijk kopje koffie ik kreeg een fles laminaatreiniger kado en twee stripjes fild voor onder onze bank
HET IS EEN TOP PLAATS OM JOU LAMINAAT UIT TE ZOEKEN

Meer reclame maken

Gewoon uitgezocht via Googel

Bos

Snel en netjes geholpen!

Via familie

Olivier Beishuizen

Fijn bedrijf met kundig personeel die je op een rustige manier professioneel advies geeft. Goeie prijzen ook.

Verbeterpunten of tips winkel

Prijs mag altijd lager natuurlijk

Google